За спортния филтър (K&N)
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
За спортния филтър (K&N)
Колеги, колкото и да бях скептичен към този ъпгрейд, се убедих в обратното. Спортния филтър отпуши колата ми. Явно съм се заблуждавал, че с обикновения филтър всичко е ок. Да ама не. Колата ми тръгна осезателно по-добре. Във високите обороти вече не е толкова спъната. След като и бутнахме плочката да дава повече гориво, колата стана огън в ниските, но се запуши във високите. Сега с филтъра нещата се коригираха.
Очаквайте скоро повишаване на налягането от 1.1 на 1.3 или 1.4 бара.
Всичко написано по-горе се отнася за ТДС. Моля колегите, които са върли противници на този мотор да не пълнят темата с пророчества за спукани глави и подобни.
Накрая горещо препоръчвам използването на въпросните филтри.
Благодаря
Очаквайте скоро повишаване на налягането от 1.1 на 1.3 или 1.4 бара.

Всичко написано по-горе се отнася за ТДС. Моля колегите, които са върли противници на този мотор да не пълнят темата с пророчества за спукани глави и подобни.
Накрая горещо препоръчвам използването на въпросните филтри.
Благодаря
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Само да не потрошиш автомата

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Вече съм твърдо убеден, че е от маслото. Говоря за номерата които ми прави. В четвъртък ще се чуем да се разберем за петък да пратиш филтъра. Първо ще сменя маслото на авт. скорости и после ще бутнем самото турбо докато колата е на крика.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Друго имах предвид - да не стане в повече въртящия момент, отколкото може понесе

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега колко мислиш коне ще се вдигнат,с филтьра ,бутната плочка и натегнат баи-пас,питам сериозно,на колко милиграма направихте гнп-то?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
ГНП е между 3 и 4. Турбото ще се направи да отваря байпаса на 1.3 или 1.4 още не съм решил, но ще хвърля чоп. Коне не съм мерил и не виждам смисъл от това. Мен ми харесва как върви колата и така. С дизел няма да се състезавам. Идеята на цялото това нещо е като тръгна да изпреварвам да не се изпотявам целия в насрещното платно ами всичко да се случва по-бързо. Иначе си карам с ограничението на скоростта. Доста колеги могат да го потвърдят това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
горивото е в норма може още доста,турбо на 1.62 дьржи мотора без проблем,пушека става в повече ама отива над 170 к.с .пробвано е
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
За бензина при е36 и е30 качва разхода и не с малко (не мога да го обясня научно защо... вече спя
), ама при тези по-фини настройки с ГНП-то и турбото дано се получи добре...
Напиши ако можеш дали има промяна в разхода, ако установиш такава, известен период след поставянето на филтъра...

Напиши ако можеш дали има промяна в разхода, ако установиш такава, известен период след поставянето на филтъра...
.
Аз също съм с ТДС Автомат. Филтара ми е КН спортен, панелен. Колега Zubcho, ще споделиш ли начина на почистване (пране) на спортния филтар, който мислиш да приложиш. И ако не е проблем да споделиш за проблемите които имаш с кутията?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
За прането на филтъра потърси из гугле. В алди форума имаше обяснение с картинки + в комплекта за почистване има упътване. Сори ама няма нищо сложно в цялата процедура. Нещото, което ми направи впечатление в упътването, е че филтъра се мие и намаслява между 50 и 100 000 мили
Моя мисля да го извадя утре пак и да видя дали има нужда от още масълце. Маслото е червено и за това и филтрите са червени. Иначе като го измиеш е сив филтъра. Май трябваше да снимам да го ева
За кутията няма да разказвам, че и без това се отнесохме с Митко малко в страни от темата за филтрите.
Поздрави


За кутията няма да разказвам, че и без това се отнесохме с Митко малко в страни от темата за филтрите.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Здравейте,
мога да ти препоръчам да си сложиш един boostcontroller, понеже бай паса не е на удобно място и ако решиш да сменяш налягането няма да ти е приятно.
А относно спортните филтри, лично аз никаква разлика не усетих
. Можеби нормалния ми филтър не беше още замършен.
Поздрави
мога да ти препоръчам да си сложиш един boostcontroller, понеже бай паса не е на удобно място и ако решиш да сменяш налягането няма да ти е приятно.
А относно спортните филтри, лично аз никаква разлика не усетих

Поздрави
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Zubcho написа: Иначе си карам с ограничението на скоростта. Доста колеги могат да го потвърдят това.
Че даже и под него


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бе зъбе с това бутане на турбото да не стане отново някое изпреварване да ти е последното преди ремонт на мотора 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
presko79 написа:горивото е в норма може още доста,турбо на 1.62 дьржи мотора без проблем,пушека става в повече ама отива над 170 к.с .пробвано е
180 без да пипаш турбото,с турбото и mlmol на 2-3 може да отиде към 200-оптималните за това купе.Иво хубаво е решил-1.3-1.4 ,при повече и продължително каране да не почне да се чупят някои неща.

За boostcontrol-хубаво с него ще регулираме налягането на турбото ,но с какво ще регулираме количеството на горивото


Колеги, колкото и да бях скептичен към този ъпгрейд, се убедих в обратното. Спортния филтър отпуши колата ми. Явно съм се заблуждавал, че с обикновения филтър всичко е ок. Да ама не. Колата ми тръгна осезателно по-добре. Във високите обороти вече не е толкова спъната. След като и бутнахме плочката да дава повече гориво, колата стана огън в ниските, но се запуши във високите. Сега с филтъра нещата се коригираха.
Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл.

Айде успех в начинанието и ще се видим на по паста.

Здравейте,
извинявам се че се отклоняваме от темата, но малко се обърквам.
Нали има МАР сензор, чрез който се определя количеството гориво спрямо налягането
Ако се направят в софтуера промени (чип тунинг) и се настрои таблицата така че спрямо еди какво си налягане да впръсква еди какво си количество гориво, тогава няма ли да може да се кара на каквото налягане си пожалеаш(в границите разбира се).
Същото го пробвах и аз като качих налягането до 2 бара без да променям нищо, и тогава колата полудя (след определени високи обороти имаше обратен ефект, явно обедняване на сместа), това означава че МАР сензора си върши работа и сместа се приготвя спрямо налагянето или грешно мисля
Поздрави
извинявам се че се отклоняваме от темата, но малко се обърквам.
За boostcontrol-хубаво с него ще регулираме налягането на турбото ,но с какво ще регулираме количеството на горивото![]()
Нали има МАР сензор, чрез който се определя количеството гориво спрямо налягането

Ако се направят в софтуера промени (чип тунинг) и се настрои таблицата така че спрямо еди какво си налягане да впръсква еди какво си количество гориво, тогава няма ли да може да се кара на каквото налягане си пожалеаш(в границите разбира се).
Същото го пробвах и аз като качих налягането до 2 бара без да променям нищо, и тогава колата полудя (след определени високи обороти имаше обратен ефект, явно обедняване на сместа), това означава че МАР сензора си върши работа и сместа се приготвя спрямо налагянето или грешно мисля

Поздрави
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани