За спортния филтър (K&N)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

За спортния филтър (K&N)

Мнение от Zubcho » 23 Юни 2009, 21:51

Колеги, колкото и да бях скептичен към този ъпгрейд, се убедих в обратното. Спортния филтър отпуши колата ми. Явно съм се заблуждавал, че с обикновения филтър всичко е ок. Да ама не. Колата ми тръгна осезателно по-добре. Във високите обороти вече не е толкова спъната. След като и бутнахме плочката да дава повече гориво, колата стана огън в ниските, но се запуши във високите. Сега с филтъра нещата се коригираха.

Очаквайте скоро повишаване на налягането от 1.1 на 1.3 или 1.4 бара. :winky:

Всичко написано по-горе се отнася за ТДС. Моля колегите, които са върли противници на този мотор да не пълнят темата с пророчества за спукани глави и подобни.

Накрая горещо препоръчвам използването на въпросните филтри.

Благодаря
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 23 Юни 2009, 21:58

Само да не потрошиш автомата
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Юни 2009, 22:00

:OT:

Вече съм твърдо убеден, че е от маслото. Говоря за номерата които ми прави. В четвъртък ще се чуем да се разберем за петък да пратиш филтъра. Първо ще сменя маслото на авт. скорости и после ще бутнем самото турбо докато колата е на крика.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 23 Юни 2009, 22:07

Друго имах предвид - да не стане в повече въртящия момент, отколкото може понесе
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 23 Юни 2009, 22:16

колега колко мислиш коне ще се вдигнат,с филтьра ,бутната плочка и натегнат баи-пас,питам сериозно,на колко милиграма направихте гнп-то?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Юни 2009, 22:40

ГНП е между 3 и 4. Турбото ще се направи да отваря байпаса на 1.3 или 1.4 още не съм решил, но ще хвърля чоп. Коне не съм мерил и не виждам смисъл от това. Мен ми харесва как върви колата и така. С дизел няма да се състезавам. Идеята на цялото това нещо е като тръгна да изпреварвам да не се изпотявам целия в насрещното платно ами всичко да се случва по-бързо. Иначе си карам с ограничението на скоростта. Доста колеги могат да го потвърдят това.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 23 Юни 2009, 23:04

горивото е в норма може още доста,турбо на 1.62 дьржи мотора без проблем,пушека става в повече ама отива над 170 к.с .пробвано е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 23 Юни 2009, 23:15

За бензина при е36 и е30 качва разхода и не с малко (не мога да го обясня научно защо... вече спя :| ), ама при тези по-фини настройки с ГНП-то и турбото дано се получи добре...
Напиши ако можеш дали има промяна в разхода, ако установиш такава, известен период след поставянето на филтъра...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 23 Юни 2009, 23:55

Аз също съм с ТДС Автомат. Филтара ми е КН спортен, панелен. Колега Zubcho, ще споделиш ли начина на почистване (пране) на спортния филтар, който мислиш да приложиш. И ако не е проблем да споделиш за проблемите които имаш с кутията?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 24 Юни 2009, 8:21

За прането на филтъра потърси из гугле. В алди форума имаше обяснение с картинки + в комплекта за почистване има упътване. Сори ама няма нищо сложно в цялата процедура. Нещото, което ми направи впечатление в упътването, е че филтъра се мие и намаслява между 50 и 100 000 мили :shock: Моя мисля да го извадя утре пак и да видя дали има нужда от още масълце. Маслото е червено и за това и филтрите са червени. Иначе като го измиеш е сив филтъра. Май трябваше да снимам да го ева :)

За кутията няма да разказвам, че и без това се отнесохме с Митко малко в страни от темата за филтрите.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Юни 2009, 10:48

Здравейте,
мога да ти препоръчам да си сложиш един boostcontroller, понеже бай паса не е на удобно място и ако решиш да сменяш налягането няма да ти е приятно.
А относно спортните филтри, лично аз никаква разлика не усетих :dunno: . Можеби нормалния ми филтър не беше още замършен.

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 24 Юни 2009, 10:55

Zubcho написа: Иначе си карам с ограничението на скоростта. Доста колеги могат да го потвърдят това.


Че даже и под него :angel: !
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Юни 2009, 11:13

а бе зъбе с това бутане на турбото да не стане отново някое изпреварване да ти е последното преди ремонт на мотора :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Юни 2009, 14:41

presko79 написа:горивото е в норма може още доста,турбо на 1.62 дьржи мотора без проблем,пушека става в повече ама отива над 170 к.с .пробвано е


180 без да пипаш турбото,с турбото и mlmol на 2-3 може да отиде към 200-оптималните за това купе.Иво хубаво е решил-1.3-1.4 ,при повече и продължително каране да не почне да се чупят някои неща. :roll: Аз директно съм махал гуменият маркуч между турбото и байпаса и с boostmeter съм карал над 2-е усещането е невероятно,но съм карал колата само няколко км така.
За boostcontrol-хубаво с него ще регулираме налягането на турбото ,но с какво ще регулираме количеството на горивото :?: Може би най-добрият вариант е това ,което е решил Иво- да се регулира турбото на 1.3-1.4 ,с няколко проби да се нагласят нужните mlmol и повече нищо да не се пипа. :roll:

Колеги, колкото и да бях скептичен към този ъпгрейд, се убедих в обратното. Спортния филтър отпуши колата ми. Явно съм се заблуждавал, че с обикновения филтър всичко е ок. Да ама не. Колата ми тръгна осезателно по-добре. Във високите обороти вече не е толкова спъната. След като и бутнахме плочката да дава повече гориво, колата стана огън в ниските, но се запуши във високите. Сега с филтъра нещата се коригираха.

Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл. ;)

Айде успех в начинанието и ще се видим на по паста. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Юни 2009, 15:36

Здравейте,
извинявам се че се отклоняваме от темата, но малко се обърквам.
За boostcontrol-хубаво с него ще регулираме налягането на турбото ,но с какво ще регулираме количеството на горивото :?:

Нали има МАР сензор, чрез който се определя количеството гориво спрямо налягането :!:
Ако се направят в софтуера промени (чип тунинг) и се настрои таблицата така че спрямо еди какво си налягане да впръсква еди какво си количество гориво, тогава няма ли да може да се кара на каквото налягане си пожалеаш(в границите разбира се).
Същото го пробвах и аз като качих налягането до 2 бара без да променям нищо, и тогава колата полудя (след определени високи обороти имаше обратен ефект, явно обедняване на сместа), това означава че МАР сензора си върши работа и сместа се приготвя спрямо налагянето или грешно мисля :dunno:
Поздрави

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook