Моля знаещите да отговорят

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.01.2007
Местоположение: Sofia

Моля знаещите да отговорят

Мнение от boiko_andreev » 21 Юни 2009, 21:47

Има ли разлика в компресорите за климатик и климатроник на М50 В20? :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 21 Юни 2009, 22:30

Има със сигурност.Аналог е климатик и инверторен климатик(домашните)най-просто казано.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 21 Юни 2009, 23:10

Иван Стоянов написа:Има със сигурност.Аналог е климатик и инверторен климатик(домашните)най-просто казано.

Mоже ли малко пояснение кое е аналогичното? и кое с кое е точно аналога?
Обръща ли цикъла климатроника на колата :shock:
Или плавно регулира потока на фреона :help:
Нещо при мен нещата не са така... с климатроник съм - за климатика не зная, ама предполагам ...троника е с повечето шукарийки...
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 21 Юни 2009, 23:22

"Климатроник е климатик с електронен контрол и управление на температурата. Чрез клавиши (бутони) или потенциометри се задава желаната температура, да речем 22,5 градуса и той я поддържа, отваряйки и затваряйки посредством серводвигатели клапите за студен и топъл въздух. Променят се и оборотите на вентилатора. Следенето на зададената температура се извършва с обратна връзка от термодатчик в купето. Двузоналният климатроник поддържа различни температури в двете части на купето - лява и дясна."

Google.com знае всичко :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Юни 2009, 23:32

Иван Стоянов написа:Има със сигурност.Аналог е климатик и инверторен климатик(домашните)най-просто казано.


колега по добре не казваи нищо от колкото някоя глупост :idea:

по темата- по принцип няма значение климатик климатроник за компресорите,
но са няколко вида за е34
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 21 Юни 2009, 23:45

Което разбира не значи че единия не може да се сложи на друг ... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 21 Юни 2009, 23:48

CLM-Ivo написа:"Климатроник е климатик с електронен контрол и управление на температурата. Чрез клавиши (бутони) или потенциометри се задава желаната температура, да речем 22,5 градуса и той я поддържа, отваряйки и затваряйки посредством серводвигатели клапите за студен и топъл въздух. Променят се и оборотите на вентилатора. Следенето на зададената температура се извършва с обратна връзка от термодатчик в купето. Двузоналният климатроник поддържа различни температури в двете части на купето - лява и дясна."

Google.com знае всичко :idea:

Не говорим за електрониката и модулите за управление (както и елементарните разлики между клима и троник), а за компресори и посока на флуида... и за плавно регулиране на оборотите компресора при инверторите и т.н. - всеки може да копне от гугъл... просто колегата е написал нещо, което мисля, че няма при е34 или поне при моята... и затова се поинтересувах... а електронната част ми е горе-долу добре позната...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от boiko_andreev » 22 Юни 2009, 0:10

При моята е двузонов климатроник.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Юни 2009, 0:25

я дай неква снимка примерна да видим
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 22 Юни 2009, 8:35

dokie написа:Не говорим за електрониката и модулите за управление (както и елементарните разлики между клима и троник), а за компресори и посока на флуида... и за плавно регулиране на оборотите компресора при инверторите и т.н. - всеки може да копне от гугъл... просто колегата е написал нещо, което мисля, че няма при е34 или поне при моята... и затова се поинтересувах... а електронната част ми е горе-долу добре позната...


Колега аз ли съм малоумен или...?

Копирах каква е разликата между климатик и климатроник, което за мен означава, че компресора и в двата случая може да си е един и същ. Ще ми бъде интересно, ако някой ме опровергае...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Юни 2009, 10:17

CLM-Ivo написа:
dokie написа:Не говорим за електрониката и модулите за управление (както и елементарните разлики между клима и троник), а за компресори и посока на флуида... и за плавно регулиране на оборотите компресора при инверторите и т.н. - всеки може да копне от гугъл... просто колегата е написал нещо, което мисля, че няма при е34 или поне при моята... и затова се поинтересувах... а електронната част ми е горе-долу добре позната...


Колега аз ли съм малоумен или...?

Копирах каква е разликата между климатик и климатроник, което за мен означава, че компресора и в двата случая може да си е един и същ. Ще ми бъде интересно, ако някой ме опровергае...


един и същ е :idea:
някои си мислят че като е климатроник и зимата веднага почва да духа топло Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 13.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Kristiano » 22 Юни 2009, 17:03

Абе да ми кажа аз сам с климатик а един колега е с климатроник и комприсорите са ни едни и същи. Поне на външен вид. А за климатроника и климатика наистина разликата е само че климатроника е с електронно избирателно управление. А това че зимата започвал да духа по топло е най голямата глупост (според мен).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 22 Юни 2009, 18:14

CLM-Ivo написа:Колега аз ли съм малоумен или...?

Копирах каква е разликата между климатик и климатроник, което за мен означава, че компресора и в двата случая може да си е един и същ. Ще ми бъде интересно, ако някой ме опровергае...

Нищо такова не съм казал - просто колегата с втория пост дава някакви примери, които явно не отговарят на действителността...
За разликата, която си описал я знаем... но не бих се учудил да слагат "малко по-различни компресори" както обичат да правят изобщо с редица детайли по колите - и то различни не откъм режим на работа, а като размер и закрепване... ;) ... а това, че може да си е един и същ го казваш сега :)

Поздрави!

Иван Иванов.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от boiko_andreev » 22 Юни 2009, 18:45

Колеги,
качвам снимки за управлението на климатроника в колата.
http://picbg.net/img.php?file=2373e72653db0bf4.jpg
http://picbg.net/img.php?file=85f5b4cc9a2bd3df.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 22 Юни 2009, 19:20

stambo_81dg написа:
Иван Стоянов написа:Има със сигурност.Аналог е климатик и инверторен климатик(домашните)най-просто казано.


колега по добре не казваи нищо от колкото някоя глупост :idea:

по темата- по принцип няма значение климатик климатроник за компресорите,
но са няколко вида за е34

Да бе ама дори и разликата да е само в разните там електроники те нали връщат някаква инфо. към този компресор и прикачените към него датчици.Така че за мен има разлика пък вие както искате.Идеята ми е че един датчик да има повече и вече не е ЕДИН И СЪЩ. :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook