Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?

Мнение от CLM-Ivo » 21 Юни 2009, 14:41

Здравейте!

Позволявам си да отворя нова тема с надеждата този път с малко ваша помощ да не избера пак най-лошото решение за двигател. (Преди година си взех Е39 2,5 ТДС. В момента ми струва над 16К лв. :( ) Мисля до седмица да ходя до Германия да взема още едно БМВ :) Търся комфорт, мощност и надеждност за без пари както се казва :) Колата ще я кара младеж, който ще си я поддържа, ако е възможно без моя помощ :)

На въпроса. Какво е мнението ви за конкретния мотор? Разликата между него и 170 коня е голяма в ускорението, така че съм се спрял конкретно на този. Ако не е надежден, какво друго да гледам? 730i, 735i как са като резервни варианти?
Какво друго да гледам за дефекти в Е34?

Благодаря предварително за отговорите!

Иво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 21 Юни 2009, 14:46

зависи коя година е щото седмиците от 98 дават дефект сьс автоматичната скоростна кутия мн ;) ого народ исписка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 21 Юни 2009, 14:49

а е 34 трябва да го покараш до стигане на работна температура и ако стрелката сочи дванаисет значи всичко е на ред

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 21 Юни 2009, 15:22

Мотора е м50/б25 - и е много здрав мотор по-принцип според мен това е перфектния вариант за Е34- съотношение разход/ вървеж. Иначе мотора е с пластмасови колектори и гледай да вземеш нещо което не е помирисвало газ. Двигателя който ще вземеш най-вероятно ще има Ванос което не е лошо ако е читава колата
Изображение

Ей това изпъкнало нещо е ваноса - хубаво се ослушвай да няма някакви шумове от него и вообще от верига и тн. Огледай хубаво за течове около главата, гарнитури и тн. Иначе мотора няма ГНП- та - турбини и тн. доста по евтин е за поддръжка :) стига да уцелиш на запазен автомобил и успех ако се сетя още нещо ще добавя по-късно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?

Мнение от zvetiko » 21 Юни 2009, 18:19

CLM-Ivo написа:Здравейте!

Позволявам си да отворя нова тема с надеждата този път с малко ваша помощ да не избера пак най-лошото решение за двигател. (Преди година си взех Е39 2,5 ТДС. В момента ми струва над 16К лв. :( ) Мисля до седмица да ходя до Германия да взема още едно БМВ :) Търся комфорт, мощност и надеждност за без пари както се казва :) Колата ще я кара младеж, който ще си я поддържа, ако е възможно без моя помощ :)

На въпроса. Какво е мнението ви за конкретния мотор? Разликата между него и 170 коня е голяма в ускорението, така че съм се спрял конкретно на този. Ако не е надежден, какво друго да гледам? 730i, 735i как са като резервни варианти?
Какво друго да гледам за дефекти в Е34?

Благодаря предварително за отговорите!

Иво



Нали знаеш ,че акциза на този двигател е страшен-колкото стойността на колата. :?: Иначе и според мен това е оптималният двигател за BMW-карал съм го дълги години и 800К километра без да го пипам-М20В25.Другият вариант за динамична кола е 525 tds след като пипнеш малко помпата и я направиш на около 180к.с.-но при теб изглежда отпада.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 28 Юни 2009, 11:06

@zvetico: Относно акциза, решението в момента е колата да се кара с транзитни номера до края на годината, когато официално ще бъде премахнат. Иначе има и други неща с които се заобикалят тези 5К лева.
Относно дизелите. Бих взел такъв, но 3 литра и задължително комър рейл. Въпроса е, че колата няма да я карам аз и търся евтино решение. За съжаление не живеем в нормална държава и не разполагам с 5-6К евро излишни за кола за синчето. Но това е друга тема.
Пиша, тъй като прочетох, че въпросните ВАНОСи се предлагат в мотора М50 след септември 92 г. А вероятно колата ще е преди тази дата. Моля кажете ми предимства и недостатъци с и без ВАНОС.

Иво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юни 2009, 11:12

CLM-Ivo написа:@zvetico: Относно акциза, решението в момента е колата да се кара с транзитни номера до края на годината, когато официално ще бъде премахнат. Иначе има и други неща с които се заобикалят тези 5К лева.
Относно дизелите. Бих взел такъв, но 3 литра и задължително комър рейл. Въпроса е, че колата няма да я карам аз и търся евтино решение. За съжаление не живеем в нормална държава и не разполагам с 5-6К евро излишни за кола за синчето. Но това е друга тема.
Пиша, тъй като прочетох, че въпросните ВАНОСи се предлагат в мотора М50 след септември 92 г. А вероятно колата ще е преди тази дата. Моля кажете ми предимства и недостатъци с и без ВАНОС.

Иво


Транзитните номера не бяха ли за определен период-доколкото знам за 1 месец,а ако е с чужди номера,трябва да излизаш през определен период .А от догодина акциза ще го заменят с равностойна еко такса.Ако наистина съществува решение може ли на личен-и аз с удоволствие бих си взел кола с подобен двигател. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Юни 2009, 11:16

Колега Е32 735i както и 730 (M30) са наистина остарели но страхотни мотори, според мен 3.5 литровия мотор е най-слабия вариант който да бута купето на Е32. М60 е по добрия изобор от към динамика и икономия, дава много по нисък разход, а всичко което има е почти същите проблеми като М50 - хидравлични повдигачи, гарнитури на капака на главите които се сменят, бобини и лули. Докато при М30 всичко супер спартанско, но за сметка на това в пъти по лесно и по евтино за поддръжка. Откъм извращения М30 ще издържи на много повече изващения от М60 ( в това съм сигурен).
И ако мислиш че V8 мотора ще дава кой знае какъв разход - просто това е заблуждение - ако се кара нормално разхода е като на 520.
Като заключение бих обобщил така - М50 добър разход добра динамика за Е34 но от 2.5л нагоре кубатура, М30 - МНОГО здрав, супер елементарен и евтин за поддръжа с лесен достъп до всички възли по мотора, М60 - много добра динамика и висока икономия на гориво за кубатурата си, по скъп за поддръжка от М30 и една идея по скъп за ремонт от М50.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 28 Юни 2009, 11:33

_65536_kb_sec_ написа:Колега Е32 735i както и 730 (M30) са наистина остарели но страхотни мотори, според мен 3.5 литровия мотор е най-слабия вариант който да бута купето на Е32. М60 е по добрия изобор от към динамика и икономия, дава много по нисък разход, а всичко което има е почти същите проблеми като М50 - хидравлични повдигачи, гарнитури на капака на главите които се сменят, бобини и лули. Докато при М30 всичко супер спартанско, но за сметка на това в пъти по лесно и по евтино за поддръжка. Откъм извращения М30 ще издържи на много повече изващения от М60 ( в това съм сигурен).
И ако мислиш че V8 мотора ще дава кой знае какъв разход - просто това е заблуждение - ако се кара нормално разхода е като на 520.
Като заключение бих обобщил така - М50 добър разход добра динамика за Е34 но от 2.5л нагоре кубатура, М30 - МНОГО здрав, супер елементарен и евтин за поддръжа с лесен достъп до всички възли по мотора, М60 - много добра динамика и висока икономия на гориво за кубатурата си, по скъп за поддръжка от М30 и една идея по скъп за ремонт от М50.
Според мен си пропуснал най-важното за м60 ако е с никасилово покритие има голям шанс да е изяло блока а цената на нов блок е над 10 000 лева.Такаче за м60 само с документ за сменен блок с алусилов ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Юни 2009, 21:25

първо провери за факта от какво се яде покритието - серни съединения в бензина които ги има в САЩ Канада и околните държавици
В европа такива дертове няма
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 28 Юни 2009, 23:31

[quote="AcOrP] ........
Според мен си пропуснал най-важното за м60 ако е с никасилово покритие има голям шанс да е изяло блока а цената на нов блок е над 10 000 лева.Такаче за м60 само с документ за сменен блок с алусилов ;)[/quote]

AcOrP... Престани да четеш само Хамерикански сайтове... Стоян ти е обяснил много ясно... В ЕВРОПА НЯМА СЯРА В ГОРИВАТА, затова няма "изядени" никасилови блокове... Просто лудница някаква... Аз лично съм виждал такъв двигател '92година как први смешни нови Х5-ци и разни други возила... Я попитайте Ташинов откаде му е "изяден" двигателя..... аман от "разбирачи". :ranting:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 28 Юни 2009, 23:45

predel написа:...


А знаеш ли колко по - приятно за четене щеше да бъде да напишеш
Acorp в грешка си Стоян е прав и да се подкрепиш с някое друго
доказателство.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 28 Юни 2009, 23:54

Засега няма признаци да е "изяден",надявам се да ми служи и радва още дълго време.Пожелавам на всички Ви емоцията, която предоставя този мотор. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 29 Юни 2009, 0:08

pesho написа:
А знаеш ли колко по - приятно за четене щеше да бъде да напишеш
Acorp в грешка си Стоян е прав и да се подкрепиш с някое друго
доказателство.


tashinov написа:Засега няма признаци да е "изяден",надявам се да ми служи и радва още дълго време.Пожелавам на всички Ви емоцията, която предоставя този мотор.


Е по-голямо доказателство от колата на Ташинов... здраве му кажи, а аз съм "виждал" и друга... Е32 с този ДВГ, пак беше "изяден" та като изревеше хората оставаха :shock: по светофарите.... и някой тука беше написал, че е 750 май... а то никасилче 3 литра...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Юни 2009, 0:33

оказа се че даже се познаваме с новия и собственик на 730-ката, но ако можеш Валери сподели ми негов никнейм от тука на ЛС че съм му затрил телефона и све данни.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook