Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?
Здравейте!
Позволявам си да отворя нова тема с надеждата този път с малко ваша помощ да не избера пак най-лошото решение за двигател. (Преди година си взех Е39 2,5 ТДС. В момента ми струва над 16К лв.
) Мисля до седмица да ходя до Германия да взема още едно БМВ
Търся комфорт, мощност и надеждност за без пари както се казва
Колата ще я кара младеж, който ще си я поддържа, ако е възможно без моя помощ
На въпроса. Какво е мнението ви за конкретния мотор? Разликата между него и 170 коня е голяма в ускорението, така че съм се спрял конкретно на този. Ако не е надежден, какво друго да гледам? 730i, 735i как са като резервни варианти?
Какво друго да гледам за дефекти в Е34?
Благодаря предварително за отговорите!
Иво
Позволявам си да отворя нова тема с надеждата този път с малко ваша помощ да не избера пак най-лошото решение за двигател. (Преди година си взех Е39 2,5 ТДС. В момента ми струва над 16К лв.




На въпроса. Какво е мнението ви за конкретния мотор? Разликата между него и 170 коня е голяма в ускорението, така че съм се спрял конкретно на този. Ако не е надежден, какво друго да гледам? 730i, 735i как са като резервни варианти?
Какво друго да гледам за дефекти в Е34?
Благодаря предварително за отговорите!
Иво
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
зависи коя година е щото седмиците от 98 дават дефект сьс автоматичната скоростна кутия мн
ого народ исписка

- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
а е 34 трябва да го покараш до стигане на работна температура и ако стрелката сочи дванаисет значи всичко е на ред
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Мотора е м50/б25 - и е много здрав мотор по-принцип според мен това е перфектния вариант за Е34- съотношение разход/ вървеж. Иначе мотора е с пластмасови колектори и гледай да вземеш нещо което не е помирисвало газ. Двигателя който ще вземеш най-вероятно ще има Ванос което не е лошо ако е читава колата
Ей това изпъкнало нещо е ваноса - хубаво се ослушвай да няма някакви шумове от него и вообще от верига и тн. Огледай хубаво за течове около главата, гарнитури и тн. Иначе мотора няма ГНП- та - турбини и тн. доста по евтин е за поддръжка
стига да уцелиш на запазен автомобил и успех ако се сетя още нещо ще добавя по-късно

Ей това изпъкнало нещо е ваноса - хубаво се ослушвай да няма някакви шумове от него и вообще от верига и тн. Огледай хубаво за течове около главата, гарнитури и тн. Иначе мотора няма ГНП- та - турбини и тн. доста по евтин е за поддръжка

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Що за стока е 2,5i 24 V (192 hp) на Е34 ?
CLM-Ivo написа:Здравейте!
Позволявам си да отворя нова тема с надеждата този път с малко ваша помощ да не избера пак най-лошото решение за двигател. (Преди година си взех Е39 2,5 ТДС. В момента ми струва над 16К лв.) Мисля до седмица да ходя до Германия да взема още едно БМВ
Търся комфорт, мощност и надеждност за без пари както се казва
Колата ще я кара младеж, който ще си я поддържа, ако е възможно без моя помощ
![]()
На въпроса. Какво е мнението ви за конкретния мотор? Разликата между него и 170 коня е голяма в ускорението, така че съм се спрял конкретно на този. Ако не е надежден, какво друго да гледам? 730i, 735i как са като резервни варианти?
Какво друго да гледам за дефекти в Е34?
Благодаря предварително за отговорите!
Иво
Нали знаеш ,че акциза на този двигател е страшен-колкото стойността на колата.

@zvetico: Относно акциза, решението в момента е колата да се кара с транзитни номера до края на годината, когато официално ще бъде премахнат. Иначе има и други неща с които се заобикалят тези 5К лева.
Относно дизелите. Бих взел такъв, но 3 литра и задължително комър рейл. Въпроса е, че колата няма да я карам аз и търся евтино решение. За съжаление не живеем в нормална държава и не разполагам с 5-6К евро излишни за кола за синчето. Но това е друга тема.
Пиша, тъй като прочетох, че въпросните ВАНОСи се предлагат в мотора М50 след септември 92 г. А вероятно колата ще е преди тази дата. Моля кажете ми предимства и недостатъци с и без ВАНОС.
Иво
Относно дизелите. Бих взел такъв, но 3 литра и задължително комър рейл. Въпроса е, че колата няма да я карам аз и търся евтино решение. За съжаление не живеем в нормална държава и не разполагам с 5-6К евро излишни за кола за синчето. Но това е друга тема.
Пиша, тъй като прочетох, че въпросните ВАНОСи се предлагат в мотора М50 след септември 92 г. А вероятно колата ще е преди тази дата. Моля кажете ми предимства и недостатъци с и без ВАНОС.
Иво
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
CLM-Ivo написа:@zvetico: Относно акциза, решението в момента е колата да се кара с транзитни номера до края на годината, когато официално ще бъде премахнат. Иначе има и други неща с които се заобикалят тези 5К лева.
Относно дизелите. Бих взел такъв, но 3 литра и задължително комър рейл. Въпроса е, че колата няма да я карам аз и търся евтино решение. За съжаление не живеем в нормална държава и не разполагам с 5-6К евро излишни за кола за синчето. Но това е друга тема.
Пиша, тъй като прочетох, че въпросните ВАНОСи се предлагат в мотора М50 след септември 92 г. А вероятно колата ще е преди тази дата. Моля кажете ми предимства и недостатъци с и без ВАНОС.
Иво
Транзитните номера не бяха ли за определен период-доколкото знам за 1 месец,а ако е с чужди номера,трябва да излизаш през определен период .А от догодина акциза ще го заменят с равностойна еко такса.Ако наистина съществува решение може ли на личен-и аз с удоволствие бих си взел кола с подобен двигател.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Колега Е32 735i както и 730 (M30) са наистина остарели но страхотни мотори, според мен 3.5 литровия мотор е най-слабия вариант който да бута купето на Е32. М60 е по добрия изобор от към динамика и икономия, дава много по нисък разход, а всичко което има е почти същите проблеми като М50 - хидравлични повдигачи, гарнитури на капака на главите които се сменят, бобини и лули. Докато при М30 всичко супер спартанско, но за сметка на това в пъти по лесно и по евтино за поддръжка. Откъм извращения М30 ще издържи на много повече изващения от М60 ( в това съм сигурен).
И ако мислиш че V8 мотора ще дава кой знае какъв разход - просто това е заблуждение - ако се кара нормално разхода е като на 520.
Като заключение бих обобщил така - М50 добър разход добра динамика за Е34 но от 2.5л нагоре кубатура, М30 - МНОГО здрав, супер елементарен и евтин за поддръжа с лесен достъп до всички възли по мотора, М60 - много добра динамика и висока икономия на гориво за кубатурата си, по скъп за поддръжка от М30 и една идея по скъп за ремонт от М50.
И ако мислиш че V8 мотора ще дава кой знае какъв разход - просто това е заблуждение - ако се кара нормално разхода е като на 520.
Като заключение бих обобщил така - М50 добър разход добра динамика за Е34 но от 2.5л нагоре кубатура, М30 - МНОГО здрав, супер елементарен и евтин за поддръжа с лесен достъп до всички възли по мотора, М60 - много добра динамика и висока икономия на гориво за кубатурата си, по скъп за поддръжка от М30 и една идея по скъп за ремонт от М50.

Според мен си пропуснал най-важното за м60 ако е с никасилово покритие има голям шанс да е изяло блока а цената на нов блок е над 10 000 лева.Такаче за м60 само с документ за сменен блок с алусилов_65536_kb_sec_ написа:Колега Е32 735i както и 730 (M30) са наистина остарели но страхотни мотори, според мен 3.5 литровия мотор е най-слабия вариант който да бута купето на Е32. М60 е по добрия изобор от към динамика и икономия, дава много по нисък разход, а всичко което има е почти същите проблеми като М50 - хидравлични повдигачи, гарнитури на капака на главите които се сменят, бобини и лули. Докато при М30 всичко супер спартанско, но за сметка на това в пъти по лесно и по евтино за поддръжка. Откъм извращения М30 ще издържи на много повече изващения от М60 ( в това съм сигурен).
И ако мислиш че V8 мотора ще дава кой знае какъв разход - просто това е заблуждение - ако се кара нормално разхода е като на 520.
Като заключение бих обобщил така - М50 добър разход добра динамика за Е34 но от 2.5л нагоре кубатура, М30 - МНОГО здрав, супер елементарен и евтин за поддръжа с лесен достъп до всички възли по мотора, М60 - много добра динамика и висока икономия на гориво за кубатурата си, по скъп за поддръжка от М30 и една идея по скъп за ремонт от М50.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
първо провери за факта от какво се яде покритието - серни съединения в бензина които ги има в САЩ Канада и околните държавици
В европа такива дертове няма
В европа такива дертове няма

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
[quote="AcOrP] ........
Според мен си пропуснал най-важното за м60 ако е с никасилово покритие има голям шанс да е изяло блока а цената на нов блок е над 10 000 лева.Такаче за м60 само с документ за сменен блок с алусилов
[/quote]
AcOrP... Престани да четеш само Хамерикански сайтове... Стоян ти е обяснил много ясно... В ЕВРОПА НЯМА СЯРА В ГОРИВАТА, затова няма "изядени" никасилови блокове... Просто лудница някаква... Аз лично съм виждал такъв двигател '92година как први смешни нови Х5-ци и разни други возила... Я попитайте Ташинов откаде му е "изяден" двигателя..... аман от "разбирачи".
Според мен си пропуснал най-важното за м60 ако е с никасилово покритие има голям шанс да е изяло блока а цената на нов блок е над 10 000 лева.Такаче за м60 само с документ за сменен блок с алусилов

AcOrP... Престани да четеш само Хамерикански сайтове... Стоян ти е обяснил много ясно... В ЕВРОПА НЯМА СЯРА В ГОРИВАТА, затова няма "изядени" никасилови блокове... Просто лудница някаква... Аз лично съм виждал такъв двигател '92година как први смешни нови Х5-ци и разни други возила... Я попитайте Ташинов откаде му е "изяден" двигателя..... аман от "разбирачи".

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Засега няма признаци да е "изяден",надявам се да ми служи и радва още дълго време.Пожелавам на всички Ви емоцията, която предоставя този мотор. 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
pesho написа:
А знаеш ли колко по - приятно за четене щеше да бъде да напишеш
Acorp в грешка си Стоян е прав и да се подкрепиш с някое друго
доказателство.
tashinov написа:Засега няма признаци да е "изяден",надявам се да ми служи и радва още дълго време.Пожелавам на всички Ви емоцията, която предоставя този мотор.
Е по-голямо доказателство от колата на Ташинов... здраве му кажи, а аз съм "виждал" и друга... Е32 с този ДВГ, пак беше "изяден" та като изревеше хората оставаха

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
оказа се че даже се познаваме с новия и собственик на 730-ката, но ако можеш Валери сподели ми негов никнейм от тука на ЛС че съм му затрил телефона и све данни.

43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани