Умна дюза?Теч от дупчица на бакелита?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Умна дюза?Теч от дупчица на бакелита?

Мнение от Иван Стоянов » 21 Юни 2009, 11:46

Някой знае ли каталожен номер на въпросната дюза като се купува от Опел.Поразрових из темите и май ще купувам за Опел че 200 лв. по-малко са си 200 лв.Мерси предварително :)
Последна промяна Иван Стоянов на 22 Юни 2009, 19:09, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 21 Юни 2009, 11:53

Хем се ремонтира-има тема,хем може да се намери втора ръка-защо не си спестиш парите. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 21 Юни 2009, 11:53

Колега, в сервиза имам една такава дюза точно от Опел. Ако не ти е късно след 2-3 часа ще ти дам номера и. Но мисля че при тях буксата е различна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 21 Юни 2009, 12:08

zvetiko написа:Хем се ремонтира-има тема,хем може да се намери втора ръка-защо не си спестиш парите. ;)

То това е идеята но тази втората ръка колко ще изкара ? ? ?Ремонта нещо не ми вдъхва доверие :roll: Та май най-най от Опел ми се вижда оптимално :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 21 Юни 2009, 12:10

колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 21 Юни 2009, 12:16

presko79 написа:колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла

Какво точно е тази интервенция че май нещо ми става сложно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 21 Юни 2009, 12:49

Иван Стоянов написа:
presko79 написа:колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла

Какво точно е тази интервенция че май нещо ми става сложно?
Ако си виждал буксите ще знаеш че са почти еднакви и те са но по вьншната част на самата букса има зьбче което води буксата при включване в женската част на мотора,но НЕ играе роля при заключването.това зьбче се изрязва с макетно ножче за 10 сек.и монтаж.можеш да послушаш колегата които ти казва да я рециклираш.досега сьм отремонтирал поне 15 дюзи,като имам рекламация само за една и то защото клиента бьрзаше и не изчака достатьчно.пьк ако не те бьрка в оторизиран магазин на бош(не сервиз)порьчваш около450 лева поставяш и като вьрнеш твоята ти врьщат доста пари.а между другото,тия дюзи които бош продават НЕ са нови а рециклирани.поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 21 Юни 2009, 18:25

Е то тогава значи че и да искам няма как да сивзема нова дюза?Макар че 450-500лв.са си бая?! :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 21 Юни 2009, 20:04

моя сьвет е да намериш дюза от омега Б.имах 4 омеги една след друга дюзите са им по добри.производителя им един и сьщ БОШ но конструктивно като изработка имат различия,по вьзможност да е от омега преди 96 год.(без дебитомер)слагаш и тоя проблем го забравяш завинаги

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 22 Юни 2009, 19:13

Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Юни 2009, 19:27

Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. :(


Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 22 Юни 2009, 19:41

zvetiko написа:
Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. :(


Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.

Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 22 Юни 2009, 19:47

Иван Стоянов написа:
zvetiko написа:
Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. :(


Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.

Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?


Ами имам идея - например остаряване на материала... и т.н. Неисках да се меся в темата, но след всичко изписано реших да понапиша. Иван "направи" 4 дюзи съвсем успешно, но практикуваше - първо да извади пластмасата от "дупчицата" и после да залее... задължително преди това - обезмасляване.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 22 Юни 2009, 20:05

predel написа:
Иван Стоянов написа:
zvetiko написа:
Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. :(


Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.

Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?


Ами имам идея - например остаряване на материала... и т.н. Неисках да се меся в темата, но след всичко изписано реших да понапиша. Иван "направи" 4 дюзи съвсем успешно, но практикуваше - първо да извади пластмасата от "дупчицата" и после да залее... задължително преди това - обезмасляване.

Обезмасляване скоресилин и след това еп смола или поксипол :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 23 Юни 2009, 7:44

А дали ще стане мързеливата да намажа с Поксипол пластмасата на дюзата без да я свалям?Не за друго ми нямам такъв ключ из багажника. :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook