Хора ПОМАГАЙТЕ (TDS не пали топъл)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.07.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Volvo V70 2,5 tdi
Мечтае да кара: Ново Volvo

Хора ПОМАГАЙТЕ (TDS не пали топъл)

Мнение от Maxijaz » 19 Юни 2009, 18:59

Колата е 525 тдс 93г Не иска да запали при загряло положение ,на студено пали от раз,сменихме акомулатора но не е от него .Сякакви съвети и мнения са полезни .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 19 Юни 2009, 19:08

Има много теми изписани по тази тема,ако се поразровиш из форума (позлвай търсачкатаЩ ще намериш отговори на проблема.Успех
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Хора ПОМАГАЙТЕ

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2009, 19:59

Maxijaz написа:Колата е 525 тдс 93г Не иска да запали при загряло положение ,на студено пали от раз,сменихме акомулатора но не е от него .Сякакви съвети и мнения са полезни .


Разтегнати вериги.Ако двигателя работи твърдо и чука може да си сигурен.За да си напълно сигурен виж темата за регулиране на помпата и провери дали помпата е завъртяна максимално към двигателя-ако под шпилката ,която влиза в бъбрековидният отвор на помпата ,където се закрепва към двигателя,няма разстояние от долу,вероятноста за смяна на вериги е голяма.Може да видиш и дали веригата има луфт -през отвора за наливане на масло,при 3-4 различни положения на веригата.

За смяна около 300лв. за труд и в най-икономичният вариант толкова за части,в по-лошият вариант 650лв. :|

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.07.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Volvo V70 2,5 tdi
Мечтае да кара: Ново Volvo

Мнение от Maxijaz » 19 Юни 2009, 20:01

Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 19 Юни 2009, 20:05

Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.


аз залагам на ГНП-то :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.07.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Volvo V70 2,5 tdi
Мечтае да кара: Ново Volvo

Мнение от Maxijaz » 19 Юни 2009, 20:07

zvetiko Благодаря за отговора ще му покажа на съседа какво си писал и утре като отиде в сервиза да е малко на ясно по темата.Мерси отново ако някой иска да сподели още нещо Супер ако не си получих отговора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2009, 20:13

stambo_81dg написа:
Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.


аз залагам на ГНП-то :idea:


Ти нали имаш две три помпи и все гледаш да ги пробуташ на някой :mhihi: Какво може да и е на помпата и можеш ли да окажеш частично(от части :mhihi: ) съдействие за решаване на проблема,че и аз съм тръгнал да се закопавам с един tds с труден топъл старт. :mhihi: Или може би вече фенчето е изкупило всичко-от както взе дизела,спря да пише,сигурно само ремонтира. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 19 Юни 2009, 20:15

stambo_81dg написа:
Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.


аз залагам на ГНП-то :idea:

Бате,не залагай толкова,че ако вземе да сложи едно мостче на релето за подгряване на свещите току виж запалила и тога ще се окажат други проблеми.Не стряскайте човека толкова,нека отиде първо на диагностика-(за предпочитане пред гадаене).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2009, 20:18

Maxijaz написа:zvetiko Благодаря за отговора ще му покажа на съседа какво си писал и утре като отиде в сервиза да е малко на ясно по темата.Мерси отново ако някой иска да сподели още нещо Супер ако не си получих отговора.


Ако има възможност помпата още да се върти към двигателя,нека го направят в сервиза и най-вероятно проблема ще се реши. ;)
На диагностика ще му вземат 40лв. и ще видят дали може да се даде още аванс-това ,което му казвам как да провери без пари. ;)
Последна промяна zvetiko на 19 Юни 2009, 20:21, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.07.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Volvo V70 2,5 tdi
Мечтае да кара: Ново Volvo

Мнение от Maxijaz » 19 Юни 2009, 20:21

Да става ми все по интересно :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 19 Юни 2009, 20:27

zvetiko написа:
Maxijaz написа:zvetiko Благодаря за отговора ще му покажа на съседа какво си писал и утре като отиде в сервиза да е малко на ясно по темата.Мерси отново ако някой иска да сподели още нещо Супер ако не си получих отговора.


Ако има възможност помпата още да се върти към двигателя,нека го направят в сервиза и най-вероятно проблема ще се реши. ;)
На диагностика ще му вземат 40лв. и ще видят дали може да се даде още аванс-това ,което му казвам как да провери без пари. ;)

Прав си!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 20 Юни 2009, 0:28

zvetiko написа:
stambo_81dg написа:
Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.


аз залагам на ГНП-то :idea:


Ти нали имаш две три помпи и все гледаш да ги пробуташ на някой :


знеш ли колко ме ебе, просто си казвам мнението нито имам помпи за пробутване нито ми се занимава ;) просто съм си блъскал главата :idea: и да питам като залагате на разтегната верига

при 524тд като се появи този проблем да не му се разтяга ремъка :?: :?: :?: :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Юни 2009, 8:54

stambo_81dg написа:
zvetiko написа:
stambo_81dg написа:
Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я

4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.

Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.


аз залагам на ГНП-то :idea:


Ти нали имаш две три помпи и все гледаш да ги пробуташ на някой :


знеш ли колко ме ебе, просто си казвам мнението нито имам помпи за пробутване нито ми се занимава ;) просто съм си блъскал главата :idea: и да питам като залагате на разтегната верига

при 524тд като се появи този проблем да не му се разтяга ремъка :?: :?: :?: :?:



Е,ти от майтап не разбираш-извинявай ако съм те засегнал. ;) Но сериозно те питах как стоят нещата с ГНП-хем си им разбирач,хем ги продаваше,хем можеше да смениш електронна с механична.
А това ,че при 524тд не може да се разтегне ремъка и от там да бяга топлият старт,не означава ,че при 525tds не може да се разтегне веригата и от това да не пали колата топла ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 21 Юли 2009, 8:04

Баща ми имаше същия проблем с джипа(Range Rover '00 2.5TDS). Та го вкарваха в някакви филми и глупости, накрая аз му казах, че е от стартера. Познайте какво - оказах се прав. Даде да видят стартера(в Плевен има един много добър сервиз, ама забравих как се казва - на Дружба е) и за 60 лева джипа пали ПЕРФЕКТНО, колкото и странно да звучи.

Пич - ако стартерът ти върти бавно, то почти 100% е от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 21 Юли 2009, 9:48

Коки заклевам се ти си 4овека тестер!А не бяха ли му казали от форд да иде да си види стартера??? :winky:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook