Въпрос относно ГНП -Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: по улиците

Въпрос относно ГНП -Е34

Мнение от VIS-2 » 15 Юни 2009, 17:47

Колеги,въпросът ми е може би баналенрно се състои в това.Карам Е-34 525тдср и дойде неизбежният момент с плочката на ГНП-то,та въпросът ми е следният.Само с нова ли се сменя,колко пари е горе доло.Колата е 95год. автоматик-само от автоматик ли трябва да е плочката или става и от ръчна кутия номерът и е995.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Юни 2009, 18:14

Нова се намира за около 800-1000.Втора ръка е доста по-евтино-може да ти се наложи да купиш и цяла помпа за 200-300лв. но в тоя случай взимаш часта , с уговорката ,че тестваш и ако не работи връщаш.Няма значение каква е скоростната кутия.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: по улиците

Мнение от VIS-2 » 15 Юни 2009, 18:53

ОК,аз намерих същата помпа с повредена плочка,пращах я на Монтана при Дани ,ремонтира я каэва-Огън.Да ама като я сложим на колата светва авариен режим на кутиятя и няма палене.Та моя майстор се е консултирал с колеги и са му казали че трябва да е единствено и само от автомат :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Юни 2009, 18:59

VIS-2 написа:ОК,аз намерих същата помпа с повредена плочка,пращах я на Монтана при Дани ,ремонтира я каэва-Огън.Да ама като я сложим на колата светва авариен режим на кутиятя и няма палене.Та моя майстор се е консултирал с колеги и са му казали че трябва да е единствено и само от автомат :(


Ти не знаеш ли ,че дани е мръсна дума, беше изял банана около Нова година и имаше големи разправии с него-ремонтирал плочката с флекс и някакви тайнствени заклинания :confused: Плочката няма нищо общо със скоростната кутия.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: по улиците

Мнение от VIS-2 » 15 Юни 2009, 19:04

Хубаво ,но аз казвам какви симптоми има колата,и в сервиза се шашардисаха,но е така.Махаме старата глава на помпата,слагаме другата и светва звездичката за авариен режим и няма палене.Слагаме след това старата глава с плочката и колата пак си пали-макар и да работи като трактор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Юни 2009, 22:12

VIS-2 написа:Хубаво ,но аз казвам какви симптоми има колата,и в сервиза се шашардисаха,но е така.Махаме старата глава на помпата,слагаме другата и светва звездичката за авариен режим и няма палене.Слагаме след това старата глава с плочката и колата пак си пали-макар и да работи като трактор.


Беше ми писал един колега,който живее в Испания, със същият проблем-DDE отказва да разпознае новата глава,слагат DDE от колата от която е плочката и нещата замират. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 15 Юни 2009, 22:32

zvetiko написа:
VIS-2 написа:ОК,аз намерих същата помпа с повредена плочка,пращах я на Монтана при Дани ,ремонтира я каэва-Огън.Да ама като я сложим на колата светва авариен режим на кутиятя и няма палене.Та моя майстор се е консултирал с колеги и са му казали че трябва да е единствено и само от автомат :(


Ти не знаеш ли ,че дани е мръсна дума, беше изял банана около Нова година и имаше големи разправии с него-ремонтирал плочката с флекс и някакви тайнствени заклинания :confused: Плочката няма нищо общо със скоростната кутия.
да не ви се меся в темата ама аз пратих една плочка на мои клиент в Монтана и тьи ми потьнаха 150 левчета,че се обаждам за рекламация и следпоне 20 мин.разговор ми дадоха друг номер на човека дето я е правил и там 20 мин.разговор и приказки и глуости .предложих да им я пратя пак за проверка да не са допусна ли грешка ама ядец нещат.живи и здрави да са тия пичове в Монтана ,практиката пак е ново в Бош или 2-ра рька от морга па дано бачка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 15 Юни 2009, 22:58

Ако колата е автомат и плочката трябва да е такава не питайте от къде знам :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 15 Юни 2009, 23:25

///MILEN написа:Ако колата е автомат и плочката трябва да е такава не питайте от къде знам :yes:
точно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Юни 2009, 23:50

Плочката съвсем схематично , като изпълнителен механизъм представлява една ос с асиметрична издатина ,която при въртенето си бута напред и назад един пръстен,който отпушва и запушва отвор ,през който изтича горивото.Въртенето на тази ос се командва от DDE-там е програмирано различното командване за автоматична и механична кутия.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Юни 2009, 0:09

Въпросният колега , получи БАН около нова година , пише ли отново ,но под друг ник нейм във форума ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 16 Юни 2009, 0:14

zvetiko написа:Плочката съвсем схематично , като изпълнителен механизъм представлява една ос с асиметрична издатина ,която при въртенето си бута напред и назад един пръстен,който отпушва и запушва отвор ,през който изтича горивото.Въртенето на тази ос се командва от DDE-там е програмирано различното командване за автоматична и механична кутия.
стьпковото вьртящо устроиство мести регулиращия шибьр ,всьщност това е подаването на гас,разлика няма но при помпите Р-515или ..994,при ..993 и 995 на и само на е-34 плочката за автоматична трансмисия има допьлнителна подготовка за по висока порция.при новите гнп-та разликата се компенсира само софтуерно,т.е от ДДЕ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 16 Юни 2009, 0:17

Ето затова се ядосвах толкова много преди, защото такива мушмороци оплескват името на цял град.... Аз вече несмея да напиша, че съм от Монтана.... постоянно някой се жалва от "Дани от Монтана". Незнам какво да кажа..... извинявам се за офтопика. Най много ме е яд, че този човек успява да "прилъже" хората да му пращат и пари... и то по 150 лева за нещо, което ми звучи като "човека каза ще видим и се качи на влака...".
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Юни 2009, 0:22

predel написа:Ето затова се ядосвах толкова много преди, защото такива мушмороци оплескват името на цял град.... Аз вече несмея да напиша, че съм от Монтана.... постоянно някой се жалва от "Дани от Монтана". Незнам какво да кажа..... извинявам се за офтопика. Най много ме е яд, че този човек успява да "прилъже" хората да му пращат и пари... и то по 150 лева за нещо, което ми звучи като "човека каза ще видим и се качи на влака...".


Затова , моля препатилите от него да напишат всичко по правилата в тази тема :!:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=31221


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Юни 2009, 0:32

presko79 написа:
zvetiko написа:Плочката съвсем схематично , като изпълнителен механизъм представлява една ос с асиметрична издатина ,която при въртенето си бута напред и назад един пръстен,който отпушва и запушва отвор ,през който изтича горивото.Въртенето на тази ос се командва от DDE-там е програмирано различното командване за автоматична и механична кутия.
стьпковото вьртящо устроиство мести регулиращия шибьр ,всьщност това е подаването на гас,разлика няма но при помпите Р-515или ..994,при ..993 и 995 на и само на е-34 плочката за автоматична трансмисия има допьлнителна подготовка за по висока порция.при новите гнп-та разликата се компенсира само софтуерно,т.е от ДДЕ


Колега, благодаря ти за инфото. ;) А тази допьлнителна подготовка за по висока порция не може ли да се компенсира от регулировка на плочката-ако са бутне към купето ще пуска малко повече гориво. :?:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook