Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от Kristiyan » 09 Юни 2009, 15:46

Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от santo_bansko » 09 Юни 2009, 16:03

Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:


Аи де сега утиди и им набий канчето на маисторите :evil:
Дееба едно оправят друго развалят :evil:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от ggb » 09 Юни 2009, 16:13

Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:


Колега май са пипали и нещо друго освен съединителя :roll: :roll: :roll: :roll:
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....Изображение

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от Methodius » 09 Юни 2009, 17:11

Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:

Датчика на маховика .. :!: Проблема най -вероятно ти е по окабеляването, а не в самия датчик, най- вероятно буксата на датчика ти дава ядовете .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от Kristiyan » 09 Юни 2009, 17:34

Methodius написа:
Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:

Датчика на маховика .. :!: Проблема най -вероятно ти е по окабеляването, а не в самия датчик, най- вероятно буксата на датчика ти дава ядовете .. ;)

при това положение нов датчик няма да помогне май, а ще трябва пак да се отвори и да се погледне буксата на стария, горе долу кви пари е тоя датчик нов? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юни 2009, 19:09

Много. По-добре както колегата каза-проверете буксата и самото окабеляване-неможе до преди това да е работила а сега не... има нещо което не са направили както трябва. Недей да бързаш да купуваш нищо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 09 Юни 2009, 19:13

Нищо чудно и при монтаж - демонтаж на кутията да са го ударили, прещипали.... тоя датчик и да са го повредили. Щом светва лампа по таблото редно е да се направи диагностика за да не гадаем :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Re: .

Мнение от exigo » 09 Юни 2009, 20:29

BaHka написа:Нищо чудно и при монтаж - демонтаж на кутията да са го ударили, прещипали.... тоя датчик и да са го повредили. Щом светва лампа по таблото редно е да се направи диагностика за да не гадаем :)


И аз мисля като колегата ВаНка :roll:

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ

Мнение от Methodius » 10 Юни 2009, 14:15

Kristiyan написа:
Methodius написа:
Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи :( :confused:

Датчика на маховика .. :!: Проблема най -вероятно ти е по окабеляването, а не в самия датчик, най- вероятно буксата на датчика ти дава ядовете .. ;)

при това положение нов датчик няма да помогне май, а ще трябва пак да се отвори и да се погледне буксата на стария, горе долу кви пари е тоя датчик нов? :roll:

Не ти трябва нов датчик .. отвори буксата и погледни може да се е скъсало едното кабелче примерно и да дава тия ядове и да трябва да се запои само .. ;) Ако се съмняваш в датчика го замери, трябва да ти дава около 1300ома, но ако беше от него картинката е друга .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 10 Юни 2009, 20:39

всичко се оправи оказа се верно тоя датчик, беше в окаяно състояние, купих нов за скромните 195 лева и няма проблеми вс е ток и жица, благодаря за помоща :winky:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook