Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи



- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи![]()
Аи де сега утиди и им набий канчето на маисторите

Дееба едно оправят друго развалят


- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи![]()
Колега май са пипали и нещо друго освен съединителя




Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи![]()
Датчика на маховика ..


Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Methodius написа:Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи![]()
Датчика на маховика ..Проблема най -вероятно ти е по окабеляването, а не в самия датчик, най- вероятно буксата на датчика ти дава ядовете ..
при това положение нов датчик няма да помогне май, а ще трябва пак да се отвори и да се погледне буксата на стария, горе долу кви пари е тоя датчик нов?

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Много. По-добре както колегата каза-проверете буксата и самото окабеляване-неможе до преди това да е работила а сега не... има нещо което не са направили както трябва. Недей да бързаш да купуваш нищо.
.
Нищо чудно и при монтаж - демонтаж на кутията да са го ударили, прещипали.... тоя датчик и да са го повредили. Щом светва лампа по таблото редно е да се направи диагностика за да не гадаем 

Re: .
BaHka написа:Нищо чудно и при монтаж - демонтаж на кутията да са го ударили, прещипали.... тоя датчик и да са го повредили. Щом светва лампа по таблото редно е да се направи диагностика за да не гадаем
И аз мисля като колегата ВаНка

- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на съединител ПОМОЩ
Kristiyan написа:Methodius написа:Kristiyan написа:Добър ден Колеги, имам следният много голям проблем. Вчера след като ми смениха съединителя се получи проблем, когато запаля колата оборотомера не работи, колата се форсира сама и работи на много високи обороти, и на таблото светва една жълта дюза, преди да го сменят всичко беше ок. Акумулатора е бил откачен за 4-5 часа, моля ви дайте някакви идеи![]()
Датчика на маховика ..Проблема най -вероятно ти е по окабеляването, а не в самия датчик, най- вероятно буксата на датчика ти дава ядовете ..
при това положение нов датчик няма да помогне май, а ще трябва пак да се отвори и да се погледне буксата на стария, горе долу кви пари е тоя датчик нов?
Не ти трябва нов датчик .. отвори буксата и погледни може да се е скъсало едното кабелче примерно и да дава тия ядове и да трябва да се запои само ..


Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани