съвет за хидравликата
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
съвет за хидравликата
хидравлична помпа от 110 бара която не ми работи да сложа 130 броблем ще има ли някакъв колеги
зa м50 б20 говорим
мерси предварително
зa м50 б20 говорим
мерси предварително
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
A клапаните по маркучите и т.н. .... Къде остават???? Нищо нека сложи колегата,после ще ревне .... То това не е като да сложиш друго двигче .... Вземи си такава на 110!!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Postman написа:Според мен няма да усетиш голяма разлика между двете помпи. А инак технически проблем аз лично не виждам от това да сложиш помпа за 130 бара.

Изпитателното налягане на хидро и пневмо системите е 1,5 пъти по работното => Pизп = 110 х 1,5 = 165 bar издържа твойта система. Следователно 130 bar трябва да ги поеме
... в най-лошия случай, ако са ти много стари маркучите и не си ги сменял, то може да текнат и ще ги прекербоваш с новички (около 70 лв) и така ще караш още по-спокойно следващите 200 000 км

Поздрави,
Д

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани