Проблем с газ инжек! - РЕШЕН
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Проблем с газ инжек! - РЕШЕН
Несъм любител на газта,но така взех колата и останах много доволен от вървежа и расхода на газ.Газовата е на 2 години и при мен досега нямаше проблеми,но наскоро почнаха и ме мъчи много
Проблемът е че все още няма сервиз в бг за тези газова: Prins с инжектори Keihin!
Та колата започна да губи мощност,но интересното беше че ту върви ту не
Смених двата филтъра на сухата газ и един на течната(на испаритела) като си мислех че е от тях,ама не е
Незнам дали редуктора не е сгънал и незнам какви са симптомите при неработещ редуктор? Самнявам се най-вече в дюзите и искам да ги почистя,но незнам каде и как? Ето това са въпросните дюзи http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html
Доколкото знам те са на принципа на бензиновите и с много дълъг живот и съответно би трябвало да може да се почистват както бензиновите!
Та ако някой има някакви идей или случаино същата газова да казва
Забравих да спомена че когато пусна по енерция оборотите само играят 500 до 1100 докато не спря на място,но това преди не го е правила.

Та колата започна да губи мощност,но интересното беше че ту върви ту не


Доколкото знам те са на принципа на бензиновите и с много дълъг живот и съответно би трябвало да може да се почистват както бензиновите!
Та ако някой има някакви идей или случаино същата газова да казва

Забравих да спомена че когато пусна по енерция оборотите само играят 500 до 1100 докато не спря на място,но това преди не го е правила.
Последна промяна S_h_e_f_a на 23 Юни 2009, 0:16, променена общо 1 път
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
И мен ме съмнява много ламбда сондата,но на бензин няма никакви ядове. А усещането на газ си е точно такова все едно не и достига гориво,при подаване по рязко газ и глахне,ако си настъпвам плавно педала горе долу върви
И другото което съм забелязал, е че понякои път ми заяжда някоя дюза на отворено положение и после като паля (на бензин) трудно пали и всеки път различна дюза 


Колега незнам къде може да я ремонтираш, но тук: http://www.eurogas-bg.net/index.php слагат като твоята газова уредба и даже си е бая скъпичка. Нямам представа дали ремонтират и дали са кадърни, но може да провериш. Не си описал обаче добре проблема. Интересно ми е на мен какво става когато си на 2000 оборота и смачкаш педала на газта? Или ако го натискаш плавно но пак стигнеш до ламарината на ниски обороти? Или съответно я вдигнеш на 5000 оборота на 2-ра и подаваш малко газ? На магистралата колко ти е максималната скорост? На ниски предавки нормално ли ускорява ? Как точно губиш мощност - върви бавно, но плавно или придърпва ? Има ли зависимост от това колко ти е пълна бутилката ?
Мисля, че ламбда сондата е полезна предимно за работа на празен ход и при движение , не играе особена роля, да ме поправят колегите ако бъркам.
Мисля, че ламбда сондата е полезна предимно за работа на празен ход и при движение , не играе особена роля, да ме поправят колегите ако бъркам.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Колата не и достига горивото да върви,такова е усещането.За да потеглиа и трябва повече газ,а след това ако настапиа педала по ряско (без значение в къкви обороти) тя забива муцуната
а да подмине 5000об в това състояние е много трудно! За да може да се движи,трябва да се гали педала на газта.
А това за количеството газ в бутилката и на мен ми е направило бшечатлание,когато е по малко газта или е на свършване върви по добре
Докато го нямаше този проблем си вдигаше 230км на газ,а сега испреварването е голяма мъка
Този сервиз ми е малко далеч,но ще им звъна да видя какво ще кажат

А това за количеството газ в бутилката и на мен ми е направило бшечатлание,когато е по малко газта или е на свършване върви по добре

Докато го нямаше този проблем си вдигаше 230км на газ,а сега испреварването е голяма мъка

Този сервиз ми е малко далеч,но ще им звъна да видя какво ще кажат

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Мен най-много ме съмнява сондата и дюзите,защото дюзите ми засичт понякой път на отворено положение (всеки път различна дюза) испуска газта и после много трудно паля.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Това че трудно пали няма да е от газта... дори и да остава някоя дюза отворена, то колко газ ще изпусне? При положение, че има 2 клапана преди това, които спират газта. Дори и всички дюзи да остават отрорени, пак не трябва да имаш проблем-получава се като обикновена газова - изпарител-колектори, но въпреки това си пали от раз...
Да не би наистина нещо компа на газовата да бърка цялата работа
Да не би наистина нещо компа на газовата да бърка цялата работа

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Да но когато заседналата дюза испусне газта,при палене след това на бензин мотора се дави с двете горива.А и другото което е че през отворената дюза мотора засмуква допълнително въздух,който му пречи при паленето на бензин!
А за компа,незнам как мога да разбера дали от него идва проблема
А за компа,незнам как мога да разбера дали от него идва проблема

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Какъв въздух бе човек... нали след дюзите ти е изпарителя? Няма от къде да "смуче" въздух... освен ако нямаш някой напукан маркуч...ама тогава при работа на газ ще мирише и то здраво... Затова и ти дадох пример с обикновената газова..с каквато съм и аз-нали като паля , винаги паля на бензин... след гасенето на колата, като е работила на газ-остава малко газ във смукателните колектори и маркуча до изпарителя... но при паленето след това няма абсолютно никакви проблеми. При теб е същото, само дето вместо плочка имаш дюзи управлявани от компютър... няма как от там да е проблема, разбери го правилно. Другаде имаш проблем 

Според мен е нормално след като си карал на газ да запали малко по-трудно. Разбира се има различни понятия за трудно, но при мен(с ГИ) ако съм я загасил на бензин после пали при въртене на стартера около 1 секунда (понякога по-малко). Ако съм я загасил на газ, както си е нормално ми пали примерно ако върти стартера 2 секунди, точно защото остава някакво малко количество газ. Така е било винаги при мен и мисля, че е напълно нормално.
Колега колко километра си минал с това газово ? Гледам бая живот им дават на твоите дюзи .
Колега колко километра си минал с това газово ? Гледам бая живот им дават на твоите дюзи .
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Pavlinius написа:Колега колко километра си минал с това газово ? Гледам бая живот им дават на твоите дюзи .
И аз това гледам ама...

Аз към 17 000км,а преди това незнам но не е много.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Днес изчистих инжекторите щателно с обезмаслител първо и после с ВД-40,излезе доста мизерия.Сега мотора работи доста по добре и не се мъчи да тръгне на байр,но продолжава да не и достига горивото във високите обороти
Замерих инжекторите и всички дават по 2.2 ома,според сайта под 1.25 ома вече нестават
Продолжавам да търся проблема по назад и май ще се окаже изпаритела,но има едно като клапан м/у инжекторите и изпаритела.В него влиза един маркуч (от изпаритела) и излизат два към дюзите,този клапан (ако мога така да го нареча) е на Бош и с една букса с 4-5 кабела!
Някой ще ми каже ли закакво служи той


Продолжавам да търся проблема по назад и май ще се окаже изпаритела,но има едно като клапан м/у инжекторите и изпаритела.В него влиза един маркуч (от изпаритела) и излизат два към дюзите,този клапан (ако мога така да го нареча) е на Бош и с една букса с 4-5 кабела!
Някой ще ми каже ли закакво служи той

Последна промяна S_h_e_f_a на 05 Юни 2009, 4:14, променена общо 1 път
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани