Отново протече помпата-въпросът е решен

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Отново протече помпата-въпросът е решен

Мнение от valeri » 24 Май 2009, 11:21

:evil: След като минах 30000км от смяната на всичко по дизерловата ми помпа миналата година това чудо пак протече и този път сериозно :evil: :evil: :evil: :evil: .Дайте акъл какво да правя-това на бош резервните части ли са боклук или помпата.Такова чудо няма братя!!!
Последна промяна valeri на 26 Май 2009, 14:35, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Мнение от nitrif » 24 Май 2009, 22:33

Много ли капе,от коя страна?Слагаш ли добавки в горивото?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 25 Май 2009, 17:24

Не капе брат,а тече направо и добавки слагам -няма как.Май ще се взема нова .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Мнение от nitrif » 25 Май 2009, 21:00

Комплект гарнитури за гнп на бош струва 15-16 лева(скоро сменях)когато ги смениш,не слагаи добавки в горивото,добавките разяждат гарнитурите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 25 Май 2009, 21:03

Баце Валери, к'ви добавки слагаш, защото добавките по принцип са направени да "ядат" разни неща... Кой ти прави помпата и защо реши, че "Бош" са виновни (а наистина ли е "Бош"?)? На един приятел преди около 3 години му сменяха уплътненията по помпата, ама всичките и семеринги и О-пръстени и досега няма даже "овлажняване" камо ли да тече... Да неби да се налага да си смениш майстора?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 25 Май 2009, 22:05

Бош бе брат,аз купих комплекта от магазина и си ги смених сам,даже и проклетия инструмент си направих за реглажа,а добавката е Кастрол и я слагам на три резервоара по един път за чистене на системата.Явно може и добавката да яде "О"пръстените,защото плочка и т.н нямат теч.Абе.....мистика някаква.А дали има възможност да съм изкривил детайлите при затягането,че те са от някакъв алуминий??????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 25 Май 2009, 23:26

Ти зи знаеш колко си затягал :conf: но по принцип за всички важни детайли по двигателя има написано колко трябва да се затягат (в килограми)...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 26 Май 2009, 15:27

И как го реши ,колега? Да не е тайна ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 26 Май 2009, 19:32

Не е тайна :D -просто смених пак "О"пръстените,оказа се ,че не съм изкривил капачетата.Сега ще видя колко ще изкара :D :D .Помогна ми и едно приятелче та дано им е :D влял малко сила :D .Абе с две думи кърпеж.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook