Е34 ТДС-странно позагряване?
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Е34 ТДС-странно позагряване?
Здравейте.Знам че е писано и порових но не намерих нищо идентично.
Затова моля за малко съвети и мнения.
Та карам си аз и изведнъж на изкачването към Кошарите придвижвайки се на полусъединител стрелката на водата мръдна направо на следващото деление след средата.Като задържах оборотите на 2500 за около 30-45сек.и стрелката си се върна на 12ч.После го направи още веднъж но този път пуснах парното и пак същия ефект.Като се прибрах поразгледах но нищо нередно не открих.Виското върти яко,маркучите са наред,топли са и двата,радиатота е топъл навсякъде както си трябва,помпата върти,течността в казанчето си циркулира.И докато проверявах всичко това колата не мръдна от 12без1,макар че работи на място повече от 20мин.Дайте акъл некъв.И друго.Може ли да има връзка че климатика е в период на тестване и е пълен само 1/3,но него го бях изключил още на Румънското?А аа,и къде е тази перка на климатика,щото аз виждам само тази на виското?Някъде четъх че имало такава.
Затова моля за малко съвети и мнения.

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
аз поне такава нямам.радиатора на климата е пред водния и съответно ползват една и съща въздушна струя.
и аз тук искам да попитам защо като ми зацепи виското почва да трака едно такова се едно чегърта в нещо....а не е така....да сменям ли....пък и температурата ми отива на 12 и една....това на клима и сега в жегата
и аз тук искам да попитам защо като ми зацепи виското почва да трака едно такова се едно чегърта в нещо....а не е така....да сменям ли....пък и температурата ми отива на 12 и една....това на клима и сега в жегата
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
И на двамата ви препоръчвам да си измиете радиаторите и смятам проблема ще се реши. За 2-рия отговорил може да се наложи смяна на виско.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
ооо радиатори кулери колектори сичко свети от преди 3-4 седмици...май май виското ще отиде и то на ново
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колега ,kraininski перка за климатика може и да нямаш НО ТРЯБВА да имаш. Намира се зад предната престилка . Работи на две степени и т.н.
Чагъркането може да е от същата тази перка .
Чагъркането може да е от същата тази перка .
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
klintan66 написа:Колега ,kraininski перка за климатика може и да нямаш НО ТРЯБВА да имаш. Намира се зад предната престилка . Работи на две степени и т.н.
Чагъркането може да е от същата тази перка .
Как да стигна до тази перка колега за да я проверя?Идеята ми е ще трябва ли да демонтирам всичко отпред?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
kraininski написа:аз поне такава нямам.радиатора на климата е пред водния и съответно ползват една и съща въздушна струя.
и аз тук искам да попитам защо като ми зацепи виското почва да трака едно такова се едно чегърта в нещо....а не е така....да сменям ли....пък и температурата ми отива на 12 и една....това на клима и сега в жегата
сменяй че мойта така ме остави в центъра на софия, в 39 градуса

просто климатичната перка и е дошло в повече и бушона и се беше стопил

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Пускаш климатика и заставаш за лицеви опори пред предната броня . При това положение трябва да видиш въпросната перка . Трябва и да се върти при включен климатик. Ако не се върти сваляш предната броня и съответно търсиш решение ....Иван Стоянов написа:klintan66 написа:Колега ,kraininski перка за климатика може и да нямаш НО ТРЯБВА да имаш. Намира се зад предната престилка . Работи на две степени и т.н.
Чагъркането може да е от същата тази перка .
Как да стигна до тази перка колега за да я проверя?Идеята ми е ще трябва ли да демонтирам всичко отпред?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ако се наведете и погледнете под бронята има отвор през който можете да видите електрическата перка на климатика. Тази перка работи когато е пуснат климатика, но се включва и когато колата почне да позагрява... Тъй, като на нашите коли (Е34) показанията ма стрелката за температурата е доста особенно, то много трябва да се внимава. Стрелката "седи" на 12 часа в диапазон от около 87 до около 95 градуса. Ако има някакви "забележки" по таблото, например подути кондензатори, малко неверен датчик и т. н. може да "сварите боба" много бързо и лесно. При ТДС-а има датчик на главата, който сработва при 101 градуса и пуска електрическата перка директно на 2-ра степен. Този датчик е отделно от датчика за таблото, което е направено с цел да се получи по-точно измерване и да не се получат "инфекции", малко вероятно е да се "прецакат" и двата датчика. Не трябва да се забравя, че нашите коли работят при "доста висока" температура (нормално) като бензиноеите на по-висока от дизелите. Сами сте забелязали, че на капачките пише 200 или 140, това, както писа колегата Иван, са баровете на които работят охладителните системи: бензиновата на 2 атмосфери, а дизела на 1,4 атмосфери. Трябва да отбележа, че съм виждал бензинови с 1,4 атмосферови капачки, но немога да твърдя, че са излезли така от завода
Системата за охлаждане е много сигурна, но същевременно е и много капризна (както на всички коли). Винаги трябва да е в идеално "здраве" за да не получавате бели косми по главите прждевременно
Електрическите перки са 2 вида според годината на производство. По ранните перки са с прави дълги витла и като цяло са по-големи от по-късната разработка, която е 1:1 също като на Е36, така също и като на Форд Скорпио моделите около 1995 година. Най-честата "болест" по тях е "отлепването" на статорен магнит. Тогава перката блокира и не се върти. Съответно ако се пусне климатик при висока външна температура се получава гадничко греене. Подмяната на перката става на канал или на подемник. Трябва да се свали бронята и като се свали се "вижда" как ще стане всичко
.
До сега не ми се е случвало да видя Е34 без перка за климатика, но съм виждал Е34 с присаден климатик, която грееше като за световно. Проблема е, че колите без климатик имат чувствително по-малък воден радиатор от колите с климатик.
Успех на колегите с диагностицирането на проблемите си.


Електрическите перки са 2 вида според годината на производство. По ранните перки са с прави дълги витла и като цяло са по-големи от по-късната разработка, която е 1:1 също като на Е36, така също и като на Форд Скорпио моделите около 1995 година. Най-честата "болест" по тях е "отлепването" на статорен магнит. Тогава перката блокира и не се върти. Съответно ако се пусне климатик при висока външна температура се получава гадничко греене. Подмяната на перката става на канал или на подемник. Трябва да се свали бронята и като се свали се "вижда" как ще стане всичко

До сега не ми се е случвало да видя Е34 без перка за климатика, но съм виждал Е34 с присаден климатик, която грееше като за световно. Проблема е, че колите без климатик имат чувствително по-малък воден радиатор от колите с климатик.
Успех на колегите с диагностицирането на проблемите си.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
predel написа:Ако се наведете и погледнете под бронята има отвор през който можете да видите електрическата перка на климатика. Тази перка работи когато е пуснат климатика, но се включва и когато колата почне да позагрява... Тъй, като на нашите коли (Е34) показанията ма стрелката за температурата е доста особенно, то много трябва да се внимава. Стрелката "седи" на 12 часа в диапазон от около 87 до около 95 градуса. Ако има някакви "забележки" по таблото, например подути кондензатори, малко неверен датчик и т. н. може да "сварите боба" много бързо и лесно. При ТДС-а има датчик на главата, който сработва при 101 градуса и пуска електрическата перка директно на 2-ра степен. Този датчик е отделно от датчика за таблото, което е направено с цел да се получи по-точно измерване и да не се получат "инфекции", малко вероятно е да се "прецакат" и двата датчика. Не трябва да се забравя, че нашите коли работят при "доста висока" температура (нормално) като бензиноеите на по-висока от дизелите. Сами сте забелязали, че на капачките пише 200 или 140, това, както писа колегата Иван, са баровете на които работят охладителните системи: бензиновата на 2 атмосфери, а дизела на 1,4 атмосфери. Трябва да отбележа, че съм виждал бензинови с 1,4 атмосферови капачки, но немога да твърдя, че са излезли така от заводаСистемата за охлаждане е много сигурна, но същевременно е и много капризна (както на всички коли). Винаги трябва да е в идеално "здраве" за да не получавате бели косми по главите прждевременно
Електрическите перки са 2 вида според годината на производство. По ранните перки са с прави дълги витла и като цяло са по-големи от по-късната разработка, която е 1:1 също като на Е36, така също и като на Форд Скорпио моделите около 1995 година. Най-честата "болест" по тях е "отлепването" на статорен магнит. Тогава перката блокира и не се върти. Съответно ако се пусне климатик при висока външна температура се получава гадничко греене. Подмяната на перката става на канал или на подемник. Трябва да се свали бронята и като се свали се "вижда" как ще стане всичко.
До сега не ми се е случвало да видя Е34 без перка за климатика, но съм виждал Е34 с присаден климатик, която грееше като за световно. Проблема е, че колите без климатик имат чувствително по-малък воден радиатор от колите с климатик.
Успех на колегите с диагностицирането на проблемите си.
Колега господ да те поживи за подробното обяснение


Днес ми запалиха главата в Вари 2000.Нова перка е 590лв. и олигофрените искат и 100 лв. за работа.Било се сваляла цялата предница.Мерси многооо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Кольо (Архитекта) 0887609543 е твоя майстор, а за части mitko_n1 (Митко) търси дава ги с мн. добра отстъпка 0886 750 555. Може да оставиш една кола 2 литра при майстора като свършите работа да се почерпим там и подчертай, че е за мен
.
Топката е в твоето поле!

Топката е в твоето поле!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Zubcho написа:Кольо (Архитекта) 0887609543 е твоя майстор, а за части mitko_n1 (Митко) търси дава ги с мн. добра отстъпка 0886 750 555. Може да оставиш една кола 2 литра при майстора като свършите работа да се почерпим там и подчертай, че е за мен.
Топката е в твоето поле!
Мерси много

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
значи при напълно загряла кола перката на климата(намерих я:) се включи на втора степен и пробвах с един вестник виското...успях да го спра - заключението си остана за мен....взех вчера ново виско билщайн за 210лв....днес по късно ще го кача пък ще видим какво ще стане
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
Колеги да попитъм и аз имам подобен проглем със загряването получава се само когато изкачвам някъде беклемето примерно и отива стрлката на 1 деление над средата като пусна парното пада на 12:01 някъде от какво може да е проглема.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
премине ли 12:00 не е добре
нещата които могат да са са 4 на брой:
почвам от безплатните - промиване на радиаторите(воден, климатик, за масло и кулер, или поне тези които ги има в твоята кола)
минаваме към евтините:
термостат - около 20лв
водна помпа - тука цените много варират от 70 до 150 лв
виско - италианските са по 130 лв(горещо не ги препоръчвам) аз си взех билщайн както написах за около 200 лв, бер или саш са около 180-250 лв
принципно други причини не би трябвало да има...по горе съм описал как можеш да тестваш виското
нещата които могат да са са 4 на брой:
почвам от безплатните - промиване на радиаторите(воден, климатик, за масло и кулер, или поне тези които ги има в твоята кола)
минаваме към евтините:
термостат - около 20лв
водна помпа - тука цените много варират от 70 до 150 лв
виско - италианските са по 130 лв(горещо не ги препоръчвам) аз си взех билщайн както написах за около 200 лв, бер или саш са около 180-250 лв
принципно други причини не би трябвало да има...по горе съм описал как можеш да тестваш виското
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани