помощ колеги изгаснами таблото на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

помощ колеги изгаснами таблото на тдс

Мнение от Bogdan_Nikolov » 04 Май 2009, 20:08

помагайте колеги днес както си карам и ми изгасна част от таблото само лампата за фаровете и мигачите светат моля ви се кажете как може да се оправи или кажете каде има отворен сервиз от софия съм че утре имам патуване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 20:49

Направи теста на приборите и виж точно кое работи и кое не

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 04 Май 2009, 20:54

колега несе претеснявай и аз имам същите проблеми при мен лично като откача минусовата клема на акумулатора за около 10сек и след това я върна на мястото и се оправя мисля че е проблем в таблото имало някакъв чип който се базика ;)
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 04 Май 2009, 20:59

как се прави този тест нали се задържаше копчето за зануляване или как аз го натиснах пресветна не6то p4000 сякаш пишеше и нищо повече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 04 Май 2009, 21:01

а нали акумулатора е под задната седалка как се отваря седалката за да достигна до акумулатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 21:57

Bogdan_Nikolov написа:как се прави този тест .....


1. Задържаш бутона за зануляване (контактния ключ на нула)
2. Завърташ контактния ключ на позиция 1
3. Пускаш бутона

Светват всички възможни индикации по таблото и стрелките на приборите отиват до крайно положение ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 04 Май 2009, 22:07

колеги напрвих теста и само аербега ми премигна и тва е нищо друго

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Май 2009, 22:20

Тогава пробвай както ти казаха колегата по-горе - откачи акумолатора за малко... хващаш задната седалка и дърпаш нагоре... тя е на 2 щипки и излиза. Ако и така не стане, свали таблото и прегледай буксите отзад... има нещо, просто няма как да дефектират всички уреди едновременно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 04 Май 2009, 22:28

благодаря колеги ще опитам дано стане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 04 Май 2009, 22:48

dj_ennsy_1 написа:просто няма как да дефектират всички уреди едновременно.


има колега от въпросният чип е не е от хлабави връзки....като ти се случи единственото което остава да работи е това което не минава през компютър.......на мен лично ми се случва както си карам така изведнъж обръща стрелките като полудели светкат всички възможни лампички абе жива дискотека.....и после нищо не работи
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 05 Май 2009, 8:15

Здравейте, моето табло също беше в тази група на побъркващите се. Прекодирах го, ефекта беше временен. Кондензатори където има са сменени. Сега мисля, че открих проблема. Та проблема идва от един "Кварц", чиято работа е най-лаишки казано да тактува с определена честота и да задава разни времена на останалата електроника. Този "Кварц", след дълга и упорита работа(10-15 години), става чувствителен към вибрaции. Изчаках около месец и доста километри навъртяни и засега няма проблем. Но така и така ще сменяте кварц сменете си и ЕЕПРОМ-а.
ЕЕПРОМ-а е 50-80 ст., Кварц-а е също толкова. Само записа от епрома трябва да си запазите.
И двете се продават в Комет.
Ето как изглежда въпросния Кварц, като това е с малък корпус, може и да е с голям.


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 05 Май 2009, 10:50

колега BMW дизаин разкачих миносовата клема изчаках 10 с. запалих таблото тръгна и веднага спря и твае изгасна напълно опитах пак да откача клемата наново всичко ама не нищо не става вече да не би тоя чип да е дал фира нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 05 Май 2009, 11:38

И аз го имах тоя проблем с таблото-както си карам изведнъж всички стрелки отиват до края и всичко спира да работи, оправяше се след като откача клемата на акумулатора. Аз си реших проблема след като си взех просто друго табло,което за сега работи добре (дадох 100лв), просто ми беше омръзнало постоянно да откачам акумулатора.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Мнение от Bogdan_Nikolov » 05 Май 2009, 11:47

а ти клемата на – или на + откачаш защото при мен май таблото е тоталка 6том не иска да включи грам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 05 Май 2009, 11:48

Bogdan_Nikolov написа:а ти клемата на – или на + откачаш защото при мен май таблото е тоталка 6том не иска да включи грам

Май + откачах, ама си мисля че няма значение
Изображение Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook