Проблеми с BMW 520i 1991
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Проблеми с BMW 520i 1991
Здравейте колеги!
Преди около година си купих обичаната от всички нас кола, но за съжаление отскоро имам няколко притеснения и реших да споделя проблема.
Основният ми проблем е прекомерното загряване, което се получава при каране в градски условия при тежък трафик. Последният път като ходих на "сервиз" ми казаха, че вискозитетният съединител си е отишъл, което налага неговата смяна. Проблемът е, че не мога да се доверя на това мнение, защото след некомпетентна замяна на ремъците в този сервиз се оказа, че "без да искат" са ми източили фреона за климатика.
Когато отидох да си презаредя фреона в друг специализиран сервиз (D&N на Рогошко шосе в Пловдив) ми казаха, че всичко е наред с перките, т.е. не е виското. Проблемът бил, че ми е затлачен радиаторът с мушички и той трябвало да се смени. Та вече не знам на кого да се доверя. За съжаление не съм толкова богат да давам пари на вятъра, слушайки съветите на измислени майстори.
За съжаление нямам и толкова пари, за да ползвам услугите в сервиза на ДАРУ КАР.
Моля ви, да ме упътите към някой сигурен сервиз, в който правилно ще ми диагностицират проблема и ще ми го отстранят, а не искат да ми режат главата с замяна на части без да се знае какво е точно.
Другият ми проблем е, че имам малък теч на масло от опашката на скоростната кутия, като до момента го лекувам с доливане веднъж в годината. Един "майстор" ми каза, че е някакъв семеринг, но не си струвало усилията да го сменям, защото работата е много, семерингът струвал уж 10 лв., т.е. в прав текст ми каза, че за 10 лева не му се занимава да ми сваля скоростната кутия, да разглобява и т.н.
Преди около година си купих обичаната от всички нас кола, но за съжаление отскоро имам няколко притеснения и реших да споделя проблема.
Основният ми проблем е прекомерното загряване, което се получава при каране в градски условия при тежък трафик. Последният път като ходих на "сервиз" ми казаха, че вискозитетният съединител си е отишъл, което налага неговата смяна. Проблемът е, че не мога да се доверя на това мнение, защото след некомпетентна замяна на ремъците в този сервиз се оказа, че "без да искат" са ми източили фреона за климатика.
Когато отидох да си презаредя фреона в друг специализиран сервиз (D&N на Рогошко шосе в Пловдив) ми казаха, че всичко е наред с перките, т.е. не е виското. Проблемът бил, че ми е затлачен радиаторът с мушички и той трябвало да се смени. Та вече не знам на кого да се доверя. За съжаление не съм толкова богат да давам пари на вятъра, слушайки съветите на измислени майстори.
За съжаление нямам и толкова пари, за да ползвам услугите в сервиза на ДАРУ КАР.
Моля ви, да ме упътите към някой сигурен сервиз, в който правилно ще ми диагностицират проблема и ще ми го отстранят, а не искат да ми режат главата с замяна на части без да се знае какво е точно.
Другият ми проблем е, че имам малък теч на масло от опашката на скоростната кутия, като до момента го лекувам с доливане веднъж в годината. Един "майстор" ми каза, че е някакъв семеринг, но не си струвало усилията да го сменям, защото работата е много, семерингът струвал уж 10 лв., т.е. в прав текст ми каза, че за 10 лева не му се занимава да ми сваля скоростната кутия, да разглобява и т.н.
За теча от скоростната кутия е много вероятно да е бил прав майстора като ти е казал семеринг и да и аз съм чувал, че ремонта е скъп и си струва да го правиш, когато сменяш съединител примерно. По-добре си доливай.
За другото, ами колега възможно е да ти е мръсен радиатора и ако са мушички може да си го измиеш. Ако е замърсен отвътре (ако е карана с чешмяна вода колата) по-трудно се прави промивката, но мисля че може. Има колеги които са го правили и те ще ти помогнат.
Имаше и начин да разбереш дали и виското е заминало. Общо взето може да пробваш при студен двигател и при загрял двигател точно след като си го спрял да видиш дали има разлика в усилието, с което се върти перката когато пробваш да я завъртиш с ръка. Няма нужда да ти казвам, че като е загрял двигателя виското трябва да е зацепило (то зависи от температурата, но поне малко ще е зацепило) и перката трябва да се върти по-трудно на ръка.
Освен това колега има много подобни теми и имаше една доста от скоро за прегряване. Може да се разчетеш и там.
За другото, ами колега възможно е да ти е мръсен радиатора и ако са мушички може да си го измиеш. Ако е замърсен отвътре (ако е карана с чешмяна вода колата) по-трудно се прави промивката, но мисля че може. Има колеги които са го правили и те ще ти помогнат.
Имаше и начин да разбереш дали и виското е заминало. Общо взето може да пробваш при студен двигател и при загрял двигател точно след като си го спрял да видиш дали има разлика в усилието, с което се върти перката когато пробваш да я завъртиш с ръка. Няма нужда да ти казвам, че като е загрял двигателя виското трябва да е зацепило (то зависи от температурата, но поне малко ще е зацепило) и перката трябва да се върти по-трудно на ръка.
Освен това колега има много подобни теми и имаше една доста от скоро за прегряване. Може да се разчетеш и там.
Re: Проблеми с BMW 520i 1991
Diavollo написа:.... Последният път като ходих на "сервиз" ми казаха, че вискозитетният съединител си е отишъл, което налага неговата смяна.......
Виското се тества като с навит на руло вестник ВНИМАТЕЛНО се опиташ да спреш перката при загрял двигател. Ако успееш значи е за смяна.
Diavollo написа:... Проблемът бил, че ми е затлачен радиаторът с мушички и той трябвало да се смени......
За пръв път чувам радиатор с външно затлачени ламели да се сменя ??? (имаше един виц "ово е стандарт - е**ш и фърляш ...")
Пробвай да го измиеш с не много силна струя на пароструйка (внимавай силната струя да не изпокриви ламелите) от вътрешната страна на вън. Можеш да ползваш обезмаслител или някакъв измиващ препарат за да разтвориш гадинките ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Меглио може да се ползва
пръскаш докато чакаш на ОМВ-то и като ти дойде реда то вече е разтворило гадориите.
пръскаш докато чакаш на ОМВ-то и като ти дойде реда то вече е разтворило гадориите.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
Да кажа и аз...
- Семеринга:
Номенклатурен номер : 23121205340
Описание : СЕМЕРИНГ ЗАДЕН СКОРОСТНА КУТИЯ
Ед.цена (с ДДС) : 23.38 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Труд: Не-повече от 50 лв.
Технология: Не се сваля кутия, не се точи маслото, откача се кардана и гуменото каре и ... оп стара, оп нова
Съвет: Смени я. Колкото повече караш, толкова повече се износва и се увеличава теча. Един ден ще забравиш, ще изтървеш маслото и от икономия на 73,38лв ще скачаш за кутия.
- Загряването:
Еми, виското един ден ще го смениш така или иначе - по-добре го смени преди да се е окотил двигателя. Все пак идва лято и температурата ще ходи все по-нагоре. И никога не пробвай да спираш перката докато работи двигателя - това е като да проверяваш дали кибритената клечка е влажна като пробваш да я запалиш
- Къде да си закараш колата:
Е, това вече е големия зор. Трябва много да внимаваш при избора на майстор.
Аз, покрай мойте течове ядох облата пила вече... но, това е друга тема...
Това от мен.
Поздрави,
Д
Да кажа и аз...
- Семеринга:
Номенклатурен номер : 23121205340
Описание : СЕМЕРИНГ ЗАДЕН СКОРОСТНА КУТИЯ
Ед.цена (с ДДС) : 23.38 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Труд: Не-повече от 50 лв.
Технология: Не се сваля кутия, не се точи маслото, откача се кардана и гуменото каре и ... оп стара, оп нова
Съвет: Смени я. Колкото повече караш, толкова повече се износва и се увеличава теча. Един ден ще забравиш, ще изтървеш маслото и от икономия на 73,38лв ще скачаш за кутия.
- Загряването:
Еми, виското един ден ще го смениш така или иначе - по-добре го смени преди да се е окотил двигателя. Все пак идва лято и температурата ще ходи все по-нагоре. И никога не пробвай да спираш перката докато работи двигателя - това е като да проверяваш дали кибритената клечка е влажна като пробваш да я запалиш

- Къде да си закараш колата:
Е, това вече е големия зор. Трябва много да внимаваш при избора на майстор.
Аз, покрай мойте течове ядох облата пила вече... но, това е друга тема...
Това от мен.
Поздрави,
Д

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Айде сваляне и разглобяване на кутията ама друг път, сваляш генерацията - откачаш болтовете само, същото с кардана от страна на кутията и после лостовия механизъм, малко ще си издереш ръцете, но става със семеринга, смени и двата, мойте са на феби - 16 лв и двата.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани