Проблем със 524td

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.04.2009

Проблем със 524td

Мнение от 1441 » 25 Апр 2009, 12:47

Като купих колата направих основен ремонт и заварих главата,защото беше спукана.Постоянно ми надува маркуча от главата към радиатора,което ме притеснява.Не губя охладителна течност.Смених 3 капачки на казанчето,но ефект няма.Колата не загрява,сменил съм водна помпа и термостат и ми прави впечатление,че само този маркуч е надут.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Апр 2009, 13:27

А радиатора как е?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.04.2009

Мнение от 1441 » 25 Апр 2009, 13:48

само него не сам го бутал

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.04.2009

Мнение от 1441 » 25 Апр 2009, 13:56

просто вече ми писна.не помна вече какво не сам сменил.А иначе колата варви супер.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.04.2009

Мнение от 1441 » 25 Апр 2009, 13:57

просто вече ми писна.не помна вече какво не сам сменил.А иначе колата варви супер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Апр 2009, 16:34

зависи колко е надут, като е загряла трябва да си е твърд мъркуча.
но щом не загрява значи няма дерт според мене щото вкарва ли въздух ще вземе да загрява и да хвърля вода :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 30 Апр 2009, 22:26

stambo_81dg написа:зависи колко е надут, като е загряла трябва да си е твърд мъркуча.
но щом не загрява значи няма дерт според мене щото вкарва ли въздух ще вземе да загрява и да хвърля вода :idea:
Колега,твърд е маркуча на фолксваген,които работят на налягане 1,2-1,3 бара в охладителната система.БМВ е доста по-нормален автомобил.Допускам да не е направено нещо по главата както трябва.Имах точно такъв проблем с една от главите на моята пущина/800хкм/,главата се кара на проверка,щото беше заварявана.Казаха,че е перфектна,пак надуваше.Накрая се установи,че проблема е томно в перфектната глава,смених я и няма проблеми вече 80хкм.Но нека не набивам чивии на колегата да сваля пак глава.Нека провери термостата дали не бърка кръговете,виското.Радиатора най-добре е да се свали и да се измие качествено на автомивка.Ще се радвам,ако проблема излезе колкото се може по-бързо,с по-малко хвърляне на пари и нерви.
Alfa 164TD Super'93

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 30 Апр 2009, 23:34

Здравейте,
Колега,твърд е маркуча на фолксваген,които работят на налягане 1,2-1,3 бара в охладителната система.БМВ е доста по-нормален автомобил...


от темата ТДС - от А до Я
ivan. написа:.... а именно капачката на разширителния съд.За мене нейното правилно функциониране е не по-малко важно от това на термостата,
направих си труда и извадих от програмата подходящата капачка за подходящия мотор,монтирани в е34
За пример давам тдс(върху него)имам повече наблюдения-при поставяне на капачка работеща на 2.0 бара мотора почна на надува маркучите повече от нормално,след смяната и с каталожна(1.4 бара)всичко си дойде на място........
Капачки за мотори,изпускащи налягънето от с-мата след 1.4бар:(надписа върху самата капачка е 140)
-518(м40);
-520(м20);
-524тд(м21);
-525(м20);
-525 тд и тдс(м51);
Капачки за мотори,изпускащи налягънето от с-мата след 2.0 бар:(Надписа върху самата капачка е 200)
-518(М43);
-520(М50);
-525(М50);
-530(М30),(М60);
-535(М30):
-540(М60);
М5 3,6 И 3.8(S38);....


според мен също ако няма загуба на течност и колата ти не загрява не се притеснявай толкова!
Поздрави

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook