Смяна на вериги на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Смяна на вериги на тдс

Мнение от ivan. » 23 Апр 2009, 13:25

Здравейте колеги,от половин година возя в багажника тези вериги и се заех да ги сменям,дотук добре,но вече имам няколко ''греди''.
Разкачих пистовия ремък и всички ролки по него-дотук добре.
Свалих демферната шайба, водната помпа и динамото.
Махнах всички болчета ,които държат капака на веригите-охлабен е и откъм картера ,и от към главата.
За да излезе въпросния капак трябва да се охлаби болта на коленовия вал
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... on_damper/
номер 5 на схемата,който ми е основната пречка-
-с нормална резбали е?
-възможно ли е при развиването му да счупя нещо отзад към клина на маховика,тъй като в случая се позва за ''контра''?
Надявам се да пише,някой който е развивал болта.
Другата ми пречка е намирането на гарнитурата за капака;
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ming_case/
номер 6 на схемата.
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 23 Апр 2009, 13:49

:winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 23 Апр 2009, 14:03

Здрасти Ванка, тази гарнитура може да се поръча при Митко от Варна или
мога аз да я поръчам, примерно до 5 дена ще бъде на лице!

Намерих:


Справка за част
Номенклатурен номер : 11142245175
Описание : ГАРНИТУРА
Ед.цена (с ДДС) : 33.47 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

и



Справка за част
Номенклатурен номер : 11142245879
Описание : ГАРНИТУРА АНГРЕНАЖЕН КАПАК
Ед.цена (с ДДС) : 49.67 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Така че някой от Сф. да ги взема и по Еконт до теб....

Що се касае до болта не знам ако трябва ще попитам!
На мен също не ми е ясно и друго дали се пипа горе главата, защото оня ден коментирахме че на бензина се пипала и трябвало нова гарнитура и т.н.

Пожелавам ти успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 23 Апр 2009, 14:49

Миналата седмица сменях на един пасат ТДС ремъка и болта си е с нормална резба, отвих го на ляво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 23 Апр 2009, 19:02

Колега болта е с нормална резба, но е залепен, ако можеш отвий го с пистолет с въздух по лесно става иначе е голям зор, после като го монтираш пак го залепи, иначе се отвива ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 23 Апр 2009, 20:00

С нормална резба е но е стегнат много!!! Гарнитурата по принцип е метална мажи със силикон и си ОК
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Апр 2009, 13:28

Благодаря ви за помоща колеги.
Слизам да се боря с болт-а

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 24 Апр 2009, 13:41

Сега се сетих разхлаби всички болтове на картера за да можеш да наместиш ангр капак защото почват едни течове на масла води и..... Успех :yes: :yes: :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Мнение от nitrif » 28 Апр 2009, 22:58

Ванка,днеска след половин4асова борба,развих болта на демферната шаиба.Режеш 1на лула22 и и оставяш 12-15см. дължина,намираш няква дебелостенна тръба метър,метър и малко,слагаш лулата в болта,тръбата на лулата и с по-голям 4ук як бой.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Апр 2009, 12:00

Болта е стегнат 50 кг. :shock:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Апр 2009, 17:38

nitrif написа:Ванка,днеска след половин4асова борба,развих болта на демферната шаиба.Режеш 1на лула22 и и оставяш 12-15см. дължина,намираш няква дебелостенна тръба метър,метър и малко,слагаш лулата в болта,тръбата на лулата и с по-голям 4ук як бой.
благодаря ти за съвета :D
Благодаря и на всички отзовали се колеги.
Ще играе май универсалния инструмент ,тип чук,тъй като с пистолет и компресор не стана.Тоя болт сигурно не е развиван от 1992г :shock: На демфера е щампована същата дата и за мое голямо очудване няма никакво напукване на гумата в шайбата.
ОFF....:
Малко бавно действам,ама много ''проекти'' съм почнал по-тая кола и свободното си време прекарвам в гаража.
Колега очаквам впечатленията ти след смяната на веригите,преди и след.........

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook