Прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Прекъсва

Мнение от sod518i » 21 Апр 2009, 21:31

Здравейте колеги,

колата е с М50Б25.Обаче...проблем.Като загрее започва да тресе на ниски и да глъхне.И така до две хилядо оборота.След това положението малко се оправя,ама като цяло ми се струва,че е загубила и от демаража.От днес започна опити и да гасне.И то успешни.
Сменил съм всичко което ви идва на ум.Не съм сменил само дебитомер,
сензора за положението на дросела (ТПС),сензорите на коляновия и разпределителния вал и за детонацията.На диагностиката ми излиза грешка на детонационния датчик ама едва от скоро а проблема ми е по стар.Къде да отида и да ми кажат какво точно и е на колицата?Боледувам заедно с нея и вече ми се отразява и в бачкането и в къщи:(

Благодаря предварително за помоща!

Мариян

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Прекъсва

Мнение от kirililiev » 21 Апр 2009, 21:35

sod518i написа:Здравейте колеги,

колата е с М50Б25.Обаче...проблем.Като загрее започва да тресе на ниски и да глъхне.И така до две хилядо оборота.След това положението малко се оправя,ама като цяло ми се струва,че е загубила и от демаража.От днес започна опити и да гасне.И то успешни.
Сменил съм всичко което ви идва на ум.Не съм сменил само дебитомер,
сензора за положението на дросела (ТПС),сензорите на коляновия и разпределителния вал и за детонацията.На диагностиката ми излиза грешка на детонационния датчик ама едва от скоро а проблема ми е по стар.Къде да отида и да ми кажат какво точно и е на колицата?Боледувам заедно с нея и вече ми се отразява и в бачкането и в къщи:(

Благодаря предварително за помоща!

Мариян


имам почти същия проблем,загряла тресе на ниски и на диагностиката ми казват датчик за детонации :help: днес свалих стъпковия мотор,мисля че може и от него да излезе,утре ще го тествам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 21 Апр 2009, 21:45

Аз имах същия проблем с старата ми е34-ка и се оказа дюза :shock: като загре не цъка на ниски об ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 21 Апр 2009, 22:00

S_h_e_f_a написа:Аз имах същия проблем с старата ми е34-ка и се оказа дюза :shock: като загре не цъка на ниски об ;)


ама мойта си работи,просто тресе яко,не е от дъза защото неравномерно прекъсват всички цилиндри,махам наред бубините и всеки един си работи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Апр 2009, 22:03

Виж си ЕСТ датчика, тоя дето е за температурата на антифриза и дава данни за ЕКУто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 21 Апр 2009, 22:08

стан написа:Виж си ЕСТ датчика, тоя дето е за температурата на антифриза и дава данни за ЕКУто.


каде стои това нящо :D как се тества,хваща ли го диагностиката?

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 21 Апр 2009, 22:44

И аз имах подобен проблем, но при мен се оказаха 2 бобини! Смених ги и сега нямам никакви проблеми!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 21 Апр 2009, 22:52

BoLiViV написа:И аз имах подобен проблем, но при мен се оказаха 2 бобини! Смених ги и сега нямам никакви проблеми!


е как само на тихите се ебават,на високите цепя мрака,тва нящо как тръгна не е истина,на трета свирят гуметата :D всички нови нжк-та са керемида,като махна дебитомера и влезе в авариен режим се оправя,като включа фарове и парно също се стабилизира,компенсира добре,взех една бубина работеща и я слагах на всички цилиндри последователно,няма промяна :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 21 Апр 2009, 23:38

Имах абсолютно същия проблем и при мен се оказа бубина.Смених я и от тогава всичко е наред.120лв струваше мисля БОШ,но не съм много сигурен,може и да те лъжа,преди около година беше.Успехи

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: sofia
Кара: E39 M62B35

Мнение от bu4 » 21 Апр 2009, 23:39

и аз имам съ6тия проблем-сменил съм све6ти,лули,дебитомера ми работи,на диагностиката показва 4е вси4ко е ок по електрониката,но не6то става. :help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 21 Апр 2009, 23:48

може и да е този датчик за антифриза.на старата кола го имах този проблем и се оказа датчика.ама онова беше е28 м10 б18.но може и тук да е това :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 22 Апр 2009, 0:10

bu4 написа:и аз имам съ6тия проблем-сменил съм све6ти,лули,дебитомера ми работи,на диагностиката показва 4е вси4ко е ок по електрониката,но не6то става. :help: :help: :help:


колега бубината често не я хваща диагностиката... И аз имам в момента същия проблем така че ... Мисля да взема една здрава бубина и да я разкарам по различните цилиндри... Стъпковото моторче също не го хваща диагностиката...Имай и това впредвид...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 22 Апр 2009, 1:00

kirililiev написа:
стан написа:Виж си ЕСТ датчика, тоя дето е за температурата на антифриза и дава данни за ЕКУто.


каде стои това нящо :D как се тества,хваща ли го диагностиката?


http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ead_vanos/

ето тук номер 15 не е на много неудобно място, а иначе мери му се съпротивлението, в аутодата го пише какво трябва да е при какви температури

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 23 Апр 2009, 11:03

Сега започнаха да ми играят ниските.Ще посменя разни неща и ще пиша за резултата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 30 Апр 2009, 21:05

Смених ламбадата и...играенето на оборотите се оправи.Кове окло 600.Обаче глъхненето си остана и сега ми се стори,че ми се чува някъкво леко свирене откъм колекторите.Дали съм за гарнитуки...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook