странен шум от сакса
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
странен шум от сакса
интересува ме, дали тръбите на сакса за двойни? става въпрос за М50В20. от известно време се появи странен шум, чиято причина за появяване ми е малко трудно да си обясня.
апропо, къде да кача един запис, за да може на който му е интересно "да хвърли едно ухо"?
никой ли не знае?
апропо, къде да кача един запис, за да може на който му е интересно "да хвърли едно ухо"?
никой ли не знае?

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Wenzy написа:Щом така - смени си гарнитурата на "сакса"
е то ако беше толкова лесно само да сменя гарнитурата, да не мислиш, че ще пълня форума с глупости?
100% не е гарнитура и шума си идва от самата тръба, което доста ме учудва. на някои двигатели тръбите са двойни за да не изстиват бързо и това би било едно обяснение и при мен, ако разбира се тръбите са и при мен двойни. затова и питам, ама явно никой не се е занимавал с такова нещо.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
1. "Двойни тръби" - ако имаш в предвид две тръби съосни една в друга - това е прекалено скъпо съоръжение за модел 520
2. Шумът е в тези тръби и при мен, но изворът може да е на много други места.
3. Един тръбопровод шуми по две основни причини:
3.1. Пробив по тръбопровода - малък отвор, високо налягане - значи висока скорост на флуида - значи шум.
3.2. Висока скорост на флуида - ако преди не е шумяло, то значи германеца го е оразмерил този тръбопровод така, че да не шуми. Щом после се е разшумял, значи проблема не е в скоростта на флуида.
В заключение: Ако нямаш пробив в "сакса" и нямаш изтървала гарнитура, то точка 3.1 отпада като вариант, а пък точка 3.2 е ясно, че не е вариант, то тогава следва, че проблема въобще не в "сакса" - просто от там се чува...
... и все пак... микропукнатина в този тръбопровод трудно би се забелязала, а би се чувала яко... Както и гарнитурата - докато не се смени не може да се даде гаранция, че шума не е от нея...
Аз лично смятам първо да сменя гарнитурите двете - на изходящия колектор към главата и към "сакса". Ако шумът остане, ще сменям тръби, ако пак остане... ба ли го от къде е ...
Това от мен.
Поздрави,
Д
1. "Двойни тръби" - ако имаш в предвид две тръби съосни една в друга - това е прекалено скъпо съоръжение за модел 520
2. Шумът е в тези тръби и при мен, но изворът може да е на много други места.
3. Един тръбопровод шуми по две основни причини:
3.1. Пробив по тръбопровода - малък отвор, високо налягане - значи висока скорост на флуида - значи шум.
3.2. Висока скорост на флуида - ако преди не е шумяло, то значи германеца го е оразмерил този тръбопровод така, че да не шуми. Щом после се е разшумял, значи проблема не е в скоростта на флуида.
В заключение: Ако нямаш пробив в "сакса" и нямаш изтървала гарнитура, то точка 3.1 отпада като вариант, а пък точка 3.2 е ясно, че не е вариант, то тогава следва, че проблема въобще не в "сакса" - просто от там се чува...
... и все пак... микропукнатина в този тръбопровод трудно би се забелязала, а би се чувала яко... Както и гарнитурата - докато не се смени не може да се даде гаранция, че шума не е от нея...
Аз лично смятам първо да сменя гарнитурите двете - на изходящия колектор към главата и към "сакса". Ако шумът остане, ще сменям тръби, ако пак остане... ба ли го от къде е ...

Това от мен.
Поздрави,
Д

да, точно това си мисля. две тръби, една в друга.
100% не мога да съм сигурен,че няма някъде пробив, но си мисля, че така както се чува трябва да е доста пукнатина, която няма начин да пропусна.
според мен е от самата тръба, не виждам от къде другаде е - цял час се мотах под колата - съвсем ясно го чувам от самата тръба. честотата е точно като на клапан, но шумът е коренно различен. имам чувството, че като загрее двигателя леко се усилва.
ма така като гледам май ще си го слушам....
100% не мога да съм сигурен,че няма някъде пробив, но си мисля, че така както се чува трябва да е доста пукнатина, която няма начин да пропусна.
според мен е от самата тръба, не виждам от къде другаде е - цял час се мотах под колата - съвсем ясно го чувам от самата тръба. честотата е точно като на клапан, но шумът е коренно различен. имам чувството, че като загрее двигателя леко се усилва.
ма така като гледам май ще си го слушам....
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани