странен шум от сакса

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

странен шум от сакса

Мнение от @2bar » 19 Апр 2009, 16:50

интересува ме, дали тръбите на сакса за двойни? става въпрос за М50В20. от известно време се появи странен шум, чиято причина за появяване ми е малко трудно да си обясня.

апропо, къде да кача един запис, за да може на който му е интересно "да хвърли едно ухо"?

никой ли не знае? :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 19 Апр 2009, 23:18

Сакса ? :shock: :idea: :?:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 19 Апр 2009, 23:28

pantzer3 написа:Сакса ? :shock: :idea: :?:


жаргон - тръбите, които свързват катализатора с изп. колектори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Апр 2009, 10:04

Щом така - смени си гарнитурата на "сакса"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 20 Апр 2009, 20:40

Wenzy написа:Щом така - смени си гарнитурата на "сакса"


е то ако беше толкова лесно само да сменя гарнитурата, да не мислиш, че ще пълня форума с глупости?

100% не е гарнитура и шума си идва от самата тръба, което доста ме учудва. на някои двигатели тръбите са двойни за да не изстиват бързо и това би било едно обяснение и при мен, ако разбира се тръбите са и при мен двойни. затова и питам, ама явно никой не се е занимавал с такова нещо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 20 Апр 2009, 22:05

Здравей колега,

1. "Двойни тръби" - ако имаш в предвид две тръби съосни една в друга - това е прекалено скъпо съоръжение за модел 520
2. Шумът е в тези тръби и при мен, но изворът може да е на много други места.
3. Един тръбопровод шуми по две основни причини:
3.1. Пробив по тръбопровода - малък отвор, високо налягане - значи висока скорост на флуида - значи шум.
3.2. Висока скорост на флуида - ако преди не е шумяло, то значи германеца го е оразмерил този тръбопровод така, че да не шуми. Щом после се е разшумял, значи проблема не е в скоростта на флуида.

В заключение: Ако нямаш пробив в "сакса" и нямаш изтървала гарнитура, то точка 3.1 отпада като вариант, а пък точка 3.2 е ясно, че не е вариант, то тогава следва, че проблема въобще не в "сакса" - просто от там се чува...

... и все пак... микропукнатина в този тръбопровод трудно би се забелязала, а би се чувала яко... Както и гарнитурата - докато не се смени не може да се даде гаранция, че шума не е от нея...

Аз лично смятам първо да сменя гарнитурите двете - на изходящия колектор към главата и към "сакса". Ако шумът остане, ще сменям тръби, ако пак остане... ба ли го от къде е ... :evil:

Това от мен.

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Апр 2009, 0:15

да, точно това си мисля. две тръби, една в друга.

100% не мога да съм сигурен,че няма някъде пробив, но си мисля, че така както се чува трябва да е доста пукнатина, която няма начин да пропусна.

според мен е от самата тръба, не виждам от къде другаде е - цял час се мотах под колата - съвсем ясно го чувам от самата тръба. честотата е точно като на клапан, но шумът е коренно различен. имам чувството, че като загрее двигателя леко се усилва.

ма така като гледам май ще си го слушам....

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook