Съвет за наместване на предна броня
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Съвет за наместване на предна броня
Днес, след малък инцидент
, предната ми броня мръдна назад и сега ръбчетата и стърчат навътре в калниците около сантим. Как да проверя къде е деформацията и как да я отстраня? Мерси предварително!

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
много елементарно се разглобява,махаш предните лайсни,отдолу има 4 болта,развиваш ги и дърпаш напред,бронята излиза,огледай каде са пораженията,ако няма видими по гредата подлагаш шайби както каза колегата,подлагаш-пробваш и така докато пасне,гледай да не счупиш плъзгачите които са на калника и съответно гледай да ги нацелиш като я слагаш,провери самите калници да не са мръднали назад,има и такъв вариант,общо взето я напасваш както можеш,ползвай въображението си



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ktv написа:klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.
ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не стана


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
kirililiev написа:ktv написа:klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.
ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не станаако е по лек може да мръднат,купи си два здрави втора ръка от продава,няма да са повече от 20,30 лева двата
Дай линк към обявата, колега.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ktv написа:kirililiev написа:ktv написа:klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...
Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.
ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не станаако е по лек може да мръднат,купи си два здрави втора ръка от продава,няма да са повече от 20,30 лева двата
Дай линк към обявата, колега.
нямах предвид конкретна обява



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
kirililiev написа:нямах предвид конкретна обяватърси в продава "е34 на части"
ако можеш и се пазари
Мерси! Ще опитам

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- BUHALA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E34-M30/B35
Свали си бронята и гредата под нея.
Буферите си ги остави на колата.
Огледай къде са мръднали - най-вероятно в основата при планките
Предварително виж от двете страни с колко точно ти е хлутнала навътре с един шублер.
Връзваш буфера с едно 8-10мм стоманено въже (през ухото за болта дето държи основата) и дръгия край за дебелото дърво пред вас.
Лашкаш веднъж и мериш със шублера кво е станало. Пак лашкаш - пак мериш.
За полвин час ще си ги изпънеш и двата - не мисля че ще е някакъв кой-знае какъв проблем.
Ако пък те е жал да я лашкаш - шайби под планките - както казаха колегите по-горе и си готов...
П.П. Ако я лашкаш с въжето - гледай на дървото да е вързано на същата височина като на буфера - че може да мръдне надолу-нагоре.
Същото се отнася и за ляво-дясно
Буферите си ги остави на колата.
Огледай къде са мръднали - най-вероятно в основата при планките
Предварително виж от двете страни с колко точно ти е хлутнала навътре с един шублер.
Връзваш буфера с едно 8-10мм стоманено въже (през ухото за болта дето държи основата) и дръгия край за дебелото дърво пред вас.
Лашкаш веднъж и мериш със шублера кво е станало. Пак лашкаш - пак мериш.
За полвин час ще си ги изпънеш и двата - не мисля че ще е някакъв кой-знае какъв проблем.
Ако пък те е жал да я лашкаш - шайби под планките - както казаха колегите по-горе и си готов...
П.П. Ако я лашкаш с въжето - гледай на дървото да е вързано на същата височина като на буфера - че може да мръдне надолу-нагоре.
Същото се отнася и за ляво-дясно
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Peshata написа:Аз имах подобен проблем със задната броня и го реших като свалих вапросните буфери, напрусках ги солидно с WD40 изчаках 5 мин и после с една траба и един чук ги върнах в нормално положение..... за няма 30 мин е цялата процедура.... успех
ТОЧНО
Предната броня на Е34-ките може да се регулира всякакси.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
колеги ако бронята е подала с 10 мм та и повече немисля че ще стане с подлагане на шайби, защото гайките за закрепяне на бронята няма да могат да се завият или ако се завият то те няма да саповече от 1-2 витки.Което като идея мисля чене е добрел. Колега свали си бронята и се опитай да си издърпаш двата рога до оригиналното им разположение. Метода за издърпване не колегата БУХАЛА съм го практикувал не веднъж и аз....работи безотказно. Аз съм се занимавал доста време с тенекеджийство и съм издърпвал такива греди по този начин и се е получавало. Само внимавай да не правиш големи лашки на автомобила за да не се скъса стоманеното въже че може да стане голяма беля......леко и внимателно действай и УСПЕХ 

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Благодаря на всички! Сега остава да намеря подходящо за операцията място, щот пред блока, на улицата не става 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани