Жега..
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Жега..
Здравейте,
изглежда нещо се прецакаха ел.магнитните клапани на прарното - и сега с колата дуга само горещ въздух на стъкалата и на краката
Жега с една дума, като сложа вентилатора на 1,2,3 или 4 и градусите на 19 (на шоф. и на пътника) от отворите за краката и за предното стъкло си духа жега.
Някой да е имал подобни проблеми? Сигурно ли е че проблема е в тези клапани? ДМД струват 250 кинта ;( Някой да знае дали не може да се поправят с големия чук?
Пишете, че е жега... сега е ок, ама лятото
Асен.
изглежда нещо се прецакаха ел.магнитните клапани на прарното - и сега с колата дуга само горещ въздух на стъкалата и на краката

Някой да е имал подобни проблеми? Сигурно ли е че проблема е в тези клапани? ДМД струват 250 кинта ;( Някой да знае дали не може да се поправят с големия чук?
Пишете, че е жега... сега е ок, ама лятото

Асен.
Автоматичен кондиционер.. голяма работа
Здравейте пак,
явно съм параноичен, но проверих и БМВ-то на един приятел - и на него на стъклата му духа само горещ въздух. След като се захванах серозно да почета по въпроса, се оказа, че изглежда всичко си е наред, е.г. точно така трабва да работи кондиционера на въздуха..
то си е направо вишизъм,
ето една полезна статия по въпроса:
http://silverstone.fortunecity.com/ferr ... eating.htm
Най ми хареса заключението...
Ако някой друг има 5-ца с климатик, (или без) моля Ви най-любезно да ми опишете как работи при Вас? е.г. само топъл въздух на стъклата ли духа?
Асен.
явно съм параноичен, но проверих и БМВ-то на един приятел - и на него на стъклата му духа само горещ въздух. След като се захванах серозно да почета по въпроса, се оказа, че изглежда всичко си е наред, е.г. точно така трабва да работи кондиционера на въздуха..
то си е направо вишизъм,
ето една полезна статия по въпроса:
http://silverstone.fortunecity.com/ferr ... eating.htm
Най ми хареса заключението...
Ако някой друг има 5-ца с климатик, (или без) моля Ви най-любезно да ми опишете как работи при Вас? е.г. само топъл въздух на стъклата ли духа?
Асен.
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
ami da ti kaja hi4 ne moga da go razgadaia tva parno! eba li mu mamata,moita uj e s klimatronik ama dua kak si iska. e kat mu zadam 19 gradusa ohlajda ama mislia 4e kat go pusna za izduhvane na djamovete si duha spored parnoto,ako si e bachkala na toplo /zimata/ si duha samo toplo nezavisimo na kolkok gradusa go slagam.
ai uspeh!
ai uspeh!
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
I na moeto parno nesto mu e precakano
Na 6iofiorskoto miasto v krakata duha samo toplo a na drugoto i na prednoto stuklo moge i toplo i studeno.Kolata e bez klimatik

Na 6iofiorskoto miasto v krakata duha samo toplo a na drugoto i na prednoto stuklo moge i toplo i studeno.Kolata e bez klimatik

Германски комп'тър :)
Странна работа, прочетох дори ръководстовто за потебителя на БМВ - на руски само такова намерих. Там пише, че за максимален комфорт - на краката може да духа топло, пък в същтото време в салона да духа студено.
Без климатиците знам че могат да духат и студено на предното стъкло, но те въобще нямат тази ситема за компютърен контрол на температурата в купето.
Всички БМВ-та са с 'климатроник'. Не точно климатроник, защото компютърната система за регулиране на температурата, не включва климатика, но иначе системата може да поддържа постоянна температура - такава каквато му се зададе.
Прочетете статията, която съм посочил в предишния ми постинг - там се обяснява подробно как работи отоплението.
С две думи, не можем да очакваме като врътнем температурата да имам моментална промяна. - Компютъра управлява двата селеноидови клапа - на импулси. Те ту пускат топло ту го спират. Там са описани и как работят малкия и големия кръг. Доста сложно са го направили Германските болни мозъци.
Аз все още не мога да си отговоря на простия въпрос, всичко наред ли е с моето парно или не? Дори ходих при един БМВ 'специалист' ама ще ви спестия неговото мнение.. сами се досещате. Ако не можеш (не искаш) да четеш и да се поинтересуваш от същността на един 'проблем' - значи със сигурност си специалист по проблема, и знаеш нещата
))
Утре ще замерия селеновите клапи с волтметер и ще ви пиша пак.
Асен.
Без климатиците знам че могат да духат и студено на предното стъкло, но те въобще нямат тази ситема за компютърен контрол на температурата в купето.
Всички БМВ-та са с 'климатроник'. Не точно климатроник, защото компютърната система за регулиране на температурата, не включва климатика, но иначе системата може да поддържа постоянна температура - такава каквато му се зададе.
Прочетете статията, която съм посочил в предишния ми постинг - там се обяснява подробно как работи отоплението.
С две думи, не можем да очакваме като врътнем температурата да имам моментална промяна. - Компютъра управлява двата селеноидови клапа - на импулси. Те ту пускат топло ту го спират. Там са описани и как работят малкия и големия кръг. Доста сложно са го направили Германските болни мозъци.
Аз все още не мога да си отговоря на простия въпрос, всичко наред ли е с моето парно или не? Дори ходих при един БМВ 'специалист' ама ще ви спестия неговото мнение.. сами се досещате. Ако не можеш (не искаш) да четеш и да се поинтересуваш от същността на един 'проблем' - значи със сигурност си специалист по проблема, и знаеш нещата

Утре ще замерия селеновите клапи с волтметер и ще ви пиша пак.
Асен.
~
ooof tva parnoto dosta problemno izliza : moito sduha otsiak~de
da ne vi kazvam p~k do ventilatora kak se stiga ...
m/u dvigatelia i st~kloto ~ pod edni 200 metra kabeliaci i v edna tr~ba zad shumoizolirashtia panel ...
bluah

da ne vi kazvam p~k do ventilatora kak se stiga ...
m/u dvigatelia i st~kloto ~ pod edni 200 metra kabeliaci i v edna tr~ba zad shumoizolirashtia panel ...
bluah



~karmapa chenno~
Shit happenes....
... quite often with BMW heating selenoid valves....
Така, след дни на проучване, и опити, установих със сигурност, че селеноидовите клапани на парното са заминали..
затова духа само топло.
има и друг вариянт - да духа само студено
зависи в какво положение са блокирали ш?баните клапани.
май не може да се ремонтират. в дарукар струват 270 лева ;((
как се проверяват:
слагате температурата на най-студено.
издърпвате кабелите на клапаните и пак ги слагате - ако не цъкат - лошо. при температура 19 на кабелите имаме -12V. като приложим напражението към клапаните трябва ясно да ги чуваме че клопат.
иначе.. лошо.. ;(
а казах ли Ви, че антифриза ми тече от 5 места?
с две думи
shit happens.
Така, след дни на проучване, и опити, установих със сигурност, че селеноидовите клапани на парното са заминали..
затова духа само топло.
има и друг вариянт - да духа само студено

зависи в какво положение са блокирали ш?баните клапани.
май не може да се ремонтират. в дарукар струват 270 лева ;((
как се проверяват:
слагате температурата на най-студено.
издърпвате кабелите на клапаните и пак ги слагате - ако не цъкат - лошо. при температура 19 на кабелите имаме -12V. като приложим напражението към клапаните трябва ясно да ги чуваме че клопат.
иначе.. лошо.. ;(
а казах ли Ви, че антифриза ми тече от 5 места?
с две думи
shit happens.
Shit happenes....
... quite often with BMW heating selenoid valves....
Така, след дни на проучване, и опити, установих със сигурност, че селеноидовите клапани на парното са заминали..
затова духа само топло.
има и друг вариянт - да духа само студено
зависи в какво положение са блокирали ш?баните клапани.
май не може да се ремонтират. в дарукар струват 270 лева ;((
как се проверяват:
слагате температурата на най-студено.
издърпвате кабелите на клапаните и пак ги слагате - ако не цъкат - лошо. при температура 19 на кабелите имаме -12V. като приложим напражението към клапаните трябва ясно да ги чуваме че клопат.
иначе.. лошо.. ;(
а казах ли Ви, че антифриза ми тече от 5 места?
с две думи
shit happens.
Така, след дни на проучване, и опити, установих със сигурност, че селеноидовите клапани на парното са заминали..
затова духа само топло.
има и друг вариянт - да духа само студено

зависи в какво положение са блокирали ш?баните клапани.
май не може да се ремонтират. в дарукар струват 270 лева ;((
как се проверяват:
слагате температурата на най-студено.
издърпвате кабелите на клапаните и пак ги слагате - ако не цъкат - лошо. при температура 19 на кабелите имаме -12V. като приложим напражението към клапаните трябва ясно да ги чуваме че клопат.
иначе.. лошо.. ;(
а казах ли Ви, че антифриза ми тече от 5 места?
с две думи
shit happens.
Re: Shit happenes....
assens написа:...а казах ли Ви, че антифриза ми тече от 5 места?
с две думи
shit happens.
oooh da ~> shit happens
ama shit doesn't last forever
demek ~ i akito ne trae ve4no : ta ne se pritesniavai " sha se otmie "
i pak shte e nasiteno sinio nebeto B]

~karmapa chenno~
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани