Пресечено масло ...???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Пресечено масло ...???

Мнение от mafffff » 13 Апр 2009, 20:42

Колеги преди 2-3 дена тръгвам да порверявам маслото на колата .Вада щеката и какво да видя маслото бяло и пресечено ... веднага се светнах,че най- вероятно е избила гарнитурата ... Дайте идея какво да правя че доколото чувам смяната на гарнитура е около 500 лева ... поне толкова ми обявиха .. така или иначе не я карам тая кола сега... Мисълта ми е ако има някой мераклия който ги усеща нещата да му я оставя да се занимава по 1-2 часа на ден ... Намирам се в Пловдив.. Ако имате някаква идея помагайте ...Колицата е 520 М50B20 ..93 набор...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 13 Апр 2009, 21:00

Какви са тези глупости смяна на гарнитура на главата 500 лв.Какво да правиш първо си потърси читав сервиз тук колегите от Пловдив ще те упътят най добре но 500лв. е адски много пари 100-150лв не повече.Ако беше за Стара Загора знам къде биха свършили качествено работата а и това е работа за един ден ако главата е наред и няма проблеми но ако ще я сваляш е по добре да я дадеш да я проверят за пукнатини и да я пилнат леко .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 13 Апр 2009, 21:11

Главата е наред няма проблеми . Колата не е прегрявана .. Ами искат ми 200 лева за работа 100 за шлаифане 100 за гарнитура и още незнам си колко за болтове и глупости ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Апр 2009, 21:16

има 2 варианта да смениш само гарнитурата на главата предполагам тогава може и 80 лв за труд да ти легне
и другия вариант да се разглоби нацяло, да се видят клапаните, всички ганритурки, о-пръстени, семеринги гумички клапани и т.н.
смятай кой вариант е по-удачен за тебе и дали си заслужава да правиш 2 пъти едно и също упражнение.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Re: re

Мнение от santo_bansko » 13 Апр 2009, 21:26

mafffff написа:Главата е наред няма проблеми . Колата не е прегрявана .. Ами искат ми 200 лева за работа 100 за шлаифане 100 за гарнитура и още незнам си колко за болтове и глупости ....


Даже и 100лева шлаифане :shock:
Тоя маистор доста добре си изкарва:)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: re

Мнение от Stanchev » 13 Апр 2009, 21:44

santo_bansko написа:
mafffff написа:Главата е наред няма проблеми . Колата не е прегрявана .. Ами искат ми 200 лева за работа 100 за шлаифане 100 за гарнитура и още незнам си колко за болтове и глупости ....


Даже и 100лева шлаифане :shock:
Тоя маистор доста добре си изкарва:)

а ти нали се сещаш че освен шлайфа има и пасване на клапани по 3-5 лв за брой или не си мислил, че точно тоя мотор има и клапани :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Re: re

Мнение от santo_bansko » 13 Апр 2009, 21:56

Stanchev написа:
santo_bansko написа:
mafffff написа:Главата е наред няма проблеми . Колата не е прегрявана .. Ами искат ми 200 лева за работа 100 за шлаифане 100 за гарнитура и още незнам си колко за болтове и глупости ....


Даже и 100лева шлаифане :shock:
Тоя маистор доста добре си изкарва:)

а ти нали се сещаш че освен шлайфа има и пасване на клапани по 3-5 лв за брой или не си мислил, че точно тоя мотор има и клапани :D


При нас шлаифането е 30 лева;)А нагласянето вече си го слага за труд маистора:)
Както и да е казах го литорично:)
По темата:УСПЕХ КОЕЛГА:)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: re

Мнение от Stanchev » 13 Апр 2009, 22:01

santo_bansko написа:
Stanchev написа:
santo_bansko написа:
mafffff написа:Главата е наред няма проблеми . Колата не е прегрявана .. Ами искат ми 200 лева за работа 100 за шлаифане 100 за гарнитура и още незнам си колко за болтове и глупости ....


Даже и 100лева шлаифане :shock:
Тоя маистор доста добре си изкарва:)

а ти нали се сещаш че освен шлайфа има и пасване на клапани по 3-5 лв за брой или не си мислил, че точно тоя мотор има и клапани :D


При нас шлаифането е 30 лева;)А нагласянето вече си го слага за труд маистора:)
Както и да е казах го литорично:)
По темата:УСПЕХ КОЕЛГА:)


Явно при вас всеки майстор има специална фреза :mhihi:
абе сега ще ти кажа нещо като не си много в час не пиши колкото да се разпишеш и да трупаш мнения ;)
това все пак е технически форум и като не си наясно го чети, а не го разводнявай с глупости.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 13 Апр 2009, 22:05

от 350 ако намериш някаде по евтино да я правят тая процедура си касметлия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 13 Апр 2009, 22:26

Колего ако обичате не се карайте за глупости ... Колегата Stanchev подхвърли една идея, че имало и начин да се сени гарнитурата без да се разглобява целия двигател .. Нека обърнем внимание на този момент и вариант ... може ли и ако да в какво по съществено се състой ремонта ...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: re

Мнение от LiTtLeRoCk » 13 Апр 2009, 22:56

mafffff написа:Колего ако обичате не се карайте за глупости ... Колегата Stanchev подхвърли една идея, че имало и начин да се сени гарнитурата без да се разглобява целия двигател .. Нека обърнем внимание на този момент и вариант ... може ли и ако да в какво по съществено се състой ремонта ...
В какво без да разглобиш двигателя няма как най малкото е да се свали главата да се смени гарнитурата и да се затвори без шлайф без напасване на клапаните това е като цяло процедурата не е сложна както казах един ден работа.

П.С Аз защо обичам сам да си оправям и колата и жената.Ако оставя на някой друг все ми излиза по скъпо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Апр 2009, 22:57

двигателя не се разглобява, а само цилиндровата глава.
идеята е, че ако се прави както трябва се разглобява главата на съставни части, шлайфа се, пасва се и т.н. сменя се всичко.
вариант 2 дето го правят търгашите е сваля се цилиндровата глава, подменя се гарнитурата и нищо друго, евтино и НЕ надеждно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 8:36

Колегите забравиха и реглажа на клапани...и там са пари... :roll:
Най добре си направи цялостна ревизия на главата, за да ти е мирна главата ;) ....иначе на другото дигане на щеката за маслото, има вариант пак на ново ;)
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 14 Апр 2009, 9:05

Бобби, хайде поне реглажа да го оставим на хидравличните повдигачи ;).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 14 Апр 2009, 9:12

гарнитура - 120лв
шлайфане - 30лв
сваляне + качване глава - 80лв
фрезоване и притриване клапани - 50лв


аз поне толкова платих неотдавна
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook