Проблем, неще да работи горивната помпа !?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Проблем, неще да работи горивната помпа !?

Мнение от pLaM3N » 12 Апр 2009, 20:20

Здр.
Значи колата е 2.5i (170 коня) със стария двигател m20 и е с газ.
Гръмна, след това имаше проблем с дебитомера, заменихме го и сега изведнъж не иска да работи на бензин.
Палиш е на Газ, никакъв проблем и работи много добре, в момента в който превключиш на бензин и гасне .
Отпред при двигателя идва бензин от 2 маркуча, 1 е директно а другия отива в инжекцията мисля.
И от 2та не идва бензин, разглобихме багажника, че нали помпата е там, откачихме маркичите от нея и там сухо и изобщо не хвърля бензин на пред.
Помпата ли е изгоряла или някое бушонче, да кажете кой бушон отговаря за нея, да почнем от там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 12 Апр 2009, 20:30

А дали има бенз в резервоара ;) иначе мисля че беше 23-и бушон- не съм много сигурен - успех
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 12 Апр 2009, 20:51

Бензин да те удави !
23 бушон, под предния капак ли ?
Защото има и доста бушони под задната седалка и то се мощни :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Апр 2009, 20:54

На ТДС-ите е 23 бушон :) под предния капак, но ти може и да подадеш постоянно напрежение на буксата към резервоара и ще "видиш" дали ти работи помпата :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 12 Апр 2009, 20:57

predel написа:"буксата към резервоара"

Какво имаш впредвид ? глездото на 23 бушон ли ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Апр 2009, 21:03

pLaM3N написа:
predel написа:"буксата към резервоара"

Какво имаш впредвид ? глездото на 23 бушон ли ?
НЕ Буксата, която е на входа на резервоара... (на капака, който покрива инспекционния отвор, през който се поставя (сваля) нивомера и помпата) Може да имаш и запушен горивен филтър...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 12 Апр 2009, 21:09

Аааа, тази букса е в багажника, но тя има някъде 5-6 пина (по памет) на кой по точно да подам директно ?
То е хубаво и с уреда да проверя, дали и отива там напрежение по буксата ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Апр 2009, 21:15

Там са и изводите за нивомера на бензина - 2 броя, 1 брой за помпата и 1 брой за маса... ако са с отделни маси - 5 броя :) Дай модел и година и модел на двг-то и ще ти дам по-точен отговор...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 12 Апр 2009, 21:33

525и (170 коня) със стария двигател m20 ! 1989-1990г.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Апр 2009, 22:06

Свали си книгата за БМВ (независимо на руски или български) там прочети от 79 до 81 страница - всичко е дадено как се пробва и кои кабели за какво са и какъв им е цвета...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 13 Апр 2009, 0:32

Колеги, къде може да е намеря на БГ тази книга, тук в темата във форума линковете не работят, аз е свалих от Google там в един сайт, но е на руски, пък не му разбирам ?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 13 Апр 2009, 10:11

http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E34/Se ... ual%20(Rus)%20-%20E34/ Всичко си работи във форума, който е слагал газовото да не е прекъснал и помпата някъде НЕзнайно.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 13 Апр 2009, 10:25

Тая руската е малко сложна :D та затова "+" зелен-виолетов кабел на 5-то краче на букса Х638(ако ти говори нещо), "-" на 4-то Х638.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 13 Апр 2009, 19:25

Lenco написа:... който е слагал газовото да не е прекъснал и помпата някъде НЕзнайно.

Не, колата си работеше нормално.
Днес се установи, че идва напрежение до помпата но тя не работи !
Китайска помпа в магазина е 170 лв.
Сега изчаквам парички малко, и ще взимам ... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Здравейте

Мнение от Joro2004 » 13 Апр 2009, 19:51

Неееееееее. Само не китайска. Отиди и си вземи от някоя морга оригинална. А тук колегите ще ти намерят помпа. Недей с тия китайски тояги, за около 100лв ще имаш помпа втора ръка, но немска. Със сигурност ще е в пъти по-добра.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook