мирише в купето - ще се изтровим!
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
мирише в купето - ще се изтровим!
Здравейте колеги,
От няколко дена започна да мирише в купето на изгоряло масло!
Започва да мирише само когато е загряла и като спра на място.
Първо си мислех, че е от другите коли наоколо, ама то на всеки светофар да ме обкръжават барутници не е нормално
пък в движение грам не мирише!
Затова като я спирам пред блока и като няма наоколо други запалени коли изчаквам на място със запален двигател и пуснат вентилатор на парното и след 1 - 2 минути започва да мирише на изгоряло масло. Ако, пък дам на заден след като спра и веднага замирисва.
Ходих при моя майстор и той вика: дето ти сменяхме гарнитурите на картера и капака и сме оляли с масло и сега маслото като се нагрее и замирисва в купето.
ИЗМИХ Я ОТ ДОЛУ!
МИРИШЕ!
Пък и то и преди си имаше масло - нали затова сменях гарнитурите, я! Ама не миришеше!
Мисля си за гарнитура на колектора (изпускателния), ама ако беше тя щеше да шуми... пък то не шуми... поне не и дразнещо
Мисля си за запушен катализатор, ама щеше да мирише на сяра, а то мирише на изгоряло масло?!?
Гарнитурата ще я сменя - бял кахър, катализатора ще го разкарам - и без туй все някога ще се запуши - дали утре или догодина - се там...
НО се опасявам, че миризмата е от друго и дори и да извърша тези дейности, тя пак ще остане!
Някакви идеи от къде е миризмата на изгоряло масло в купето само при кола на място и загрял двигател?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д
От няколко дена започна да мирише в купето на изгоряло масло!
Започва да мирише само когато е загряла и като спра на място.
Първо си мислех, че е от другите коли наоколо, ама то на всеки светофар да ме обкръжават барутници не е нормално

Затова като я спирам пред блока и като няма наоколо други запалени коли изчаквам на място със запален двигател и пуснат вентилатор на парното и след 1 - 2 минути започва да мирише на изгоряло масло. Ако, пък дам на заден след като спра и веднага замирисва.
Ходих при моя майстор и той вика: дето ти сменяхме гарнитурите на картера и капака и сме оляли с масло и сега маслото като се нагрее и замирисва в купето.
ИЗМИХ Я ОТ ДОЛУ!
МИРИШЕ!
Пък и то и преди си имаше масло - нали затова сменях гарнитурите, я! Ама не миришеше!
Мисля си за гарнитура на колектора (изпускателния), ама ако беше тя щеше да шуми... пък то не шуми... поне не и дразнещо

Мисля си за запушен катализатор, ама щеше да мирише на сяра, а то мирише на изгоряло масло?!?
Гарнитурата ще я сменя - бял кахър, катализатора ще го разкарам - и без туй все някога ще се запуши - дали утре или догодина - се там...
НО се опасявам, че миризмата е от друго и дори и да извърша тези дейности, тя пак ще остане!
Някакви идеи от къде е миризмата на изгоряло масло в купето само при кола на място и загрял двигател?
Благодаря предварително.
Поздрави,
Д

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега аз не мога да ти кажа от къде е (поне не и ако не поогледам колата), но мога друго да ти кажа. Тези капаци, които стоят преди моторчето на парното - единия е точно зад мотора, а другия зад него - по принцип имат уплътнения от дунапрен, точно за да не влиза въздух и миризми от към мотора, а да дърпа само отгоре (при чистачките). С годините (а при нашите коли са много) този дунапрен изгаря и направо го няма... на мен само на едно място имаше останало малко, ама го изчистих и си сложих направо нови уплътнения. Изолирай я за да не бара въздух от двигателния отсег... така и да не си решиш "проблема" поне ще го заобиколиш... Виж ако колата си гори масло доста грубо... причините може да са другаде... и могат да са доста.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега аз мога да те посъветвам да провериш меката връзка на ауспуха , която е в двигателния отсег. С времето тя се къса и пушека директно влиза в купето когато си пуснал парно и колата е на място. В движение го няма този проблем понеже от вътяра пушека се разсейва
П.П Имахме едно служебно БМВ 525 ТД и поне при него беше така миришеше на нафта от парното

П.П Имахме едно служебно БМВ 525 ТД и поне при него беше така миришеше на нафта от парното

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Първо благодаря за отговорите.
Тези капаци не ги знаех въобще. Задължително ще ги оплътня.
Мека връзка нямам никъде по цялата генерация.
Току що махнах катализатора! Сега ще се поразходя та да видим дали ще мирише...
Апропо, без катализатор колата олекна сякаш 100-200 кила
Някак си по-лека я чуствам - не бих казал по-пъргава - просто и олекна сякаш... и звука се промени - не е по-шумна, по-металически е някак звука, но едвам забелижимо.
Държа да кажа (напиша), че замених катализатора със същото на външен вид гърне и затова колата не е по-шумна. Майстора ми показа какви гърнета има - задното и средното са АМА СЪВСЕМ изкопирани, немски са и имат 3 години гаранция (
поне той така каза
въпреки, че в сайта, от който го намерих пише български производител
)... няма значение гърнетата му изглеждат масивни и са точно изкопирани, докато аз преди половин година сложих полски, а те са леко по-малки, чак яд ме хвана днес... както и да е като изгният полските знам какви да сложа. Няма да давам сайта тук да не стане реклама - който ще сменя гърнета да пише - ще му дам сайта на л.с. (фирмата е софийска и има партньори в цялата страна)
Благодаря за вниманието, а сега отивам да карам и да душа/мириша
Поздрави,
Д
Първо благодаря за отговорите.
Тези капаци не ги знаех въобще. Задължително ще ги оплътня.
Мека връзка нямам никъде по цялата генерация.
Току що махнах катализатора! Сега ще се поразходя та да видим дали ще мирише...

Апропо, без катализатор колата олекна сякаш 100-200 кила

Държа да кажа (напиша), че замених катализатора със същото на външен вид гърне и затова колата не е по-шумна. Майстора ми показа какви гърнета има - задното и средното са АМА СЪВСЕМ изкопирани, немски са и имат 3 години гаранция (



Благодаря за вниманието, а сега отивам да карам и да душа/мириша

Поздрави,
Д

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
При мене също парното смърдеше здравата на изгояло масло, след като я изпържа на някой сфетофар. Оказа се, че пуска по малко масълце от капака на клапаните при това от към купето, че да не го види веднага човек. От там се стича по блока на двигателя и право върху тръбите за ауспуха. Гарнитурата на капака я бях сменил една седмица преди това, но явно не уплътняваше добре и тази събота я свалих, почистих много добре и с помощта на малко силиконец си я сложих обратно. Вече не ми мирише на изгоряло в купето.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Хаос написа:А какво правим, ако мирише на антифриз (от духалките) при загряла кола и няма видими течове?
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 2%E5%ED%E8
Става въпрос за радиаторчето на парното в купето, там са о-пръстените, и мен това ме чака
пп. Колега сори за

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани