Смяна ремък на комресора и водната помпа на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Смяна ремък на комресора и водната помпа на М50

Мнение от Vasko » 31 Мар 2009, 23:00

Колеги, имам въпрос към Вас?
На колко хиляди км сменяте обикновенно ремъците на водната помпа и този който е на компресора и ролките ? Аз предишните го сменях преди две години когато ми пълниха компресора и сега са вече на около 40 000 км .Време ли е да ги сменям особено питам за ремъка който се върти от компресора. Понеже в събота ще сменям масла пак и мисля дали направо да не сменя и ремъците и ролките и да съм готов за лятото. Това,което ме притеснява, че последно като ми сменяха ремъка на водната помпа -нали се вади виското ,след това се наложи да си сменя и виското,защото не работеше пък и бяха счупели едната лопатка. Сега с това виско всичко си е оки и не ми се иска пак като сменят ремъците да ми счупят някоя лопатка от виското ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 31 Мар 2009, 23:07

Каде си сменяш ремъка братле? За смяна е ако се е напукал, разбридал по краищата, ако ти скърцат или тропат ролките и т.н. но не ходи при тези дето са ти счупили перка. Ремъка се сменя много лесно от човек, който разбира...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 31 Мар 2009, 23:13

Утре ще сменям и 3-те ролки.....понеже 2-те "мелят"а 3-тата има луфт в лагера.... информативно 3-те ролки са към 100 лева ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 31 Мар 2009, 23:53

Аз миналата седмица смених 2-те ролки,ремъка и амортесьрчето - 280лв ;) Но тези който свалих си бяха оригиналните БМВ :shock: без ремъка естествено ;) И смятам следващите 100хил км да не се занимавам с тях 8)
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 01 Апр 2009, 0:17

S_h_e_f_a написа:Аз миналата седмица смених 2-те ролки,ремъка и амортесьрчето - 280лв ;) Но тези който свалих си бяха оригиналните БМВ :shock: без ремъка естествено ;) И смятам следващите 100хил км да не се занимавам с тях 8)


Мен на ремъците ми пише "BMW" :roll: , не вярвам да са оригинални...в смисъл заводските на колата, най-вероятно са сменяни с оригинални такива ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 01 Апр 2009, 0:28

Е то е ясно че не са заводските,защото колата е на 300хил км,но на мен ми стана интересно и питах стария собственик,а той ми каза че ги е сменял 2 пъти (роклите и амор) което за мен означава,че след като съм сложил пак оригинални поне 100хил км ще карат ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 02 Апр 2009, 0:15

Като говорите за ролки - тези на обтегачите на ремъците ли имате впредвид или нещо друго - обяснете на невежата плс...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 02 Апр 2009, 10:50

Да, за тези ролки става дума, някои от тях са на самия обтегач на ремъка (dynamic tensioner - по един обтегач за всеки от ремъците), а други са т.нар. паразитни (idler - от тях може да има повече от една за всеки ремък). В М50 с климатик има доколкото помня 3 ролки - 1 паразитна и 1 на обтегача на вътрешния ремък (6 канален), както и 1 на обтегача на външния ремък (5 канален). Ориентировъчно цената на хубави ролки в между 30 и 40 лв.
Да не се бърка обаче ролката с обтегача, защото обтегача освен ролка има и система за притискане на тази ролка към ремъка. Та целия обтегач е по-скъп и ако не е повреден, според мен няма нужда да се сменя (освен ролката).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 02 Апр 2009, 15:42

Значи... точни цени на ролките мога да кажа по 32 лв са обтяжните на климатика и на другия ( еднакви са ролките) и 37 лв е паразитната ;) Марката е "INA" , a ремъка на климатика 5PK x 906 e 15 лв " Contitech"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 2.02.2009

Мнение от Dido73 » 02 Апр 2009, 19:24

Здравеи приятелю незнам колегите колко разбират но всяка една марка кола не дава повече от 50,000км.за пистовия ремак така че щом ще се харчиш за други консумативи сменяи и него ако имаш кинти иначе можеш да го направиш по българския начин да чакаш да се напука и тогава да го смениш и всеки път като тръгнеш ха дълъг път да не се знае дали ще изкара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 03 Апр 2009, 13:12

Колеги струва ли си избощо да се купуват не оригинални ролки? То вярно, че цената им е два пъти по-висока, но все пак...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook