Смяна ремък на комресора и водната помпа на М50
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Смяна ремък на комресора и водната помпа на М50
Колеги, имам въпрос към Вас?
На колко хиляди км сменяте обикновенно ремъците на водната помпа и този който е на компресора и ролките ? Аз предишните го сменях преди две години когато ми пълниха компресора и сега са вече на около 40 000 км .Време ли е да ги сменям особено питам за ремъка който се върти от компресора. Понеже в събота ще сменям масла пак и мисля дали направо да не сменя и ремъците и ролките и да съм готов за лятото. Това,което ме притеснява, че последно като ми сменяха ремъка на водната помпа -нали се вади виското ,след това се наложи да си сменя и виското,защото не работеше пък и бяха счупели едната лопатка. Сега с това виско всичко си е оки и не ми се иска пак като сменят ремъците да ми счупят някоя лопатка от виското ...
На колко хиляди км сменяте обикновенно ремъците на водната помпа и този който е на компресора и ролките ? Аз предишните го сменях преди две години когато ми пълниха компресора и сега са вече на около 40 000 км .Време ли е да ги сменям особено питам за ремъка който се върти от компресора. Понеже в събота ще сменям масла пак и мисля дали направо да не сменя и ремъците и ролките и да съм готов за лятото. Това,което ме притеснява, че последно като ми сменяха ремъка на водната помпа -нали се вади виското ,след това се наложи да си сменя и виското,защото не работеше пък и бяха счупели едната лопатка. Сега с това виско всичко си е оки и не ми се иска пак като сменят ремъците да ми счупят някоя лопатка от виското ...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Каде си сменяш ремъка братле? За смяна е ако се е напукал, разбридал по краищата, ако ти скърцат или тропат ролките и т.н. но не ходи при тези дето са ти счупили перка. Ремъка се сменя много лесно от човек, който разбира...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Утре ще сменям и 3-те ролки.....понеже 2-те "мелят"а 3-тата има луфт в лагера.... информативно 3-те ролки са към 100 лева 

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Аз миналата седмица смених 2-те ролки,ремъка и амортесьрчето - 280лв
Но тези който свалих си бяха оригиналните БМВ
без ремъка естествено
И смятам следващите 100хил км да не се занимавам с тях 




- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
S_h_e_f_a написа:Аз миналата седмица смених 2-те ролки,ремъка и амортесьрчето - 280лвНо тези който свалих си бяха оригиналните БМВ
без ремъка естествено
И смятам следващите 100хил км да не се занимавам с тях
Мен на ремъците ми пише "BMW"


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Е то е ясно че не са заводските,защото колата е на 300хил км,но на мен ми стана интересно и питах стария собственик,а той ми каза че ги е сменял 2 пъти (роклите и амор) което за мен означава,че след като съм сложил пак оригинални поне 100хил км ще карат 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Като говорите за ролки - тези на обтегачите на ремъците ли имате впредвид или нещо друго - обяснете на невежата плс...
Да, за тези ролки става дума, някои от тях са на самия обтегач на ремъка (dynamic tensioner - по един обтегач за всеки от ремъците), а други са т.нар. паразитни (idler - от тях може да има повече от една за всеки ремък). В М50 с климатик има доколкото помня 3 ролки - 1 паразитна и 1 на обтегача на вътрешния ремък (6 канален), както и 1 на обтегача на външния ремък (5 канален). Ориентировъчно цената на хубави ролки в между 30 и 40 лв.
Да не се бърка обаче ролката с обтегача, защото обтегача освен ролка има и система за притискане на тази ролка към ремъка. Та целия обтегач е по-скъп и ако не е повреден, според мен няма нужда да се сменя (освен ролката).
Да не се бърка обаче ролката с обтегача, защото обтегача освен ролка има и система за притискане на тази ролка към ремъка. Та целия обтегач е по-скъп и ако не е повреден, според мен няма нужда да се сменя (освен ролката).
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Значи... точни цени на ролките мога да кажа по 32 лв са обтяжните на климатика и на другия ( еднакви са ролките) и 37 лв е паразитната
Марката е "INA" , a ремъка на климатика 5PK x 906 e 15 лв " Contitech"

Здравеи приятелю незнам колегите колко разбират но всяка една марка кола не дава повече от 50,000км.за пистовия ремак така че щом ще се харчиш за други консумативи сменяи и него ако имаш кинти иначе можеш да го направиш по българския начин да чакаш да се напука и тогава да го смениш и всеки път като тръгнеш ха дълъг път да не се знае дали ще изкара.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани