Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.12.2003
Местоположение: София

Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение

Мнение от Pav » 29 Мар 2009, 20:50

Здравейте. От 3 г имам Е34 - 1992 г., 525TDS. Лятото ми се наложи да сменя виското и ето проблем. Поставиха ми SACHS, който работеше почти постоянно зацепен - виеше веднага след запалване на колата, а над 2000 оборота беше страшно. Едва след 1 -2 часа работа започваше да работи нормално. Голям разход, намалена мощност и т.н. Така смениха го със същия - същата работа.
Отидох в ДаруКар. Поставиха ми оригинален - същата работа. Смениха почти всичко по охлаждането на колата. Много ме заболя но...за да има ефект - същата работа. Смениха го отново с оригинален - същата работа. В крайна сметка в Дару се отказаха от повече ремонти и аз увиснах.
Моля Ви за мнение - аз ли нещо не разбирам, колата ли не е читава или тази част не е наред.
Последна промяна Pav на 29 Мар 2009, 21:17, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 29 Мар 2009, 20:54

това ме съмнява да е от виско :shock:
ако правилно съм преброил 3 нови са ти сложили и нищо не се е подобрило, следователно няма логика да е от самия вискосъединител :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.12.2003
Местоположение: София

Мнение от Pav » 29 Мар 2009, 20:59

При всички тестове в Дару всичко излезе наред. Смениха термостат, водна помпа, изчистиха системата и след като и бръкнаха почти навсякъде се отказаха.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Мар 2009, 21:02

:roll: Е то какво друго ще го държи зацепено ,ако не е самото то.
Колега виж някой познат да пробвате твоето виско на неговата кола.
Много фалшиви части напоследък

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e34 520
Мечтае да кара: E34 535

Мнение от TheBlame » 29 Мар 2009, 22:17

при мен го има същия проблем още докато паля то вече работи не на макс но работи :|
За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ

Алчността убива всички !

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 29 Мар 2009, 22:36

Pav написа:Здравейте. От 3 г имам Е34 - 1992 г., 525TDS. Лятото ми се наложи да сменя виското и ето проблем. Поставиха ми SACHS, който работеше почти постоянно зацепен - виеше веднага след запалване на колата, а над 2000 оборота беше страшно. Едва след 1 -2 часа работа започваше да работи нормално. Голям разход, намалена мощност и т.н. Така смениха го със същия - същата работа.
Отидох в ДаруКар. Поставиха ми оригинален - същата работа. Смениха почти всичко по охлаждането на колата. Много ме заболя но...за да има ефект - същата работа. Смениха го отново с оригинален - същата работа. В крайна сметка в Дару се отказаха от повече ремонти и аз увиснах.
Моля Ви за мнение - аз ли нещо не разбирам, колата ли не е читава или тази част не е наред.

- Защо се наложи да смениш виското първия път, какъв беше проблема?
- Как разбра, че вие точно виското
- Кое почти всичко ти смениха по охлаждането

Питам те, защото и при мен имаше "аномалии" по охлаждането, които след близо година се оказаха със съвсем логично обяснение. Затова ми стана интересно. Отговори точно на всеки въпрос, някой може нещо да се светне, няма как 3 виско-съединителя подред да са ментета.

TheBlame написа:при мен го има същия проблем още докато паля то вече работи не на макс но работи :|

Обясни по-подробно - от какво съдиш, че работи, но не на макс и какво според теб значи "работи"?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e34 520
Мечтае да кара: E34 535

Мнение от TheBlame » 29 Мар 2009, 23:09

Смених виското понеже се беше разбило тотално с ново SACHS което го купих от мой познат.Сложихме го и още първия път като я запалих гледам се върти пробвах да го спра но то си въртеше упорито.

То хубаво си върти още от начало но нали трябва да може да се спре дори с ръка като не е загрял мотора ? или се бъркам :roll:
За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ

Алчността убива всички !


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 30 Мар 2009, 1:34

точно така, като не е достигнала колата определената температура, виското трябва да може да се спира с пластмасова шише от минерална мода примерно. Виското трябва да зацепва няколко градуса след градусите на термостата. при ново виско съм чувал, че в началото докато се разработи, при първите минути на работа на колата стои леко зацепено, но за това не съм сигурен.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 30 Мар 2009, 9:34

Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 30 Мар 2009, 11:33

е и аз сложих закс, пък проблем не съм имал :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 30 Мар 2009, 11:46

:roll: Е щом и двата дарокарски така са правили .......
Въпреки че един пресен случаи-една Е39-ка и сложихме един дарукарски не спираше върти като на топъл мотор, сложихме BEHR - пак същото. Накрая с някакъв ментак нещата се оправиха...ама съвпадение ли беше или какво така и не разбрахме.
На моята като е запаля сакса зацепва 2 минути някъде, после спира и след това като си загрее колата-си зацепва.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Koniovitza D.C.

Мнение от kowalski » 30 Мар 2009, 12:48

странна работа, аз имах аномалии по охлаждането то дори си бяха само заченки и тъй като веднъж си гръмнах радиатора на предишната кола предвидливо извадих 230-250 лева с които си закупих виско, термостат, водна помпа и 2л антифриз......
със старото ми виско в момента е Стую и той няма проблеми..... а мойто е някакъв турски ментак, но си върши идеално работата..... и по същия начин седи зацепено като я запаля и после си се отпуска.... предполагам защото не ми е правило впечатление да вие бие или каквото и да е....
тия хитреци у дару премериха ли ти датчиците за температурата ? тоя матор на какви градуси седи? и на колко отваря тоя пуст термостат...
най добре верно си земи едно менте за 100-120 кинта и си ток+жица все пак ясно турско-китайския синдикат може да прави някой неща читави :roll: :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 30 Мар 2009, 15:01

Моето е някакво измислено но ъпгрейтнато - пробито напъленено със силикон след което дупките бяха затворени и постоянно е зацепено :) колко и бой да отнесе не може да загрее най-мн да се блокира водната помпа която е 60 лв ( а кофти виско 120 ) . Като цяло карай и не се вманиачавай


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Мар 2009, 17:51

nafkata написа:Моето е някакво измислено но ъпгрейтнато - пробито напъленено със силикон след което дупките бяха затворени и постоянно е зацепено :) колко и бой да отнесе не може да загрее най-мн да се блокира водната помпа която е 60 лв ( а кофти виско 120 ) . Като цяло карай и не се вманиачавай
колега сигурен ли си ,че знаеш какво е да караш с постоянно зацепено виско,та даваш такива съвети

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 30 Мар 2009, 18:43

**Novobraneca написа:Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа ;)



И при мен си е същата работа и нямам грижи ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook