Въпрос за шпилките на бобините на М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от rado_rf » 27 Мар 2009, 10:57

Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Мар 2009, 11:17

rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 27 Мар 2009, 18:41

А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от rado_rf » 29 Мар 2009, 21:04

littlerock написа:
rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.


Има на "Бизон", има и на "Локтайт"! Ама, мен ме интересува на каква температура издържат.

tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???


Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Мар 2009, 23:08

rado_rf написа:
littlerock написа:
rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.


Има на "Бизон", има и на "Локтайт"! Ама, мен ме интересува на каква температура издържат.

tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???


Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.

Ами на опаковката трябва да пише прочети сега не мога да се сетя но бизона май беше до 120градуса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Мар 2009, 23:43

"Течна стомана" на BISON:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от tsb_bg » 30 Мар 2009, 7:50

tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???


rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.


Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от Penchev » 30 Мар 2009, 8:59

tsb_bg написа:
tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???


rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.


Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите


Колегата е много прав - аз навремето имах този проблем с шпилките за бубините и по този начин се оправиха нещата :)


Георги Пенчев
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50

Мнение от rado_rf » 30 Мар 2009, 13:13

tsb_bg написа:
tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???


rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.


Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите



Ахааа, сега се светнах. Виж, това е много добра идея :yes:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook