Въпрос за шпилките на бобините на М50
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за шпилките на бобините на М50
Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
littlerock написа:Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Има на "Бизон", има и на "Локтайт"! Ама, мен ме интересува на каква температура издържат.
tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???
Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
rado_rf написа:littlerock написа:Вземаш някакво двукомпонентно лепило от рода на течната стомана на бизон разбъркваш сипваш във леглата на шпилките завиваш ги поставяш и бубината но без да стягаш шпилките да втвърди и готово след като стегне завиваш гайките на шпилките и стягаш това е.rado_rf написа:Проблема е следния - две изпуснали шпилки на бобините. Резбата в главата е заминала и сега ги ползвам само като фиксатори. Та, въпроса е лепило или заварка. Заварката мисля, че трябва да е цветна, щото главата нали е алуминий. А, лепило? Какво подходящо може да ми препоръчате? Нямам промяна в работата на двигателя, но ужасно ме дразни.
Има на "Бизон", има и на "Локтайт"! Ама, мен ме интересува на каква температура издържат.tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???
Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
Ами на опаковката трябва да пише прочети сега не мога да се сетя но бизона май беше до 120градуса.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???
rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
tsb_bg написа:tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите
Колегата е много прав - аз навремето имах този проблем с шпилките за бубините и по този начин се оправиха нещата

Георги Пенчев
Re: Въпрос за шпилките на бобините на М50
tsb_bg написа:tsb_bg написа:А ако нарежеш следващата по размер резба и ти направят шпилки със стандартна та резба от едната страна и новата от другата ???rado_rf написа: ... Абе, и аз си мислех същото, но няма да стане. Отворите на бобините са доста точни спрямо шпилката.
Идеята ми беше диаметъра на шпилката откъм главата (съответно резбата) да е по-голям за да има възможност да се нареже резба в разширения отвор, а нагоре към бубината и диаметъра и горната резба да са същите
Ахааа, сега се светнах. Виж, това е много добра идея

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани