Страшен ПРОБЛЕМ с Е34!!!
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Страшен ПРОБЛЕМ с Е34!!!
От 1 година карам моята Е34-ка 520и по сервизи и никой не може да разбере какво точно и е...Значи признаците като цяло са във високите обороти до 2000 горе долу добре но над 2000 почва да прекъсва,да гърми,да глъхне и други...Първо ми казаха "гумения маншон за въздуха ти е напукан,взима въздух и бърка компютъра"-СМЕНИХ ГО (100 лв.).Дебиметъра бил заминал и него смених(100 лв.).Не се оправи-закачихаго на компютър-датчик на разпределителния вал-за смяна-СМЕНИХ ГО (60 лв.втора ръка)-не се оправи(отново даваше грешка в датчика),оттам ми казаха компютъра не разпознава датчика-нов компютър(400 лв.втора ръка)-никаква промяна.След това смяна на свещи(60 лв.) и до последно-НИКАКВА ПРОМЯНА!!!До последно съм обикалял сервизи да питам кво и има и последно ми казаха двигателя е без ванус а инсталацията за паленето цялата била за двигател с ванус и сега решението било или да се смени главата,да се сложи глава за ванус или да се търси компютър на сименс който е без ванус.
Та въпросът ми е глава на ванус ще станели на двигател който попринцип е без ванус,защото тук в този форум четох че неставали и дали има компютър на сименс който работи на двигател без ванус???
Някой ако има други предложения да спомене нещо...

Та въпросът ми е глава на ванус ще станели на двигател който попринцип е без ванус,защото тук в този форум четох че неставали и дали има компютър на сименс който работи на двигател без ванус???
Някой ако има други предложения да спомене нещо...






Атаката е най-добрата защита...!!!
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Забравих да спомена че колата има газово,но признаците са едни и същи и на газ и на бензин,а електрониката по паленето е на "Сименс".
Казахами от сервиза че ако искам да сменя цялата инсталация и да сложа на Бош нямало да стане защото някой букси не съвпадали и кабелите към таблото биле различни,някой да знае нещо???
Казахами от сервиза че ако искам да сменя цялата инсталация и да сложа на Бош нямало да стане защото някой букси не съвпадали и кабелите към таблото биле различни,някой да знае нещо???
Атаката е най-добрата защита...!!!
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
Лоша работа, колега... а някой да е баял на кабелите за свещите или дистрибуторната капачка.... или на дюзите.... въпреки че щом и на гъз дава същите проблеми...... мен повече ме навежда на запалителната система..... бобина дистрибуторна капачка + палец кабели и свещите които спокойно може да ги отпишем...
а има ключов въпрос гъзъ на тая кола..... плочка или инжекцион е ?
и също така това с какъв мотор е .... м-колко?
а има ключов въпрос гъзъ на тая кола..... плочка или инжекцион е ?
и също така това с какъв мотор е .... м-колко?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d


Edit:
Стояне диагностиката няма ли да му покаже дали компа не е в грешка


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
saint85 написа::shock: Направо незнам какво да ти кажа колега истинските майстори са много малко в България коя година ти е колата ? и това за електрониката не ми изглежда вярно как така ще си с електроника за ванос пък нямаш мотора да не е сменян ? и според мен виж си първо лолите и бубините от тях може да идва прекъсването сравни си по парт номера компа и колата дали отговарят така ще разбереш дали си с правилния комп
Edit:
Стояне диагностиката няма ли да му покаже дали компа не е в грешка![]()
много неща може да покаже.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Проблема е, че си от бургас както виждам. А там не познавам добри майстори. Ще се консултирам с моя майстор да видим той какво ще каже


- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
За мотора ми казаха че най вероятно е сменян,което не ми се вярва но не е изключено>Мотора се води М50 Б20 по талон и е 1992 септември месец-датата от която почват да пускат вануса.
Атаката е най-добрата защита...!!!
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Някой да знае дали на М50 (без ванус)мотор може да се сложи глава от М50 със ванус и да стане ванус?
Защото само главата вече не съм сменил...Два пъти я платих вече тази кола

Защото само главата вече не съм сменил...Два пъти я платих вече тази кола


Атаката е най-добрата защита...!!!
- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
може да се монтира ванос и без да сменяш главата,трябва ти вала(смукателния),ваноса,капака и малко да се изпили главата 

Колега, нямам претенции да разбирам особено, даже ще се радвам ако някой не ме напсува, обаче според мен проблема ти е много далече от ВАНОС-а ! Въобще не се занимавай нито да слагаш ВАНОС, нито да сменяш електрониката. Тази година е преходна, има и една преходна версия на двигателя, която идва със Сименс електроника. Моето мнение е, че майсторите при които си ходил нищо не разбират и са ти казвали какви ли не глупости - как ще сменяш компа ми е най-интересното. То е ясно, че не е от компа щом ти работи добре на ниски обороти.
Проблема ти е в свещите/бубините/лулите или гълта от някъде въздух има и други маркучи, които трябва да погледнеш, немога да ти кажа точно за какво са , но ги провери всичките
. Да сменяш глава и то щото са ти казали, че електрониката ти е за ВАНОС е глупост. Най-малкото си запиши номера на компа на колата и номера на двигателя и сравни дали съвпадат, но както казаха и други колеги по-горе, най-вероятно проблема ти е в запалителната система.
Проблема ти е в свещите/бубините/лулите или гълта от някъде въздух има и други маркучи, които трябва да погледнеш, немога да ти кажа точно за какво са , но ги провери всичките

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Pavlinius написа:Колега, нямам претенции да разбирам особено, даже ще се радвам ако някой не ме напсува, обаче според мен проблема ти е много далече от ВАНОС-а ! Въобще не се занимавай нито да слагаш ВАНОС, нито да сменяш електрониката. Тази година е преходна, има и една преходна версия на двигателя, която идва със Сименс електроника. Моето мнение е, че майсторите при които си ходил нищо не разбират и са ти казвали какви ли не глупости - как ще сменяш компа ми е най-интересното. То е ясно, че не е от компа щом ти работи добре на ниски обороти.
Проблема ти е в свещите/бубините/лулите или гълта от някъде въздух има и други маркучи, които трябва да погледнеш, немога да ти кажа точно за какво са , но ги провери всичките. Да сменяш глава и то щото са ти казали, че електрониката ти е за ВАНОС е глупост. Най-малкото си запиши номера на компа на колата и номера на двигателя и сравни дали съвпадат, но както казаха и други колеги по-горе, най-вероятно проблема ти е в запалителната система.
Подкрепям колегата.
Въпреки, че съм с дизел смятам, че пукане, прекъсване и тн се дължи на бобини, свещи и кабели за свещи. Виж някой маркуч за вакумите да не е скъсан.
И тея майстори да вземеш и да им кажеш, че нищо ама НИЩО не разбират от ДВГ с вътрешно горене и могат да си скъсат дипломите и да ходят да продават кукуруза и сладолед по плажовете на морето.
Няма ли някой колега там с читави части (бобини.свещи, лули) да ти услужи за 1 кръгче и да видите по пътя на пробата и грешката къде е проблема? Виж и въздушния и горивния филтър, чувал съм, че на газ по-често се сменят.
Ползвай и търсачката много помага. Виждал съм поне 5 теми на хора със същите симптоми при моторите. Даже един колега беше пуснал и снимки как се разглабят бобините и се сменят.
Поздрави
ПП
Винаги можеш да си купиш ТДС

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани