Charge Air Cooler на M51 в М21

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Charge Air Cooler на M51 в М21

Мнение от deyan-enchev » 10 Мар 2009, 16:07

Здравейте някой от вас фенове на корабоплаването може ли да сподели информация, какъв е размера на въпросния компонент ..х..х.. мм ??

Изображение

Номенклатурен номер : 17512243345
Описание : РАДИАТОР

Или така наречения Inter Cooler на въздуха :)

Благодаря предварително !
Последна промяна deyan-enchev на 11 Мар 2009, 18:15, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Мар 2009, 16:52

500/67/45
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 10 Мар 2009, 16:53

Сърцевината (питата) има размери 500x67x45 мм.
ЛИНК

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 10 Мар 2009, 16:57

Перфектно благодаря колеги за информацията. Ако желаете я заключвайте или трийте.

Лек ден :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 10 Мар 2009, 20:05

Тая тройка да не хвръкне с все газ .....
Ъпгрейди някакви усещам :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 11 Мар 2009, 12:05

Ам тя не че върви особенно много, ама се чудя какъв кулер да сложа, тъй като тоя е най близко до обема на мотора и като цяло се вписва за мен в инженерния замисъл на Хайнц, се надявам да е удачен избор. :) ако сбъркаме ще се учим от грешките си. ;)
Мислих си по малък да слагам първоначално (380 x 180 x 80мм размер на питата), опасявам се че турбото няма да е ефективно с по-голям кулер но все пак събирам дани още :) а и финанси че сега съм на тема спирачки.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Мар 2009, 15:38

Не съм сигурен изобщо, но по памет (може и глупости да говоря) мисля, че на ТД мотора турбото работи на същото или по голямо налягане. Така че слагаи и се наслаждавай.
Пък ако не - ти си писал - ще се учим от грешките си :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Мар 2009, 16:33

Здравейте,
ТД'то май е 0.8 бара а на ТДС е 1.1 бар (по спомен). Аз съм с ТД, при мен кулера ей такъв
Изображение

и да збъркаш мисля че няма да усетиш грешката, освен ако не сложиш зверски голям или много малък кулер.
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 11 Мар 2009, 17:37

Wenzy написа:Не съм сигурен изобщо, но по памет (може и глупости да говоря) мисля, че на ТД мотора турбото работи на същото или по голямо налягане. Така че слагаи и се наслаждавай.
Пък ако не - ти си писал - ще се учим от грешките си :)


Бях чул че тд-то е с 0.9 бара пиково и 0.7 подържащо налягане за ТДС мисля че беше 1.2 бара пиковото. Но ще си играем с клуче 10 та да си харесам и аз няква стойност.

swh_bmw написа:...ТД'то май е 0.8 бара а на ТДС е 1.1 бар (по спомен). Аз съм с ТД, при мен кулера ей такъв ... и да збъркаш мисля че няма да усетиш грешката, освен ако не сложиш зверски голям или много малък кулер...


Всъщност ти на ТД си добавил кулер до колкото виждам е е36 тд-то , какъв е размера на питата на кулера ти, ако имаш данни ще е от полза.

Единственото опасение от по-голям кулер е да не се вкара голям ЛАГ на турбото но както отбелязвате колеги надали разликата ще е очебийна, разбира се говорим за средни кулери не някви чудовища.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Мар 2009, 17:45

Мисля ,че на е36 и е34 кулерите са с еднакъв обем и различна форма.Ако има разлика тя ще е незначителна,така че монтирай този,който ти пасва по форма.Лаг може да получиш и с малък кулер ,но с дълги въздухопроводи.
Пиши за ефекта като свършиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 17 Мар 2009, 9:57

Слагай смело аз си сложих само че поради липсата на колена просто го хвърлих върху мотора по натам ще го местя сигурноИзображение
http://asfdsdgds.hit.bg/cooler.jpg
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 17 Мар 2009, 12:17

sixstraight написа:Слагай смело аз си сложих само че поради липсата на колена просто го хвърлих върху мотора по натам ще го местя сигурноИзображение
http://asfdsdgds.hit.bg/cooler.jpg


И как е сега ,има ли разлика във вървежа,промени ли се нещо? :D
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 17 Мар 2009, 22:22

на ниските ми се струва по-добре въпреки че няма пряко обдухване кулера
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 17 Мар 2009, 22:30

sixstraight написа:Изображение


Аууу - тия "фибрани" ме застреляха, :twisted: :twisted: , ма иначе тия спортни филтри...
Извинявам се за Офтопика, но не се сдържах :D :D
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 17 Мар 2009, 22:58

predel написа:
sixstraight написа:Изображение


Аууу - тия "фибрани" ме застреляха, :twisted: :twisted: , ма иначе тия спортни филтри...
Извинявам се за Офтопика, но не се сдържах :D :D

Какво им е на фибраните стереопор ли трябваше да сложа и колко дебел. За филтъра не те разбрах нещо :roll:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook