течност за нивомата
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
течност за нивомата
рових из форума ама никъде не открих инфо сменя ли се течноста на нивомата . моята не съм я барал изобщо. течове и проблеми нямам. малко ми е ниско нивото ама то така си беше още когато я взех.ходих и в специализирани сервизи и всеки вдига рамене. не знаят сменя ли си и т.н. при смяната обезвъждушава ли се от някаде. та въпроса е да я сменям ли или само да долея
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
На капачката на съда трябва да пише каква течност трябва да доливаш. Само като посочената, друга - не!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,аз съм писал някъде из темите ,че се сменя и е редно защото няма работна течност на повече от 6 години ,която да е в кондиция
Купуваш два литра течност ,каквато е написана на капачката от представителство на БМВ или някъде къде продават такава и я сменяш.Обезвъздушаването си става само -просто автомобила се пали и работи ,постепенно си вдига задницата и изравнява след не много време ... Няма абсолютно нищо сложно и скъпо ,като исключим течноста която е между 30 и 40 лв зависи кой от къде я намира
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Интересна тема !! Аз съм с е39 .. пак има нивомат !! при е39 има ли такава течност !! и къде да гледам кой е съда за нея ???
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
map13 написа:Интересна тема !! Аз съм с е39 .. пак има нивомат !! при е39 има ли такава течност !! и къде да гледам кой е съда за нея ???
E39 е на въздушни възглавници отзад така че не е с течност.Иначе за Е34 течноста е Рentosin chf 11s

Раниите модели на Е34 и Е32 са с Pentosin CHF 7.1 но точния вид течност я пише на капачката на казанчето

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
map13 написа:Интересна тема !! Аз съм с е39 .. пак има нивомат !! при е39 има ли такава течност !! и къде да гледам кой е съда за нея ???
Колега ,разгледай този линк

Ти си с второ поколение EHC Air Suspension System ниворегулираща система ,която е с коренно различна структура в същноста си от тази на Е34/Е32/Е30 ,отзад не си с пружини и активни амортисьори като нас а си със съд с въздух под високо налягане и въздушни възглавници с компенсатори с по 1 литър сгъстен въздух

Разгледай страница 14

Общо взето решението е близко в някои отношения ,но като цяло е много различно.Аз лично познавам поне 5 души с комбита Е39 и всичките имаха проблеми с въздушните възглавници
Георги Пенчев
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На 9-та страница , контролния клапан ,както е описан - на него има пробка от долната страна
Може и един от маркучите да се развие ,вариантите са много.На мен миналата пролет когато ми гръмна стария маркуч от едната страна от сферата към амортисьора и като правихме някакви опити да го кърпим колкото да стигнем до сбирката на Карандила при положение ,че пълнех с масло системата ,в момента в който започнеше да се самообезвъздушава т.нар. кръпка не издържаше от налягането и всичката течност под налягане от помпата излиташе на асфалта за секунди
Страшно налягане ,така ,че ако направо се развие маркуч от едната страна и се запали двигателя за нула време всичко ще излезе ,направо може туба някаква да се сложи за да няма разлив на масло
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Penchev написа:map13 написа:Интересна тема !! Аз съм с е39 .. пак има нивомат !! при е39 има ли такава течност !! и къде да гледам кой е съда за нея ???
Колега ,разгледай този линкhttp://www.e38.org/selflevel.pdf
Ти си с второ поколение EHC Air Suspension System ниворегулираща система ,която е с коренно различна структура в същноста си от тази на Е34/Е32/Е30 ,отзад не си с пружини и активни амортисьори като нас а си със съд с въздух под високо налягане и въздушни възглавници с компенсатори с по 1 литър сгъстен въздух![]()
Разгледай страница 14![]()
Общо взето решението е близко в някои отношения ,но като цяло е много различно.Аз лично познавам поне 5 души с комбита Е39 и всичките имаха проблеми с въздушните възглавници
Георги Пенчев
Мерси колега !! аз моите възглавници съм ги сменил вече, че се спукаха .. но видях темата и си викам ново 20 ...
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
А извинете доктор Пенчев, но при Е32 по същия начин ли седи тая работа с източването? и не трябва ли колата да е на земята за да клекне до долу и да изкара всичката пумия.....
също така ако се запали колата на откачен маркуч няма ли опасност да се преебе помпата защото ще върти без масло.....
защото при мен е смес от CHF 7.1 i ATF демек зелената и червената и дори вече дава пробелми - геврека ми става труден за въртене като загрее колата
също така ако се запали колата на откачен маркуч няма ли опасност да се преебе помпата защото ще върти без масло.....
защото при мен е смес от CHF 7.1 i ATF демек зелената и червената и дори вече дава пробелми - геврека ми става труден за въртене като загрее колата

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
kowalski написа:А извинете доктор Пенчев, но при Е32 по същия начин ли седи тая работа с източването? и не трябва ли колата да е на земята за да клекне до долу и да изкара всичката пумия.....
също така ако се запали колата на откачен маркуч няма ли опасност да се преебе помпата защото ще върти без масло.....
защото при мен е смес от CHF 7.1 i ATF демек зелената и червената и дори вече дава пробелми - геврека ми става труден за въртене като загрее колата
Да така е най добре е колата да е на канал на гумите си.Аз като сменях моето масло я повдигнах задницата на максимум за да напълни амортисьорите.След като пуснеш да изтича маслото тя си пада надолу.Останалото масло може да се източи от помпата като махнеш най-долния маркуч и въртиш волана крайно ляво - крайно дясно положение на загасена кола малко тегаво ама.Иначе едва ли може да се източи цялата система на 100% без да се свалят маркучи и да се продухват

- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
абе има вариянт да и вкарам маркуче с въздух и да я духна, но къде?
и те тука на тая ми ти рисунчица ме интересува кои са 2те маркучета дето са между магистралта която върви под седалките и цялата нивоматска простотия на задния мост, защото едното е лоясало демек сълзи ама почти неосезаемо, но имам предчуствие че като се обезвъздушава системата има шанс да се изгърми като при Пенчев...

и те тука на тая ми ти рисунчица ме интересува кои са 2те маркучета дето са между магистралта която върви под седалките и цялата нивоматска простотия на задния мост, защото едното е лоясало демек сълзи ама почти неосезаемо, но имам предчуствие че като се обезвъздушава системата има шанс да се изгърми като при Пенчев...

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани