Проблем с искрата и запалването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Проблем с искрата и запалването

Мнение от cod-cdbp » 30 Дек 2008, 23:51

Значи седя вече 6 дни навън на студа и не желае да запали
много интересно констатирах че масата е откачена и я закачихме но това грам не помогна.
Възможно ли е проблема да е от влагата????
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Дек 2008, 0:24

Какво се случи на кораба, че неще да отплава. Провери ли датчици на вала, бензин да те удави, ток да те убие и неще, а компота как му е. Имам спомен, че нещо алармата му ръчка нещо да не си прецакал нещо, т.е. да си задействал някое реленце нещо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Дек 2008, 0:31

NikiNikolov написа:Какво се случи на кораба, че неще да отплава. Провери ли датчици на вала, бензин да те удави, ток да те убие и неще, а компота как му е. Имам спомен, че нещо алармата му ръчка нещо да не си прецакал нещо, т.е. да си задействал някое реленце нещо.


мани алармата
нали писах - Искри навсякъде но не и където трябва - м-у кабела и захранването на делкото, м-у кабелите на свещите и тн ...
Най интересното е че скача от време на време от кабела на бобината към тръбите на климатика...
За това си мисля че ми е лоша маса на мотора, но пък ме съмнява и тоза защото изобщо завърта мотора :help: :help: :help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Дек 2008, 0:42

Сваляш всичките бобини, отиваш в железарията и вземаш нитроцелулозен лак, знаеш какво да правиш после и внимателно с фурната, все пак е студено и доста бавно ще съхне. После ще видиме как е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Дек 2008, 0:45

NikiNikolov написа:Сваляш всичките бобини, отиваш в железарията и вземаш нитроцелулозен лак, знаеш какво да правиш после и внимателно с фурната, все пак е студено и доста бавно ще съхне. После ще видиме как е.


по добре влез в час с М30 - бобината е тотално различна и е само една - в средата се боцка кабела за високото напрежение а от двете му страни са завити с гайки 12-те волта.
Имам някакво подозрение че е студено и влажно времето и може да ебава цялата работа... :confused: :confused: :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Дек 2008, 0:57

А сори, не съм много запознат с това ДВГ, запалването му е като моето горе-долу значи. Щом святка насам натам, нов кабеляк май ще иска.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Дек 2008, 0:58

Или бобината се ебава нещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Дек 2008, 1:01

да де ама няма логика преди 6 дни кабеляка да е 6 а сега да е зле :evil: :evil: :evil: :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Дек 2008, 1:05

на това му се вика омагьосване, има си някаква причина и тя е дребна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 31 Дек 2008, 14:11

Стояне в кви филми се вкара пак бе човек :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 31 Дек 2008, 19:40

Еми тая кола е омагьосана и извода беше че масата е откачена (не знам как се е откачила след като съм я стягал зверски) и от там беше проблема
от там нататъка свещите бяха удавени в бензин, което пък е съсздало доста неприятен нагар и за това не пожела да пали.....
сега всичко е наред
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Яну 2009, 22:13

Какво означава, че всичко е наред? Сега си пали и работи нормално, така ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Яну 2009, 22:27

Стоянчо, на колко ракии сте правили колата бре :shock:
Шайбата ти не беше затегната, са масите, ке те утепат бе ей :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 01 Яну 2009, 22:28

dj_ennsy_1 написа:Какво означава, че всичко е наред? Сега си пали и работи нормално, така ли?


да, пали и работи на 6, въпроса е че от толкова въртене като ми беше преебана шайбата свещите са палели в грешния момент и бяха събрали чернилка по тях и се ебаваха яко.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook