Проблем с палене и обороти на E34
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с палене и обороти на E34
Здравейте колеги,
възникна голям проблем с моята 520-ца. 88г.
От месец насам започна да пали много трудно, иска голямо въртене докато запали, но от седмица вече дето трудно пали, ами започна да работи и сякаш не на 6 ами на 4 цилиндъра. Мотора клати, ама клати яко. Докато е студена направо гасне и след това няма палене, скъсвам стартера от въртене. Смених свещите с чисто нови, ток ходи до всяка от тях, ходих на местен майстор и замери налягането в цилиндрите. Оказа се, че на последния цилиндър към фаровете налягането е с една атмосфера по малко от другите, а на пред последния е с 0.5 атм. по малко. Къде би могъл да е проблема? Сменил съм масла, филтри. Колата има и газова уредба. Като мина на газ, малко поуспокоява оборотите, но докато е студена в първите 5 мин на работа гасне ако не държа с педала оборотите около 1200. След като загрее и може да се каже че работи, но пак се чува леко фъфлене в ауспуха. От провинцията съм и София ми е далеко за да отида до оторизиран сервиз и незнам какво да правя. някой казват да почистя стъпковия мотор, но аз така и не го знам къде е. Гледах под всмукателните колектори и виждам едно по малко от юмрук и си мисля, че е е то. Ще правя опита да го чистя. Течност не ми се губи, за да е спукана глава или гарнитура. Незнам да не би да смуче от някъде въздух или нещо такова.
Ще се радвам ако някой помогне със съвет.
Благодаря!
възникна голям проблем с моята 520-ца. 88г.
От месец насам започна да пали много трудно, иска голямо въртене докато запали, но от седмица вече дето трудно пали, ами започна да работи и сякаш не на 6 ами на 4 цилиндъра. Мотора клати, ама клати яко. Докато е студена направо гасне и след това няма палене, скъсвам стартера от въртене. Смених свещите с чисто нови, ток ходи до всяка от тях, ходих на местен майстор и замери налягането в цилиндрите. Оказа се, че на последния цилиндър към фаровете налягането е с една атмосфера по малко от другите, а на пред последния е с 0.5 атм. по малко. Къде би могъл да е проблема? Сменил съм масла, филтри. Колата има и газова уредба. Като мина на газ, малко поуспокоява оборотите, но докато е студена в първите 5 мин на работа гасне ако не държа с педала оборотите около 1200. След като загрее и може да се каже че работи, но пак се чува леко фъфлене в ауспуха. От провинцията съм и София ми е далеко за да отида до оторизиран сервиз и незнам какво да правя. някой казват да почистя стъпковия мотор, но аз така и не го знам къде е. Гледах под всмукателните колектори и виждам едно по малко от юмрук и си мисля, че е е то. Ще правя опита да го чистя. Течност не ми се губи, за да е спукана глава или гарнитура. Незнам да не би да смуче от някъде въздух или нещо такова.
Ще се радвам ако някой помогне със съвет.
Благодаря!
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Здравей, колега! Първо се огледай за всички маркучи по въздуха и вакуума, от дебитомера та чак до стъпковия мотор. Трябва да свалиш всмукателните колектри, измий ги с кореселин и виж на всеки един има едно спец. уплътнение, което ако е намачкано или нацепено си поръчай нови!
Големия маншон след дебитомера да не е нацепен, провери и 2 та маркуча преди голямата клапа, които са с накрайници на маншона. Свещи си сменил, а лулите как са, ако са накъсани от долния край сменяй и тях.Кутията на възд. филтър здрава ли е, ако има пукнато се опитай да то залепиш. Смени си всички маркучи, и бензиновите и на газта. Има едноа гумена лента на клапата след дебитомера, ако е хлабава или нацепена сменяй и нея!За сега направи това и пиши какво е станало и дали има подобрение? Успех
Големия маншон след дебитомера да не е нацепен, провери и 2 та маркуча преди голямата клапа, които са с накрайници на маншона. Свещи си сменил, а лулите как са, ако са накъсани от долния край сменяй и тях.Кутията на възд. филтър здрава ли е, ако има пукнато се опитай да то залепиш. Смени си всички маркучи, и бензиновите и на газта. Има едноа гумена лента на клапата след дебитомера, ако е хлабава или нацепена сменяй и нея!За сега направи това и пиши какво е станало и дали има подобрение? Успех
.
Някой майстор от твоя град няма ли диагностична апаратура да и направите една диагностика? Според мен това ще си покаже и къде е проблема.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани