двигателят сее на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: по цял ден Volvo FH12
Мечтае да кара: кола да върви с вода

двигателят сее на тдс

Мнение от veskoignatov71 » 26 Дек 2008, 11:48

Имам малък проблем с едния от двата тдс-а,а именно 4е на ниските обороти,колата сее ,т.е. сякъш прекъсва някой цилиндър.Дюзите са проверени,не е от там.сменявах с друга помпа,плочка и какво ли не още,все съштото.Иначе върви,повече от тази с която нямам уж проблеми,ако някой знае от какво може да е да пише,предварително благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 26 Дек 2008, 12:20

маховик, омекнали са му пружините колега.Ама си е цифра.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 26 Дек 2008, 15:26

Здрасти, да маховик колега :!: Сменяш и нямаш проблеми, цена между 800-1000 лв., не го търси другаде проблема...

Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 26 Дек 2008, 15:49

по добре я закараи на някой кадърен майстор който е правил и разбира специално за мотора на бмв ТДС и при мен беше така но се оказа че е ангренажната верига при всеки е различно,дано да се намери проблема и да се оправи

Весели празници :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 26 Дек 2008, 16:06

Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикат :!: Един елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...

Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: по цял ден Volvo FH12
Мечтае да кара: кола да върви с вода

Мнение от veskoignatov71 » 26 Дек 2008, 17:35

Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикат :!: Един елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...

Успех

сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 26 Дек 2008, 18:42

А някакви съмнения за умната дюза?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Дек 2008, 19:01

veskoignatov71 написа:
Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикат :!: Един елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...

Успех

сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола
И при мен е така вече две години :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Дек 2008, 19:40

и автомата има маховик все пак :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 27 Дек 2008, 0:44

колега според мен е от плочката и аз съм с тдс автомат и при мен го прави но много рядко и за малко става въпрос че при мен е много рядко и е поносимо при теб ако е често и дразнещо ходи да ти пипнат плочката
успех


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 27 Дек 2008, 17:10

Nik написа:колега според мен е от плочката и аз съм с тдс автомат и при мен го прави но много рядко и за малко става въпрос че при мен е много рядко и е поносимо при теб ако е често и дразнещо ходи да ти пипнат плочката
успех
:yes:
Макар,че и веригите са фактор,ако ти пали дабре топла ти остава реглаж на плочката
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 03 Яну 2009, 12:42

тампони на двигател и скоростна кутия ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 03 Яну 2009, 20:58

Кофти нафта - при мен пали, пускам стартера и гасне .... :( и пак си понасява леко като загрее, единия тампон на ДВГ-то също не е много в ред

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook