ПАРНО - ПРОБЛЕМ
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
ПАРНО - ПРОБЛЕМ
Та значи проблема е следния - от едната страна шоферската духа студено е от другата топло . Сменях клапите 2 пъти с други работещи резултат никакъв. С един колега разкачихме джапката , за да видя управлението как е .. На пръв поглед нищо занесох я на един ел. техник обаче понеже тук няма достатъчно апаратура за да я види дали е здрава и каза , че което може да провери е наред .. там съпротивления и др. Въпроса ми е от какво друго може да е този проблем и някой знае ли какво напрежение трябва да дава като се замери горе буксата , която влиза в клапите , защото при мене като мерихме излиза че дава 8 V. Другото което ми направи впечатление е , че като сменям клапите от едната фактически която е за лявата страна като и откачих маркуча и 2-та пъти не изтече никаква вода от там.Радиаторчето на парното играе ли няква роля за този проблем , понеже един приятел ми каза, че вътре имало 2 кръга и ако този който е за лявата страна е запушен може от там да идва проблема . Само да спомена ,че духа винаги така няма значение дали е на климатик или не ..Мотора е м20 б20 долу няма филтър за климатика 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега или има някаква утечка и тока наистина е малко, поради което клапана не отваря или имаш запушване някъде по системата... просто няма какво друго да е... аз до сега не съм се занимавал с тези клапани, но се управляват отделно-1 по 1 !? Ако е така замери на другия какво напражение дава... 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
dj_ennsy_1 написа:Колега или има някаква утечка и тока наистина е малко, поради което клапана не отваря или имаш запушване някъде по системата... просто няма какво друго да е... аз до сега не съм се занимавал с тези клапани, но се управляват отделно-1 по 1 !? Ако е така замери на другия какво напражение дава...
и на двата дава 8 V . , като въртя врътките топло -студено се мени и става със знак - (минус)
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
въпреки, че ми се струва странно, явно така трябва да е-щом от едната страна си духа топло... според мен имаш запушване някъде по системата. Проследи го този маркуч, за който каза че не тече вода когато го разглобяваш. Провери всичко 1 по 1, просто нямаш друг избор. Без парно не си е работа този сезон. И аз заради калпаво парно тръгнах днес да сменям термостат, та ми се отвориха сумати пукници...
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
ами колега проверих го тоя мъркуч идва от купето там от радиаторчето на парното ... Та идва и другия въпрос ако е запушено това мъркуче защо пак дясната страна духа само топло , дори и като пусна климатика ?!? 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , подай 12 волта с един мост от плюсовата клема ,която е изведена отпред в коша поотделно на двата клапана.Убеди се ,че като ги захранваш и двата затварят
Тези 8 волта нещо ме съмняват
От къде на къде 8 волта
Аз утре ще гледам да намеря време и да измеря какво идва на мойта кола, клапаните са ми нови и всичко работи безупречно така ,че каквото ти кажа ще е 100% така
Направи друго
Откачи чрез скобата изхоидното съединение с охладената вода от парното към двигателя , откачи и двете съединения от двата клапана за съответно лява и дясна зона - запуши изхода от парното с пръст, надуй с уста единия от единия клапан и за всеки случай запуши и другия за другата зона.Убеди се ,че налягането което създаваш от тази страна го имаш и отдругата страна за другата зона
Георги Пенчев




Направи друго


Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи премерих удеве с мултицета и както си мислих така и излезе
напрежението е 12 волта , като работи 13 и нещо както си е нормално при работрещ алтернатор
8 волта са абсолютно недостатъчни,да затвори според мен напълно клапана и да затвори водата към парното в купето
Реостата на врътката за настройка на температурата , блока за управление или нещо поверигата да се провери
Първо този проблем да се отстрани и тогава да продължаваме нататък
Георги Пенчев


8 волта са абсолютно недостатъчни,да затвори според мен напълно клапана и да затвори водата към парното в купето

Реостата на врътката за настройка на температурата , блока за управление или нещо поверигата да се провери

Първо този проблем да се отстрани и тогава да продължаваме нататък

Георги Пенчев
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега Пенчев преди малко ми остана време и пробвах с кабели и директен ток от акумулатора и двете страни почнаха да духат студено
нормално ли е това и какво да правя по нататък все ми се струва че е от шибаното управление 


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами да, нормално е като си подал 12В да затворят клапаните и да спре топлата вода. според мен имаш задържащ клапан. разглобяват се на съставни части като внивамаш да не скъсаш кабелите на бобините, изчистваш абсолютно всичко със шкурка 1500-2000 до блясък, махаш всичко що е гума, отиваш в магазин за авточасти и си взимаш 4 О пръстена по размери и сглобяваш. после не само ще имаш парно, ами и правилно функциониращо.

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
2 пъти сменях клапи работещи смъкнати от кола .... сега мисля че трябва да пробвам с управлението , което е долу при меча
, но ще чакам колегата Пенчев да каже нещо по въпроса ...

- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
пробваи с друго управление или друг ел.блок, тои седи зад кутията на парното и от двете му страни има по две букси
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
martyn написа:пробваи с друго управление или друг ел.блок, тои седи зад кутията на парното и от двете му страни има по две букси
точно за него си мисля колега , изкарах го закарах го на един майстор ама каза че не може да го провери щото тука в нашия град кво да ти кажа .... таа сега ще търсим друго уравление май ...

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
изкарай буксата на клапаните, ако дойде парното ще знаеш че нямаш някакво запушване по радиатора.
99% клапаните са били калпави
99% клапаните са били калпави


- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Stanchev написа:изкарай буксата на клапаните, ако дойде парното ще знаеш че нямаш някакво запушване по радиатора.
99% клапаните са били калпави
като изкарам буксата същата работа от ляво студено от дясно топло ... това ще рече, ли че е запушен радиатора за страната на шофера ..

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани