стана студено и забравихме как палиме
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
стана студено и забравихме как палиме
Въпроси е34 или 525тдс'95 :
1.Възможно ли е когато акумулатора ми е слаб да не се включват горивните помпи?
2.Как да разбера кои свещи ми работят?
3.Напоследък сутрин като запаля заработва и веднага угасва от какво може да е?
4.Някой сменял ли ги е сам и има ли нещо което да знам за смяната им?
1.Възможно ли е когато акумулатора ми е слаб да не се включват горивните помпи?
2.Как да разбера кои свещи ми работят?
3.Напоследък сутрин като запаля заработва и веднага угасва от какво може да е?
4.Някой сменял ли ги е сам и има ли нещо което да знам за смяната им?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Точно на свещи ми намирисва. При мен още на +8 градуса гаснеше веднага след като запали и мислех, че 2-3 свещи са изгорели, но се оказа, че 2 са работили... Най-добре си вземи 6 нови и еднакви, да ти е мирна главата. След като ги смених, при -8 градуса и едно подгряване не дава да пипна ключа. Смяната е малко играчка - трябва да свалиш колекторите и да имаш под ръка дълъг глух ключ №12. Иначе няма нищо сложно.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Ми аз сън с нови свещи но като е първо палене сутрин пак така
Слагам ключа подгрявам,въртя пали веднага и застава как си трябва на 750 оборота но след 10 сек.оборотите започват да падат задържат се на 500 и после гасне
При второто завъртане всичко е като по учебник,не дава да я пипнеш.На диагностика казаха че всичко е О.К.
Не че не ми работи колицата но това чат-пат ме дразни.
Някой има ли мнение по въпроса да каже.Мерси предварително

Слагам ключа подгрявам,въртя пали веднага и застава как си трябва на 750 оборота но след 10 сек.оборотите започват да падат задържат се на 500 и после гасне

Не че не ми работи колицата но това чат-пат ме дразни.
Някой има ли мнение по въпроса да каже.Мерси предварително

все още не мога да паля...
Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти? 

Re: все още не мога да паля...
Колега ако не ти работи тази дюза ти светва лампа на таблото,иначе се замерва лесно с мултицет-има ли някакво съпротивление на буксата й значи работи(не се сещам точно колко беше),няма ли -не работи4erniq написа:Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти?
Умната дюза работи или не ,няма значение за твоя проблем

Колко литра нафта имаш в резервоара?
Може да ти дърпа въздух от някъде-огледай се за течове.

by ''kompleksa''
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: все още не мога да паля...
ivan. написа:Колега ако не ти работи тази дюза ти светва лампа на таблото,иначе се замерва лесно с мултицет-има ли някакво съпротивление на буксата й значи работи(не се сещам точно колко беше),няма ли -не работи4erniq написа:Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти?
Умната дюза работи или не ,няма значение за твоя проблем![]()
Колко литра нафта имаш в резервоара?
Може да ти дърпа въздух от някъде-огледай се за течове.
100 ома точно - и от мен инфо

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

...
Смених свещите и пали перфектно,мерих дюзата и ми показва 104,имам една букса на смукателните колектори която се намира близо до някакво вакум маркуче интересно ми е е за какво служи и защо нямам кабелче за нея ако някой знае ако иска да сподели?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Да не е един датчик който е завит на колектора??? Като погледнеш колектора отгоре датчика е завит от лявата страна от долу. До него близо има една пишчица в която се включва маркуча на МАП сензора.
Това е датчика за температурата на входящия въздух и трябва да ти е включен задължително.
N20 на схемата от линка по-долу...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=11_1252&hg=11&fg=40
Търси съответната букса и го включвай щом не ти е включен.
А и ако сваляш колектора пак - го развии този датчик и го почисти ще подобриш работата на моторетката
Поздрави
Това е датчика за температурата на входящия въздух и трябва да ти е включен задължително.
N20 на схемата от линка по-долу...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=11_1252&hg=11&fg=40
Търси съответната букса и го включвай щом не ти е включен.
А и ако сваляш колектора пак - го развии този датчик и го почисти ще подобриш работата на моторетката

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
.
2.Как да разбера кои свещи ми работят?
На мойто Е36 ТДС вчера и аз правих процедурата със свещите. Отворих там където е комп-а на колата. Точно там се намира и релето за подгряване на свещите. В него влиза една букса с 10-тина крачета. 6 от тях са с по-дебели кабелчета които отиват до свещите. Извадих буксата от релето и с един мултицет ги проверих (дадох мултицета да пищи на "късо", едната човка на маса, а с другата проверих 6-те крачета на буксата.) Ако "пищи" на всички крачета значи свещите са здрави. Ако "пищи" на 4 крачета, значи има 2 изгорели свещи и така...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани