Ел. проблем с Бушон N20
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ел. проблем с Бушон N20
Проблемът е,че като стои колата в покой без никакви включени консуматори прави отечка на ток с големина 0.17А и когато махна въпросния бушон консумацията спира, но тогава не работи парното часовника и дневния километраж. В следствие на тази консумация акумулатора се скапва. Също като махна този бушон N20 не ми се включва и климатика. Ако някой може да поогне ще бъда много благодарен.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Щом си открил откъде е проблема, продължавай напред, т.е. всичките тези неща които се хранят от проклетия бушон да се провери обстойно кабеляка.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ами то наистина е нормално да има няква консумация.Акумулатора е на 6 месеца ама в момента съм го върнал там от където го купих щот май наистина е дал фира, но после поглднах в гаранционната му карта че като съм го купувал отечката е била 0.7А, т.е в последствие нещо е станало. А след смяната на акумулатора съм сложил аларма. За да елиминирам варианта да е от алармата - направо я откачих и консумацията падна от 0.17 на 0.16 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
колега за да има каквато и да била консумация на ток при изключени консуматори значи нещо не е наред!Особено щом ти гори бушона-имаш късо!А и предвидено е тоя борд да работи тъй че не може той да ти събаря акомулатора!Мерил ли си му стартовия ток след зареждане?Провери кабелите и платките (ако има платки)на уредите закачени за тоя бушон!
Успех
Успех
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
...
на мен този бушон ми е и за чистачките на мен ми даваше късо като пусна да пръскам вода на джама и нагревателя на дясната цицка ми гореше бушона...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
При мен този бушон дава 0.01-0.02А (10-20мА - максимум 30-тина, че с моя апарат е трудно да ги хвана) консумация - това е от часовника - дневния километраж не ми работи при загасена кола. Проблемът ми е, че алармата добавяше още 120-тина мА и вече ставаше много и почна да ми скапва акумулатор 65Аh на месец и нещо. След като оправих алармата - сега общата консумация при всичко изключено ми е около 50мА, което е и пределно допустима стойност за гаранцията на акумулатора, но според мен пак си е доста. След отстраняването на проблема напрежението на акумулатора при неработила над 12ч кола започна да се качва и мисля вече си е в норма (над 12.4Волта) - преди това бе дори под 12Волта.
Изключвай едно по едно нещата на бушона от буксите им и гледай къде ще падне тока.
ПП: махайте панелите на ЦД-тата - моето и то дърпа допълнителни 50-тина мА при изкл. положение.
Изключвай едно по едно нещата на бушона от буксите им и гледай къде ще падне тока.
ПП: махайте панелите на ЦД-тата - моето и то дърпа допълнителни 50-тина мА при изкл. положение.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
dokie написа:При мен този бушон дава 0.01-0.02А (10-20мА - максимум 30-тина, че с моя апарат е трудно да ги хвана) консумация - това е от часовника - дневния километраж не ми работи при загасена кола. Проблемът ми е, че алармата добавяше още 120-тина мА и вече ставаше много и почна да ми скапва акумулатор 65Аh на месец и нещо. След като оправих алармата - сега общата консумация при всичко изключено ми е около 50мА, което е и пределно допустима стойност за гаранцията на акумулатора, но според мен пак си е доста. След отстраняването на проблема напрежението на акумулатора при неработила над 12ч кола започна да се качва и мисля вече си е в норма (над 12.4Волта) - преди това бе дори под 12Волта.
Изключвай едно по едно нещата на бушона от буксите им и гледай къде ще падне тока.
ПП: махайте панелите на ЦД-тата - моето и то дърпа допълнителни 50-тина мА при изкл. положение.
Когато замерихме консумацията беше 0.17А след това почнахме да елиминираме едно по едно нещата - алармата ( направо я откачих) резултата беше че косумацията падна на 0.16А. Следващото нещо, в което се бях усъмнил беше CD-то също го откачих и консумацията падна на 0.15А За други допълнително слагани неща не се сещам,които да правят някакви мизерии.Акумулатора в последствие се оказа,че му няма нищо- заредих го и си работи. Но когато беше паднал не бях карал колата 2 седмици
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
///peter написа:Е бате какво искаш
Все пак е акумулатор на 6 месеца 95mAh според мен не е нормално да се скапе чак толкова,колата дори не можеше да завърти пък кво остава да запали. След това сложих стария си акумулатор БОШ на поне 7 години (колата дойде с него от Германия) ,който 6 месеца не беше пипан сложих го и запали (малко се озори,ама запали) а глупавия МОНБАТ....
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Както и да е - акумулатора ще се скапе (по-малко или повече) при такава утечка за 2 седмици + това това не е от сега, просто 2-те седмици са му дошли в повече.
Под "изключване на букси" имам впредвид компонентите вързани на 20-ти бушон. Ако не се оправи при всичко изключено - вече ще трябва да прегледаш и кабели и релета, а може да отвориш и сектора с бушоните - нз какво още...
Под "изключване на букси" имам впредвид компонентите вързани на 20-ти бушон. Ако не се оправи при всичко изключено - вече ще трябва да прегледаш и кабели и релета, а може да отвориш и сектора с бушоните - нз какво още...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани