кой ми пие антифриза... само да го хвана...
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
кой ми пие антифриза... само да го хвана...
Здравейте, колеги,
колата я взех със сменен радиатор - просто си личи, че е нов - и предположих, че не обезвъздушена системата добре.
Обезвъздуших! Но ми направи впечатление, че антифриза намалява и почнах по ред:
- при маслото всичко ОК;
- карам 50 - 60 км спирам на равно и слагам бял картон отдолу - няма капка никаква от нищо;
- огледах двигателя отгоре, отдолу, от страни, абе от всякъде - нищо, братче;
- няма мокри петна в купето;
- стъклото ми остава чисто от вътре като пусна парното;
- в купето не мирише на антифриз като пусна парното.
ОБАЧЕ, за 200 - 300 км доливам 0,5л антифриз
Къде отива тая пущина
... само да я хвана...
Е, това е!
Поздрави,
Д
колата я взех със сменен радиатор - просто си личи, че е нов - и предположих, че не обезвъздушена системата добре.
Обезвъздуших! Но ми направи впечатление, че антифриза намалява и почнах по ред:
- при маслото всичко ОК;
- карам 50 - 60 км спирам на равно и слагам бял картон отдолу - няма капка никаква от нищо;
- огледах двигателя отгоре, отдолу, от страни, абе от всякъде - нищо, братче;
- няма мокри петна в купето;
- стъклото ми остава чисто от вътре като пусна парното;
- в купето не мирише на антифриз като пусна парното.
ОБАЧЕ, за 200 - 300 км доливам 0,5л антифриз

Къде отива тая пущина


Е, това е!
Поздрави,
Д

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: кой ми пие антифриза... само да го хвана...
[quote="ddddk"]Здравейте, колеги,
колата я взех със сменен радиатор - просто си личи, че е нов - и предположих, че не обезвъздушена системата добре.
Обезвъздуших! Но ми направи впечатление, че антифриза намалява и почнах по ред:
- при маслото всичко ОК;
- карам 50 - 60 км спирам на равно и слагам бял картон отдолу - няма капка никаква от нищо;
- огледах двигателя отгоре, отдолу, от страни, абе от всякъде - нищо, братче;
- няма мокри петна в купето;
- стъклото ми остава чисто от вътре като пусна парното;
- в купето не мирише на антифриз като пусна парното.
ОБАЧЕ, за 200 - 300 км доливам 0,5л антифриз
Здрасти, най вероятно моторчо си го хапва за десерт...
Все още не е в основното меню...
колата я взех със сменен радиатор - просто си личи, че е нов - и предположих, че не обезвъздушена системата добре.
Обезвъздуших! Но ми направи впечатление, че антифриза намалява и почнах по ред:
- при маслото всичко ОК;
- карам 50 - 60 км спирам на равно и слагам бял картон отдолу - няма капка никаква от нищо;
- огледах двигателя отгоре, отдолу, от страни, абе от всякъде - нищо, братче;
- няма мокри петна в купето;
- стъклото ми остава чисто от вътре като пусна парното;
- в купето не мирише на антифриз като пусна парното.
ОБАЧЕ, за 200 - 300 км доливам 0,5л антифриз

Здрасти, най вероятно моторчо си го хапва за десерт...
Все още не е в основното меню...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Ако има малък теч от някъде няма да се види на спрял двигател... а на работещ направо го изпарява и неможе се хвана без много обстоен оглед...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
При мене малкото накраиниче дет жръща антифриза в разширителя беше пукнато и по една капчица излизаше кат загрее само по капчица ама и аз по толкожа долижах!Колегата е праж прегледаи основно за малки течове!Капчицата при студен мотор стажа по силна при загрял но се изпарява!
Успех
Успех
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Именно ти докато си обезвъздушил на мястото където е бил въздуха там е отишъл антифриза....правилно постъпваш само дето трябва още няколко пъти да продължиш докато обезвъздушиш всичко и нивото ти се задържи до MAX чертички и си ок!
Ня се плашиш
p.s.Порови във форума има писано как се обезвъздушава и кога си готов!

Ня се плашиш

p.s.Порови във форума има писано как се обезвъздушава и кога си готов!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
здравейте, колеги,
от зад не пуши въобще, учудващо за 15 г. двигател, ама все пак М50 си е М50!
А, за обезвъздушаването cucko е прав - не се постарах достатъчно - продължавам докато стане като хората!
Относно малките течове - капки сълзи и т.н. наистина много трудно се хващат
Но ще я дебна и ще я хвана!
Апропо, пробвах и друго - пълня до макс и не я карам цяла седмица (ебаси ужаса представяте ли си да не си карам бимата цяла седмица!) и антифриза не мърда дори и милиметър. Като почна да карам и тогава почва да пада - явно, ако има някъде пробивче, то се отваря само при загрял двигател.
Благодаря, колеги за отговорите и помощта.
Продължавам да го дебна и ще го хвана тоз антифризо-пиец!
Поздрави,
Д
от зад не пуши въобще, учудващо за 15 г. двигател, ама все пак М50 си е М50!

А, за обезвъздушаването cucko е прав - не се постарах достатъчно - продължавам докато стане като хората!
Относно малките течове - капки сълзи и т.н. наистина много трудно се хващат


Апропо, пробвах и друго - пълня до макс и не я карам цяла седмица (ебаси ужаса представяте ли си да не си карам бимата цяла седмица!) и антифриза не мърда дори и милиметър. Като почна да карам и тогава почва да пада - явно, ако има някъде пробивче, то се отваря само при загрял двигател.
Благодаря, колеги за отговорите и помощта.
Продължавам да го дебна и ще го хвана тоз антифризо-пиец!

Поздрави,
Д

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Ай на бас че неможеш да го хванеш!
Общо взето при затворена система антифриза се засмуква,а при отворена антифриза се изхвърля....така че ако имаше някъде пробив до сега антифриза щеше да кипи на капачката и щеше да се мъчи от де да се изхвърли!
Ако сега ти е спряло да пада нивото от максималната чертичка до 3 дни ще падне най много 1-2 см. и си до там...Айде когато ме засечеш по някоя сбирка да ми се обадиш да ме черпиш ако заслужавам де!
p.s.Ако си остава на едно ниво антифриза вече няма от какво да се притесняваш...даваш газ до дупка-20-тина километра и погледни часът дали е спрял точно на обед!
p.s.Още нещо ти когато я обезвъздушаваш трябва да е загряла на 12 ч. и тогава трябва да направиш тази манипулация и едновременно да си пуснал парното на максимум + това да си на равно място или поне предницата да е леко по-висока!
Общо взето при затворена система антифриза се засмуква,а при отворена антифриза се изхвърля....така че ако имаше някъде пробив до сега антифриза щеше да кипи на капачката и щеше да се мъчи от де да се изхвърли!

Ако сега ти е спряло да пада нивото от максималната чертичка до 3 дни ще падне най много 1-2 см. и си до там...Айде когато ме засечеш по някоя сбирка да ми се обадиш да ме черпиш ако заслужавам де!

p.s.Ако си остава на едно ниво антифриза вече няма от какво да се притесняваш...даваш газ до дупка-20-тина километра и погледни часът дали е спрял точно на обед!

p.s.Още нещо ти когато я обезвъздушаваш трябва да е загряла на 12 ч. и тогава трябва да направиш тази манипулация и едновременно да си пуснал парното на максимум + това да си на равно място или поне предницата да е леко по-висока!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Благодаря, колега сиско,
ще я направя тази манипулация и черпенето вече го имаш заради съветите
Апропо, скоро почваме обект в Павликени и, ако ходя и аз, непременно ще ти се обадя да се запознаем
Поздрави,
Д
ще я направя тази манипулация и черпенето вече го имаш заради съветите

Апропо, скоро почваме обект в Павликени и, ако ходя и аз, непременно ще ти се обадя да се запознаем

Поздрави,
Д

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
работата ти с тоз теч бие на-
малка пукнатина някъде и смесва водата при маслото,ама заради топлината водата се изпарява
пак малък пробив и двигателя я пийка водата
има едни по-тарикатски антифризи,ако имаш външен теч оставят ясна следа и след изпаряване
малка пукнатина някъде и смесва водата при маслото,ама заради топлината водата се изпарява
пак малък пробив и двигателя я пийка водата
има едни по-тарикатски антифризи,ако имаш външен теч оставят ясна следа и след изпаряване

колега и при мен се беше получил подобен проблем,преди година,аз обаче съм с газова уредба,и точно на входа на водата на изпаритела се беше получило разхлабване.Изпаритела загрял-от там си тече и си се изпарява,без никакви следи,много трудно го открих.Така,ако имаш и ти АГУ поогледай там.
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани