Е34 525tds ????
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Е34 525tds ????
Здравейте колеги,четох доста от този под форум от темите свързани с Е34 но все пак искам и да се обърна и към хората притежатели....та въпроса ми е следния онзи ден си харесах една Е34 525 tds аutomat но съдейки по темите този мотор май нее много добра идея...кажете какво смятате не ме питайте за година и други такива, още несъм ходил да я гледам технически и да говоря със собственика но иначе колата има кожичка,климатроник и др....
Колега, като прегледаш отново написаното малко трудно може да се оформи въпрос от него, освен може би това в чревено... Та се чудя какво точно очакваш да прочетеш - вероятно ще има мнения в двете крайности. Ето ти моето - НЕ купувай ТДС по 2 причини - цената на дизеловото гориво и доста вероятните предстоящи в даден момент сериозни суми за ремонт на горивната уредба.

Колега, като прегледаш отново написаното малко трудно може да се оформи въпрос от него, освен може би това в чревено... Та се чудя какво точно очакваш да прочетеш - вероятно ще има мнения в двете крайности. Ето ти моето - НЕ купувай ТДС по 2 причини - цената на дизеловото гориво и доста вероятните предстоящи в даден момент сериозни суми за ремонт на горивната уредба.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Е34 525tds ????
BMW дизаин написа:Здравейте колеги,четох доста от този под форум от темите свързани с Е34 но все пак искам и да се обърна и към хората притежатели....та въпроса ми е следния онзи ден си харесах една Е34 525 tds аutomat но съдейки по темите този мотор май нее много добра идея...кажете какво смятате не ме питайте за година и други такива, още несъм ходил да я гледам технически и да говоря със собственика но иначе колата има кожичка,климатроник и др....
Колега, като прегледаш отново написаното малко трудно може да се оформи въпрос от него, освен може би това в чревено... Та се чудя какво точно очакваш да прочетеш - вероятно ще има мнения в двете крайности. Ето ти моето - НЕ купувай ТДС по 2 причини - цената на дизеловото гориво и доста вероятните предстоящи в даден момент сериозни суми за ремонт на горивната уредба.
тдс е много хубав двигател,но когато остарее започват проблемите.в днешно време е доста нерентабилно да караш такъв мотор защото разхода му е колкото на бензиновия а подръжката 10 пъти по скъпа,помпата му струва колкото цял двигател м50, глават също,са някой ще кажат как карат с години такъв двигател и нямат проблем....късметлии


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Е34 525tds ????
kirililiev написа:BMW дизаин написа:.....
тдс е много хубав двигател,но когато остарее започват проблемите.в днешно време е доста нерентабилно да караш такъв мотор защото разхода му е колкото на бензиновия а подръжката 10 пъти по скъпа.....
От каде го зе тоя разход - да не си "виждал" команрейл? И понеже "видях" доста работи покрай Иван се чудя дали е толкова скъпо та чак да ти стъпи колата Х2... а цените на прославутите помпи са толко завишени в родната ни страна, че чак се срамувам...

Що се отнася до "глава" еее - сигурно има и момента "магаре" зад волана... Или караш кола и я потдържаш за да ти доставя удоволствие или си мърляч и след 10-15 хиляди километра хвърляш за резервни части на някой дет неможе да си позволи покупката на нова част...
Нека фена да се включи, аз го питах как е с разхода, защото моя действително скочи, но се оказа както винаги БГ проблем (помпа пълна с "гняс") след като се изчисти (от Иван) разхода сега ми е твърдо 5.4 на дълго и 6,7 - 7,2 градско (разбира се не съм в Сф. там ще е различно)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Е34 525tds ????
predel написа:kirililiev написа:BMW дизаин написа:.....
тдс е много хубав двигател,но когато остарее започват проблемите.в днешно време е доста нерентабилно да караш такъв мотор защото разхода му е колкото на бензиновия а подръжката 10 пъти по скъпа.....
От каде го зе тоя разход - да не си "виждал" команрейл? И понеже "видях" доста работи покрай Иван се чудя дали е толкова скъпо та чак да ти стъпи колата Х2... а цените на прославутите помпи са толко завишени в родната ни страна, че чак се срамувам...![]()
Що се отнася до "глава" еее - сигурно има и момента "магаре" зад волана... Или караш кола и я потдържаш за да ти доставя удоволствие или си мърляч и след 10-15 хиляди километра хвърляш за резервни части на някой дет неможе да си позволи покупката на нова част...
Нека фена да се включи, аз го питах как е с разхода, защото моя действително скочи, но се оказа както винаги БГ проблем (помпа пълна с "гняс") след като се изчисти (от Иван) разхода сега ми е твърдо 5.4 на дълго и 6,7 - 7,2 градско (разбира се не съм в Сф. там ще е различно)
Здрасти, колега много си прав!! Аз също имам това мнение...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Колкото и да е, все пак си има икономиика на гориво в сравнение с М50, особено в софийски задръствания. Има го и кефа от турбината, много яко дърпа като надуе. Разбира се обаче, че е доста по-сложен мотор и си е малко игра с огъня. Просто повече струва, за да е читав в сравнение с М50, макар, че и там има известни зависими.
BMW only!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
колеги,с некачествените части,горива,и пишман майстори в бг не си струва да се кара тдс,знам от собствен опит и опита на колегите ми с които съм почти всеки ден,няма спор че тдс върви читаво и е голямо удоволствие да се кара,но въпроса е дали си струва.колегата по горе посочи много як разход на гориво,те в каталога го дават повече,аз съм имал два тдс-а доста читави и под 10 среден разход не съм правил,ако го юркам отива над 13 среден,имам приятел с е39 и под 13 в града не е слизал-за варна говоря,а колата му е читава.сигурно аз немога да карам и затва ми гори много
всеки си има мнение,аз пробвах два и вече неща,карам 20-ка от много хиляди километри на пълна гас и нямам проблем,рано или късно ще роди и ще ми струва 500-600 лева следващия,долу горе колкото ремонта на турбината на тдс-а
и ще си свиркам 



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, аз отново ще се включа и ще кажа на колегата по горе че явно му е трудно да различи оригинални части и ментета, добро гориво и лошо, добри майстори и разни шибаняци! Колега ще ти кажа явно не ги търсиш на правилното място! Карам BMW - та от 93 г. минал съм през тройки, петици, седмици, включайши и M5 ми да ти кажа дизела и по специално TDS е много добър като мотор, разход, вървене и т.н. Повечето колеги си вземат TDS за по 3 К лева и чакат чудеса, няма как да стане!! Колеги вземете си от по 10К, сменяйте си на 5 000 км. масла, филтри и т.н. не карайте с нафта от влекача, не чайкайте стрелката на температурата да удари гонга и тогава да се сетите че трябвало да се сменя виско, помпа, термостат и т.н. ми то си е консуматив и тогава няма да имате проблеми....
Успех
P.S. Колеги стига го дъвчете тоя TDS, то е ясно че е един прекрасен истински мотор! Но всичко попаднало в неподходящи ръце се руши...
Успех
P.S. Колеги стига го дъвчете тоя TDS, то е ясно че е един прекрасен истински мотор! Но всичко попаднало в неподходящи ръце се руши...

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Както ревете от БГ простотията такива и мнения давате!Как дизела е по-скапан при полужение че е двигателя с НАЙ-ВИСОКО КПД?
А като сте фенове на побългаряването с ГАЗ това е друго,имам предвид че като не ти стигат парите да гледаш едно БМВ като хората ми ще каркаш ГОЛФ пък си пей и си свиркай
Това за разхода-без коментар!Не се сърдете но бъдете обективни а не мойта е най-най.
Колегата да не се колебае щото БМВ няма аналог,но с пестене от цена нестава нищо хубаво за напред

А като сте фенове на побългаряването с ГАЗ това е друго,имам предвид че като не ти стигат парите да гледаш едно БМВ като хората ми ще каркаш ГОЛФ пък си пей и си свиркай

Колегата да не се колебае щото БМВ няма аналог,но с пестене от цена нестава нищо хубаво за напред

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, това е наистина проблема в България, че повечето хора си вземат коли и т.н. които не са по джоба им и после се чудят какво да ги правят!! Всичко си иска неговото и като се започнат с компромисите стават големите ядове!! Колегата е много прав че не може нещо което се взема за по 3К лева и е на 700-800 000 км. и е минало през 2-4 собственика да е читаво!! по добре повече пари в началото за да ти е мирна главата а и пак казвам иска си яка подражка, то ако нямаше подражка новите коли щтяха да ги карат ейй така а не през два месеца да си в гаранционен сервиз. Сега карам семица и Х5 и двете си искат тяхното независимо че са нови коли а да не говорим че те точно правят повече ядове от хубавия TDS....
Не искам никой да се обижда но това си е истината...
Успех
Не искам никой да се обижда но това си е истината...
Успех
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Peter Angelov написа:Здрасти, това е наистина проблема в България, че повечето хора си вземат коли и т.н. които не са по джоба им и после се чудят какво да ги правят!! Всичко си иска неговото и като се започнат с компромисите стават големите ядове!! Колегата е много прав че не може нещо което се взема за по 3К лева и е на 700-800 000 км. и е минало през 2-4 собственика да е читаво!! по добре повече пари в началото за да ти е мирна главата а и пак казвам иска си яка подражка, то ако нямаше подражка новите коли щтяха да ги карат ейй така а не през два месеца да си в гаранционен сервиз. Сега карам семица и Х5 и двете си искат тяхното независимо че са нови коли а да не говорим че те точно правят повече ядове от хубавия TDS....
Не искам никой да се обижда но това си е истината...
Успех
никой не говори за нови коли,въпроса е дали си струва да си купиш е34 тдс в днешно време и да поемеш громния риск да се окажеш тотално преебан,или е по добре да не рискуваш и да си купиш същия автомобил самоче с изключително прост двигател който има много по малко части за чупене в него и са в пъти по евтини.тва че вие сте доволни от тдс значи че сте късметлии,но дали всички ще са като вас и ще улучат читав екземпляр???струва ли си да рискуваш една шапка пари заради 2 лева по малко на 100 км??тва че нещо те кефи и си му фен не значи че е по рентабилно и си струва.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:Peter Angelov написа:Здрасти, това е наистина проблема в България, че повечето хора си вземат коли и т.н. които не са по джоба им и после се чудят какво да ги правят!! Всичко си иска неговото и като се започнат с компромисите стават големите ядове!! Колегата е много прав че не може нещо което се взема за по 3К лева и е на 700-800 000 км. и е минало през 2-4 собственика да е читаво!! по добре повече пари в началото за да ти е мирна главата а и пак казвам иска си яка подражка, то ако нямаше подражка новите коли щтяха да ги карат ейй така а не през два месеца да си в гаранционен сервиз. Сега карам семица и Х5 и двете си искат тяхното независимо че са нови коли а да не говорим че те точно правят повече ядове от хубавия TDS....
Не искам никой да се обижда но това си е истината...
Успех
никой не говори за нови коли,въпроса е дали си струва да си купиш е34 тдс в днешно време и да поемеш громния риск да се окажеш тотално преебан,или е по добре да не рискуваш и да си купиш същия автомобил самоче с изключително прост двигател който има много по малко части за чупене в него и са в пъти по евтини.тва че вие сте доволни от тдс значи че сте късметлии,но дали всички ще са като вас и ще улучат читав екземпляр???струва ли си да рискуваш една шапка пари заради 2 лева по малко на 100 км??тва че нещо те кефи и си му фен не значи че е по рентабилно и си струва.
В тдс няма какво повече да се чупи от една бензинова Е34.Има една ГНП ,която е практически вечна ,ако не си правил разни простотии ,но пък при тдс няма VANOS.И двете коли са с вериги,които все някога трябва да се сменят и при двете коли ако ги прегрееш ,ще спукат глава.Разликата е само ,че тдс върви по-добре и харчи по-малко,ако пък намериш нафта на черно...
общо взето е все тая, дали дизел, дали бензин (ако ги караш в бг) все си прекаран.....та, май е по - добре да си вземеш такава, каквато ти харесва, не да се хвърлиш на сляпо, ама не и да робуваш на разни приказки - дизел - глава, помпа и т.н.
общо взето при положение, че данъка е почти един и същ икономия от него няма да направиш. икономията идва единствено от навъртяните км, ама с едно малко НО - дизеловият двигател е по - икономичен от бензиновия когато работи в частични натоварвания, демек градско. ама това градско в бг особено София е само спиране и тръгване и при това положение разхода не е кой знае колко по - различен. извънградско - при положение, че и двата работят на пълна мощност, КПД са близки. все пак в зависимост от диф. и т.н. разхода при дизел е малко по - малък. общо взето трябва да си наясно, колко км ще въртиш на година, че да може да се направи някаква сметка.
а другото са си нашенски побългарявания - газ, нафта на черно, калпави масла и т.н. макар, че генерално изискванията към горивото при съвремения дизел са по - високи, а от там и вероятноста за дефект, ако се налива нафта на черно (не, че от бензинст. има някаква гаранция за качество, ама карай). при бензина, същият чеп - ако караш само на бензин - кофтито качество на бензина рано или късно съсипва сондата. после се започват проблемите. ако минеш на газ - рано или късно умират дюзите - кофти празен ход, пак сонда в гъза и т.н.
та, както ти казах вече, вземи един апап и вижте колата, без да му мислиш много, много дали дизел, дали бензин.
общо взето при положение, че данъка е почти един и същ икономия от него няма да направиш. икономията идва единствено от навъртяните км, ама с едно малко НО - дизеловият двигател е по - икономичен от бензиновия когато работи в частични натоварвания, демек градско. ама това градско в бг особено София е само спиране и тръгване и при това положение разхода не е кой знае колко по - различен. извънградско - при положение, че и двата работят на пълна мощност, КПД са близки. все пак в зависимост от диф. и т.н. разхода при дизел е малко по - малък. общо взето трябва да си наясно, колко км ще въртиш на година, че да може да се направи някаква сметка.
а другото са си нашенски побългарявания - газ, нафта на черно, калпави масла и т.н. макар, че генерално изискванията към горивото при съвремения дизел са по - високи, а от там и вероятноста за дефект, ако се налива нафта на черно (не, че от бензинст. има някаква гаранция за качество, ама карай). при бензина, същият чеп - ако караш само на бензин - кофтито качество на бензина рано или късно съсипва сондата. после се започват проблемите. ако минеш на газ - рано или късно умират дюзите - кофти празен ход, пак сонда в гъза и т.н.
та, както ти казах вече, вземи един апап и вижте колата, без да му мислиш много, много дали дизел, дали бензин.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани