525тд претриса от 1100об надолу

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

525тд претриса от 1100об надолу

Мнение от Omega » 28 Ное 2008, 15:39

Дайте идеи.Двг-то е от основен ремонт.Тресе студена.Чел съм темите но някои неща не открих.6-та последна дюза тече.Направо изкачат маркучите за обратната нафта :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 28 Ное 2008, 18:47

пуши ли на празен ход ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 525тд претриса от 1100об надолу

Мнение от Methodius » 28 Ное 2008, 19:15

Omega написа:Дайте идеи.Двг-то е от основен ремонт.Тресе студена.Чел съм темите но някои неща не открих.6-та последна дюза тече.Направо изкачат маркучите за обратната нафта :confused:

Провери дюзите .. имах почти същия проблем .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Костинброд

...

Мнение от 4erniq » 30 Ное 2008, 1:48

От дюзите е пробвай с препарат от бензиностанзииите за по 10 лева има ефект така е като сипвате от туби:))))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 30 Ное 2008, 20:16

Поправи си шеста дюза, как ще изскачат маркучите :shock:

Инак може и ГНП-то да ти прави проблем, но отстрани си теча на дюзата първо!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 01 Дек 2008, 12:28

дюзите са с нови разпръсквачи.Проверени са .Уж!Но защо само 6-та.Може ли помпата да дава голямо налягане и от къде може да се регулира?Гориво от туби-никога.ОМВ и Лукойл.Не пуши на празен ход.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 01 Дек 2008, 13:57

Свалих ГНП-то.Има луфт по оста.Къде ще го погледнат и направят качествено ако има нужда.Писано е много по темата с горивните помпи,но след ремонта на двигателя помпата ми беше на преглед и казаха ,че всичко било ОК.Да ама не.И така свалянето не е сложно,но предпочитам да си карам колата отколкото през 20 хиляди да свалям помпа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 01 Дек 2008, 15:05

Omega написа:Свалих ГНП-то.Има луфт по оста.Къде ще го погледнат и направят качествено ако има нужда.Писано е много по темата с горивните помпи,но след ремонта на двигателя помпата ми беше на преглед и казаха ,че всичко било ОК.Да ама не.И така свалянето не е сложно,но предпочитам да си карам колата отколкото през 20 хиляди да свалям помпа.


За помпи и дюзи по-добър от сервиз Ребо няма (мое мнение), намира се срещу Бриколаж, ако говорим за Пловдив!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Дек 2008, 12:40

Omega написа:Свалих ГНП-то.Има луфт по оста.Къде ще го погледнат и направят качествено ако има нужда.Писано е много по темата с горивните помпи,но след ремонта на двигателя помпата ми беше на преглед и казаха ,че всичко било ОК.Да ама не.И така свалянето не е сложно,но предпочитам да си карам колата отколкото през 20 хиляди да свалям помпа.
на коя ос има луфт :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 02 Дек 2008, 12:50

Има луфт на ста на помпата-тази с резбата към ангренажа.Аксиален луфт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Дек 2008, 12:52

оста на плочката е една и ако луфта не е огромен няма проблем. Ако ти се сваля плочката донеси я, аз сега ще отремонтирам една и ако твоята не става щи дам моята :)
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 02 Дек 2008, 12:54

Мнения за Наско от Стамболийски?И още нещо.Възможно ли е тая работа да е от запушване вентилацията на .......
Последна промяна Omega на 02 Дек 2008, 13:00, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 02 Дек 2008, 12:56

Не на картера бе.На резервоара.Мноо съм тъп.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от Omega » 02 Дек 2008, 13:04

Извенете но се сещам и за друго.Много масло в колекторите.Как се решава проблема с маслените пари?Аман от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 02 Дек 2008, 13:05

Omega написа:Извенете но се сещам и за друго.Много масло в колекторите.Как се решава проблема с маслените пари?Аман от тях.

Доколкото разбирам двигателя е на Омега?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook