м50б20 -> м50б25, някой ако го е правил да сподели

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

м50б20 -> м50б25, някой ако го е правил да сподели

Мнение от penio » 02 Ное 2008, 22:06

А, скоро останах без любимата (не става дума за жената) и съм твърдо решен следващата да е м50б25 Туринг. Това добре ама нещо са много кът,
аз поне не намирам. Но има страшни 520ки та се замислям да правя трансплоантаций. Празрових темите но не намерих нищо. Ако някой знае колко голям фим е това да сподели. Колко време и пари най-вече. Гледам двигател струва около 1 500 готов за слагане (комп, скорости и тн), а нататък...?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Ное 2008, 22:40

Plague си направи комбито от 2 литра на 2,5 и той най-добре да обясни :idea: цялата трансмисия е различна - скоростна кутия,кардан с куплирането към дифа, заден мост (окачването на дифа) , полуоските ... Той си беше намерил , спомням си мост от седан и си го преправи малко за да хване щангата за нивото на задницата за нивомата.Разрови се из Продава и виж всички тези части за колко пари можеш да ги намериш и си направи сметка.

Надявам се той да влезе скоро и да каже


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.02.2008

Мнение от кккк76 » 27 Ное 2008, 22:45

абе и аз се замислям да сменя маторя на мойта сладурана с М50 Б25 и ми казаха че нямало нужда да са сменят скорости и диф. ама незнам дали е така. нека някой колега дет го е правил ако може да каже дали е така или не ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 28 Ное 2008, 0:01

кккк76 написа:абе и аз се замислям да сменя маторя на мойта сладурана с М50 Б25 и ми казаха че нямало нужда да са сменят скорости и диф. ама незнам дали е така. нека някой колега дет го е правил ако може да каже дали е така или не ?
Слагаш мотора в коша и само носиш кардана да ти го преправят и си шест. Това е най простият начин. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Re: re

Мнение от jullydjs » 28 Ное 2008, 0:09

slavianko написа:
кккк76 написа:абе и аз се замислям да сменя маторя на мойта сладурана с М50 Б25 и ми казаха че нямало нужда да са сменят скорости и диф. ама незнам дали е така. нека някой колега дет го е правил ако може да каже дали е така или не ?
Слагаш мотора в коша и само носиш кардана да ти го преправят и си шест. Това е най простият начин. ;)


Колега защо ( какво ) се преправя на кардана :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 28 Ное 2008, 0:24

Питай The Gate ... Той прави точно тази трансплантация абсолютно сам... И я направи от край до край... Дори трансплантира от М50В25 Комби в Седан който преди това е бил М20В20 ;) Той ще ти обясни точно какъв е филма... Аз мога да ти кажа че като го гледах него ( той мести цялата инсталация на колата зада прекара и чек контрола ) ... ФИЛМА Е ГОЛЯМ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Ное 2008, 0:30

просто го слагаш и забравяш,нищо не трябва да сменяш :mhihi: заради късия диф от двайската и лекия мост върви доста повече от оргинална 25-ица :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 28 Ное 2008, 0:35

kirililiev написа:просто го слагаш и забравяш,нищо не трябва да сменяш :mhihi: заради късия диф от двайската и лекия мост върви доста повече от оргинална 25-ица :mhihi:


Хората по-горе ти казаха че кардане не пасва на скоростната кутия...Трябва преправяне... Закрепването на Дифа също е различно ... не си мисли че е толкова лесно... Аз лично ако правя подобна интервенция ще бъде за 4.4и :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Ное 2008, 0:40

SaSo написа:
kirililiev написа:просто го слагаш и забравяш,нищо не трябва да сменяш :mhihi: заради късия диф от двайската и лекия мост върви доста повече от оргинална 25-ица :mhihi:


Хората по-горе ти казаха че кардане не пасва на скоростната кутия...Трябва преправяне... Закрепването на Дифа също е различно ... не си мисли че е толкова лесно... Аз лично ако правя подобна интервенция ще бъде за 4.4и :)




говорим за м50б20 и м50б25 нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 28 Ное 2008, 0:55

kirililiev написа:
SaSo написа:
kirililiev написа:просто го слагаш и забравяш,нищо не трябва да сменяш :mhihi: заради късия диф от двайската и лекия мост върви доста повече от оргинална 25-ица :mhihi:


Хората по-горе ти казаха че кардане не пасва на скоростната кутия...Трябва преправяне... Закрепването на Дифа също е различно ... не си мисли че е толкова лесно... Аз лично ако правя подобна интервенция ще бъде за 4.4и :)



говорим за м50б20 и м50б25 нали?



Да точно за двата мотора говорим ;) Кардана М50В25 неможеш да го вържеш за скоростна кутия от М50В20 ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Ное 2008, 1:05

SaSo написа:
kirililiev написа:
SaSo написа:
kirililiev написа:просто го слагаш и забравяш,нищо не трябва да сменяш :mhihi: заради късия диф от двайската и лекия мост върви доста повече от оргинална 25-ица :mhihi:


Хората по-горе ти казаха че кардане не пасва на скоростната кутия...Трябва преправяне... Закрепването на Дифа също е различно ... не си мисли че е толкова лесно... Аз лично ако правя подобна интервенция ще бъде за 4.4и :)



говорим за м50б20 и м50б25 нали?



Да точно за двата мотора говорим ;) Кардана М50В25 неможеш да го вържеш за скоростна кутия от М50В20 ;)



ти ще сменяш мотора,не кутията-тя остава същата,двата мотора са абсолютно еднакви,правена е такава трансплантация,дори 2,5 мотора го направиха 2,8,става перфектно и вече 2 години си върви без проблем с 20-ковите карантии и колата вобще не се жали,виждал съм мпауари сложени на стандартни кутии и не съм чувал за кой знае какви проблеми :D

пп.
в момента на 520-ката съм с кутия от 2,5 сменя се само опашката и става,не видях друга разлика колкото и да я зяпах :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 28 Ное 2008, 1:12

Ако смениш мотора само... Ще постигнеш доста малко... Има разлика в генерацията има разлика в захващането на кардана,в дифа и полуоските.... Доста е различно..Най-простото е да си буфнеш един мотор и да имаш една задушена М50В25 кола и със скорости от М50В20...Мисля че е безмислено ;) Всеки си има правото да си прави каквото иска...Аз лично бих променил всичко как си трябва...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 28 Ное 2008, 1:15

Да, доколкото разбрах от ровене по форуми на немскоговорящите братя, скоростните кутии са еднакви, има разлика в дифа, окачването на задния мост и изпускателната уредба. Така че, наистина би могло да се сложи само двигателя и колата да тръгне. Не знам дали чарковете на 20ката ще удържат на 25 моторя много време, предполагам че няма да е проблем. Това е което разбрах, но не съм го правил. Ама е много блазнещо, 1000 и няколко лева за маторя и айде на въртележката.
ПС: Странното е че тази тема я отворих преди месец когато ме блъснаха и от колата ми вече нищо не ставаше и днеска когато си капарирах комбито се възроди с пълна сила.... не че съм суеверен ама има нещо тука :):):) :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Ное 2008, 1:17

SaSo написа:Ако смениш мотора само... Ще постигнеш доста малко... Има разлика в генерацията има разлика в захващането на кардана,в дифа и полуоските.... Доста е различно..Най-простото е да си буфнеш един мотор и да имаш една задушена М50В25 кола и със скорости от М50В20...Мисля че е безмислено ;) Всеки си има правото да си прави каквото иска...Аз лично бих променил всичко как си трябва...



естествено че генерацията се сменя,но предимствата на късия диф и лекия мост не са за подценяване :mhihi: върви повече,повярвай :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 28 Ное 2008, 1:52

kirililiev написа:
SaSo написа:Ако смениш мотора само... Ще постигнеш доста малко... Има разлика в генерацията има разлика в захващането на кардана,в дифа и полуоските.... Доста е различно..Най-простото е да си буфнеш един мотор и да имаш една задушена М50В25 кола и със скорости от М50В20...Мисля че е безмислено ;) Всеки си има правото да си прави каквото иска...Аз лично бих променил всичко как си трябва...



естествено че генерацията се сменя,но предимствата на късия диф и лекия мост не са за подценяване :mhihi: върви повече,повярвай :mhihi:


Ш се тества скоро и ш споделя :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook