Проблем с паленето.......студен двигател.......
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с паленето.......студен двигател.......
....откакто започнаха да падат температурите,сутрин въртя по 10-ина минути до като запаля.Според хората в сервиза подгряващите свещи са наред,смених акумулатора,но проблема си остава.
То,ако на тези температури не пали какво остава като паднат още...
Къде според вас е проблема......Вече почвам да си мисля,че няма достатъчно компресия.......знам ли.....А веднъж запали ли,цял ден нямам проблем...
Когато е загрял двигателя пали от четвърт оборот.
То,ако на тези температури не пали какво остава като паднат още...

Къде според вас е проблема......Вече почвам да си мисля,че няма достатъчно компресия.......знам ли.....А веднъж запали ли,цял ден нямам проблем...
Когато е загрял двигателя пали от четвърт оборот.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Виж преди да завъртиш сутринта дали няма въздух в прозрачният маркуч след горивният филтър и ако има се поразрови малко с търсачката. 

Днес сутринта в сервиза ,като си казах проблема започнаха "абе продавай я тази кола,има вестник Позвънете" и едни такива дивотии направо полудях....Най-вероятно нямала компресия..и така......а пък аз си я харесвам и не искам да я продавам.А и жена ми много и се кефи......Ще си я правя и ще си я карам........
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Отивай в друг сервиз! Никакви "майстори" не са тези щом са се изказали така. Всеки гледа как да те стресне и да те кръщава че трябват мноого пари за ремонта - ако мине, мине...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
LongmAn написа:Днес сутринта в сервиза ,като си казах проблема започнаха "абе продавай я тази кола,има вестник Позвънете" и едни такива дивотии направо полудях....Най-вероятно нямала компресия..и така......а пък аз си я харесвам и не искам да я продавам.А и жена ми много и се кефи......Ще си я правя и ще си я карам........
Какво пуши от зад-ако и сивкав пушек с мирис на масло и ако духа от отвора на пръчката за маслото са прави.Но най вероятно е нещо тъпо и колата ще се оправи.Пиши утре какво става.

...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
LongmAn написа:...днес ходих в друг сервиз....След като закачиха колата на компютър ,отчетоха две грешки.Първата беше време на подгрев,а втората нещо свързано с впръскването на гориво.Сега не мога да кажа точно какво пишеше на монитора,но в този смисъл.
Оказа се,че и три от свещите са изгорели...Смениха ги и утре сутринта ще видя резултата......
И какво стана?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
не пали
И аз съм за тия дето са казали "продай я"
Не знам защо, казваш, че "почваш да си мислиш за компресията"
То е очевидно, че е тя. При загрял ДВГ метала постига линейно разширение и нормално да ти оплътнява износения ДВГ и да пали.
Що се отнася до момента на впръкване на ГНП-то тогава ще ти пали но ще пуши, а това че въоще не ще да запали... БЕГАЙ със всички сили от нея !!!!
или 700 лв основен ремонт (със части и труд).
Не знам защо, казваш, че "почваш да си мислиш за компресията"
То е очевидно, че е тя. При загрял ДВГ метала постига линейно разширение и нормално да ти оплътнява износения ДВГ и да пали.
Що се отнася до момента на впръкване на ГНП-то тогава ще ти пали но ще пуши, а това че въоще не ще да запали... БЕГАЙ със всички сили от нея !!!!
или 700 лв основен ремонт (със части и труд).
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: не пали
vodach написа:И аз съм за тия дето са казали "продай я"
Не знам защо, казваш, че "почваш да си мислиш за компресията"
То е очевидно, че е тя. При загрял ДВГ метала постига линейно разширение и нормално да ти оплътнява износения ДВГ и да пали.
Що се отнася до момента на впръкване на ГНП-то тогава ще ти пали но ще пуши, а това че въоще не ще да запали... БЕГАЙ със всички сили от нея !!!!
или 700 лв основен ремонт (със части и труд).
Колега ,недей да плашиш човека-дизела може да не пали студен от много неща и както виждаш е имал 3 изгоряли подгряващи свещи.Казах му как може да разбере дали причината е в компресията.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Сигурен съм че се оправила с новите свещи , но има нещо което е изненада за мен . Номерацията на куплунга на свещите не отговаря на реда върху двигателя , та първия път смених 3 свещи според замерването на кулунга /т.е сменил съм здрави със здрави/и проблема с паленето остана , и хайде в наис кар и там нови ,6 броя бош и всичко заспа.
:)
Сигурен съм че се оправила с новите свещи , но има нещо което е изненада за мен . Номерацията на куплунга на свещите не отговаря на реда върху двигателя , та първия път смених 3 свещи според замерването на кулунга /т.е сменил съм здрави със здрави/и проблема с паленето остана , и хайде в наис кар и там нови ,6 броя бош и всичко заспа.
Колега за кой куплунг говориш? Данеби да има начин да се проверяват свещите без да се свалят всмукателните колектори?
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани