Oбороти

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Oбороти

Мнение от TheBoss » 02 Авг 2004, 12:11

Миналата седмица установих, че от един маркуч ми тече бензин. Намира се отпред на мотора, точно зад масления филтър. Това е едно малко парче, което свързва две тръби. Та, смяната не ми отне много време, макар че е малко гадно мястото (трябва или дълга отверка или гедоре с удължител). После запалих за да видя дали не тече от някъде. Всичко беше ОК, но ми направи впечатление, че на празен ход мени оборотите. Изфорсирах и се оправи. Изгасих мотора и го запалих: същото нещо. На другата сутрин на студен двигател пробвах и това го нямаше. Тази сутрин също беше нормално, но като стигнах до работата пак пробвах с гасене и палене и пак се появи работата с променливите обороти. Изфорсирах и се оправи. Принципно това не ме притеснява, но е неприятно всеки път да се чудиш дали ще го направи или не. Някой има ли идея от какво може да е? Аз мислих да не би да е глътнала въздух, но би трябвало да си го изхвърли самичка (въздуха де), пък и не е дизел все пак.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Oбороти

Мнение от ivantchoG » 02 Авг 2004, 12:21

TheBoss написа:... На другата сутрин на студен двигател пробвах и това го нямаше...
Докато мотора загрее /температурата мине синята зона/ сместа е по-богата и двигателя работи по-стабилно. А около тоя маркуч дето си сменил има ли близо маркучи за вакуум - щото оттам идват доста проблеми с празния ход. Докато си сменял маркуча ако си напънал някой друг - може да се е разхерметизирал и сега да дава ядове.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Авг 2004, 12:58

Абе аз май не съм обяснил правилно. Като я изфорсирам и я оставя да паднат оборотите, те слизат на 700-800 (там някъде) и повече не мърдат. А ако я изгася и пак я запаля отново мърдат до първото изфорсиране :) Така че не би трябвало да има връзка с вакуумите, иначе щеше постоянно да го прави.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Авг 2004, 13:18

Лесно е да се каже: Ами тогава форсирай веднага след като запалиш - обаче това явно не те устройва.

Ако приемем, че големия маркуч от филтъра до смукателните тръби е леко разхлабен - при първото палене - в него няма разреждане, мотора смуче непремерен въздух - нестабилни обороти /разреждането на празен ход е малко/, форсираш - разреждането се повишава, от вакуума гумата се свива и уплътнява, а после, дори и малко, разреждането е достатъчно да държи гумата - стабилни обороти.
Не виждам къде освен на тоя маркуч /най-мек/ може да стане, обаче и това е възможност.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 03 Авг 2004, 11:39

Знаеш ли, че май се оказа прав. Горе под капака има едни маркучи: дебел и тънък. Аз мислех, че са за антифриз, но днес сътринта ги огледах по-внимателно и се оказаха за вакуум :) Понаместих ги малко без да гася колата и май се оправиха нещата.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Спечели си бирата. :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 03 Авг 2004, 11:59

Е, аз само така си пиша, де. Ако знаеше, че не мога отпред да различа е34 от е36 :oops: . А бира не отказвам.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook