тдс-мощност

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

тдс-мощност

Мнение от dango » 28 Юли 2008, 12:19

Колеги,някой от вас са запознати че преди 5-6 месеца си правих ремонт на ГНП-то(хидравличната глава) и оттогава нещо мощноста се губи.Трудно и много бавно се движи оборотомерчето особено след 3000 оборота,забелязал сам че на 4-та предавка разходомера не минава повече от 14 а на 5-та от 12 моментния.Моля и се да вдигне 140 трябва дае леко надолнище :) Не ми е проблем ама ходих 3 пъти до Варна така и ме хванаха нервите не е самолетчето* което беше преди.Въпроса ми е дали при сглобяването на плочката на ГНП да не сме я препаснали както си беше и да не и достига гориво на колата,или турбото да ми е заминало.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Юли 2008, 14:30

Провери си маркуча към МАП-сензора ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 28 Юли 2008, 21:27

Да ще го проверя.Миналата седмица си чистех пак цедката в резервоара профилактично,беше си чистичка и реших да изпробвам помпичката-давам контакт бачка си и след 10-на секунди спре и така няколко пъти.Въпроса ми е така ли трябва да спира или трябва нонстоп да си работи и докато колата си е в движение?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 28 Юли 2008, 22:10

когато мотора работи трябва да работи и помпата


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Юли 2008, 9:30

dango написа:Да ще го проверя.Миналата седмица си чистех пак цедката в резервоара профилактично,беше си чистичка и реших да изпробвам помпичката-давам контакт бачка си и след 10-на секунди спре и така няколко пъти.Въпроса ми е така ли трябва да спира или трябва нонстоп да си работи и докато колата си е в движение?

Така е с помпата и то само ако колата е студена и ти греят свещите.Иначе на топла няма да върти на контакт ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 31 Юли 2008, 17:46

Управлението на помпата :!: :!: :!:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Юли 2008, 17:50

Wenzy написа:Управлението на помпата :!: :!: :!:

Стига плаши човека веее аз гледам тънко да мине ти направо с лошото :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Е разбира се ако нестане с тва къде аз му казвам това е крайният вариант :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 31 Юли 2008, 20:32

Управление на помпата?Управление за помпата в резервоара ли ?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook