tds - Губи мощност при загряване и тресе
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
tds - Губи мощност при загряване и тресе
От известно време (след профилактика) колата ми вече е със собствено мнение:
Като изключим предишните проблеми в темите Охладителна система на ТДС - аномалии? и За датчика на водата при 525 ТДС се появиха и други:
1. Като загрее започва цялата кола да тресе.
2. Прави ми впечатление, че един ден много върви, а на другия е по-спъната и това без да пипам нищо.
3. Днес я карах извънградско и на един баир вдигна температурата една идея след нормалното и колата изведнъж загуби мощност. Върнах на 4-та, 3-та... едвам доизкачих баира...
Според вас нормално ли е това, да не е някаква защитна реакция на двигателя. После ми направи впечатление като си дойдох в София и вдигна пак леко темп., пак изгуби мощност, но на светофар я изфорсирах и стрелката се върна на място.
Дайте някакви идеи, на какво могат да се дължат всичките тези истории.
П.С. Сменил съм водна помпа и термостат (италиански), измих радиатора отвътре и отвън, измих интерколера, колекторите и маркучите на турбото.
Като изключим предишните проблеми в темите Охладителна система на ТДС - аномалии? и За датчика на водата при 525 ТДС се появиха и други:
1. Като загрее започва цялата кола да тресе.
2. Прави ми впечатление, че един ден много върви, а на другия е по-спъната и това без да пипам нищо.
3. Днес я карах извънградско и на един баир вдигна температурата една идея след нормалното и колата изведнъж загуби мощност. Върнах на 4-та, 3-та... едвам доизкачих баира...
Според вас нормално ли е това, да не е някаква защитна реакция на двигателя. После ми направи впечатление като си дойдох в София и вдигна пак леко темп., пак изгуби мощност, но на светофар я изфорсирах и стрелката се върна на място.
Дайте някакви идеи, на какво могат да се дължат всичките тези истории.
П.С. Сменил съм водна помпа и термостат (италиански), измих радиатора отвътре и отвън, измих интерколера, колекторите и маркучите на турбото.
Последна промяна Vlados на 09 Авг 2008, 15:57, променена общо 4 пъти
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Много странен проблем е това, да губи мощност като загрее. Да не би нафтовата помпа нещо да се ебава? Може и някоя дюза да ти се бъзика и да не отваря хубаво, от там да губи мощтност и да се бъзика. Пробвай с добавка в горивото за почистване на дюзите. А ако това не помогне на диагностика иди. Има един сервиз в Люлин като утиваш към Бриколаж по Сливница точно преди светофара, където трябва да завиеш на ляво (пак от ляво) има един сервиз - доста голям. Познавам собственика и са много сериозни там и държат на добре свършената работа, и са работили с много дизели вкл. 525 тдс. Даже и ремонт на нафтова помпа ми казаха, че правят там. Така, че можеш да ги пробваш. За останалите колеги - не правя реклама на сервиза просто съм доволен от тях 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Колега аз имах същия проблем миналата година,колата ми вдигаше градуси и спираше да върви по магистралата ми падаше до 70км/ч и неискаше повече докато не охлади!Така и неразбрах какво е,но явно е някаква защита от прегряване с която аз не се разминах!Водната ми помпа се счупи от движение(беше пластмасова)и прегрях!След ремонта на главата и т.н този проблем изчезна съотвевтно и греенето и затова го свързвам с някакъв вид защита!
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
fatix написа:Колега аз имах същия проблем миналата година,колата ми вдигаше градуси и спираше да върви по магистралата ми падаше до 70км/ч и неискаше повече докато не охлади!Така и неразбрах какво е,но явно е някаква защита от прегряване с която аз не се разминах!Водната ми помпа се счупи от движение(беше пластмасова)и прегрях!След ремонта на главата и т.н този проблем изчезна съотвевтно и греенето и затова го свързвам с някакъв вид защита!
Лошото е, че при мен се получава след смяната на водната помпа, термостата, миенето и т.н. иначе и на мен ми се струва, че е нещо като защита, защото в момента в който стрелката се върне, колата започва да си върви...

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Аз също карах tds.
В задръстванията ми тресеше, но бяха достатъчно да се пусна с висока скорост за около 15 мин. или да одбия и спираше (поне за малко).
Смених съединител, казаха ми че не е от него а от маховика (притисктелният диск), но след смяната му всичо заспа. След това ми я откраднаха
п.с. зимата този проблем не го направи, макар че се беше показал предичното лято, смених го веднага след като се затопли времето.
Сашо.
В задръстванията ми тресеше, но бяха достатъчно да се пусна с висока скорост за около 15 мин. или да одбия и спираше (поне за малко).
Смених съединител, казаха ми че не е от него а от маховика (притисктелният диск), но след смяната му всичо заспа. След това ми я откраднаха

п.с. зимата този проблем не го направи, макар че се беше показал предичното лято, смених го веднага след като се затопли времето.
Сашо.
провери си силикона на перката , като загрее дигни капака,и почни да я форсираш-ще ти трябва помощник- и наблюдавай как се върти пеката, малко колебание-забавяне да усетиш сменяй, аз по същия начин страдах и смених всичко и се оказа това, а също е важно да имаш и пласмасата около перката щото нищо не правиш иначе
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Виското ми е тръгнало... Днес купих ново виско и нов термостат BEHR, както и нова перка. В събота ще сменя всичко и ще видим...
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Vlados написа:Виското ми е тръгнало... Днес купих ново виско и нов термостат BEHR, както и нова перка. В събота ще сменя всичко и ще видим...
Давай Влади, стискам палци ... айде, че стана време да ги разхождаме малко

- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Реши ли се проблема??
И от какво беше ако ДА?
И от какво беше ако ДА?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ...
резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена.


И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена.



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
как тъй перката се лъжела,че виското несмогва
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
имам всичко за ТДС-ако имаш нужда...на лсVlados написа:Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ...резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена.![]()
![]()

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани