нулиране инспекшън(524тд)защо не става???????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

нулиране инспекшън(524тд)защо не става???????

Мнение от golov_bg » 04 Юли 2008, 1:50

колеги извинете че пускам нова тема но немога да си зануля инспекшъна(и часовничето свети)с днес си смених маслото и реших да пробвам но уви не стана и със пин 7 към 19(през мултицет,със жичка)към маса директно(пак така)и неще и неще отварях таблото да видя батериииките но немовах да ги намера каде са,моля помогнете,всичките теми изчетох и нищо не стана,Моля да бъда извинен че пускам нова тема..... :help: :help: :help: :help: :help: а и още един въпрос свети ми лампичката с дюзата(ако не я изчакам пали трудно)а до нея ми свети зелената стрелка(смених горивния филтър и си мисля че не трябва да свети) колата е 91г. ако не лъжат документите
Последна промяна golov_bg на 05 Юли 2008, 19:28, променена общо 1 път
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 04 Юли 2008, 13:47

Здравей,
аз имам същия проблем с зануляването на Oil Service i Inspection, нестана по никой начин, нито в сервиз със специалните му машинки и компютри...
В крайна сметка си свалих таблото, закачих го на моя приятел на колата която е същата (само е комби) и си занулих таблото, върнах го на моята "коруба" и всичко си ми свети както трябва сега.
Дано съм бил полезен.

ПС: Все пак прочети внимателно и следвай точно стъпките както са описани в темите... линка който е даден в някои от темите е с картинки но не е точно обяснено кога да дадеш контакт, кога да го махнеш и кога да сложиш жичките :)

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 04 Юли 2008, 18:50

хммммм много интересно аз за6то да не иска да се занулява на моята а на друг да може(а отзад зад таблото не мойе ли да се занули пак
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 04 Юли 2008, 22:04

golov_bg написа:хммммм много интересно аз за6то да не иска да се занулява на моята а на друг да може(а отзад зад таблото не мойе ли да се занули пак


На моята Е34 неможе, предполагам защото съм сменял мотора на колата и общо взето предния собственик беше слагал и махал един куп нещта.
Отзад на таблото може да се занули, само че аз не посмях да окъсявам към маса всяко кабелче отзад. Ако все пак ти се играе, хвани една пробна лампа, вземи маса от някъде и пробвай, само да ти кажа че синята букса от дясно на таблото е с много къс кабел, невиждам начин да измъкнеш таблото, да бъде на контакт и да окъсяваш кабелче по кабелче. Все пак ако успееш моля те сподели кой кабел точно е!

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 05 Юли 2008, 2:11

днес мислих за това ии утре ще погледна кой кабел отива от куплунга кум таблото(цвят)и ще пробвам на него,а другия вариянт е да видя на друго БМВ кабелите и цвета
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 05 Юли 2008, 19:39

видях цвета на кабела бял със зелена ивица ,но идва на жълтата букса
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: някаде там далеч на юг

Мнение от БАНСИНГ » 05 Юли 2008, 19:46

ако всичко е наред, правиш мост наклема 7 и маса даваш контакт и след 10-на сек. трябва да се занули инспекшъна.
ако не стане има някъв проблем по трасето :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 05 Юли 2008, 20:18

неще да става така
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 05 Юли 2008, 23:45

golov_bg написа:видях цвета на кабела бял със зелена ивица ,но идва на жълтата букса

То и аз видях че от 7-ми пин тръгва бяло-зелен кабел (тънкия, че са 2), само че като влоезне в купето на колата, явно се сменя с някакъв друг цвят защото на буксите ми към таблото няма бяло-зелен кабел. Все пак ми кажи кой пин е това, пише ги там, или ми ги проброй или снимка или... незнам, много ме интересува.
Благодаря предварително.

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Юли 2008, 0:20

може някой "майстор" да е бачкал по колата преди ;)
иначе понякога някой доброжелателни продавачи като връткат километрите нарочно срязват и кабелите до буксата за да не може да се прочете инфо за колата :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Юли 2008, 7:19

Да ама не ...........
Нито инжинери са ми барали колата, нито съм сменял мотора - нищо и пак неще и неще :confused:
Правя мост-а , давам на контакт и чакам 12-13сек. , връщам ключа, махам моста, давам на контакт и жълтооооо и инспекшън :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 06 Юли 2008, 11:19

мотора не е сменян,колата ми я докара познат който със сигурност не ме е излъгал за километри(250000) а този кабел влиза във жълтата букса на таблото а не в синята :help:
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 06 Юли 2008, 16:07

Wenzy написа:Да ама не ...........
Нито инжинери са ми барали колата, нито съм сменял мотора - нищо и пак неще и неще :confused:
Правя мост-а , давам на контакт и чакам 12-13сек. , връщам ключа, махам моста, давам на контакт и жълтооооо и инспекшън :confused:

Пробвай да направиш моста, след това даваш контакт, след 12-13 сек махаш моста и тогава спираш контакта, някой път така става.

golov_bg, незнам в коя букса трябва да влиза кабела но моля те напиши кой номер е този пин при теб на жълтата букса, за да видя при мен какав цвят е кабелчето.

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 06 Юли 2008, 18:04

ще погледна и ще ти кажа
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Юли 2008, 15:19

Получи се :D
Без никакви гимнастики - просто правиш мост от 7 на 19 , даваш контакт и чакаш ....... и то само си пълни зеленото :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook