Регулиране на ГНП на 525 tds.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Дек 2008, 13:16

Пеше, работата е там, че когато хидравличната глава даде фира и почва да пуска колкото нафта си пожелае - пускаш педала на газта - електрониката не подава нормално за празните обороти гориво и те падат рязко - колата почва да хълца :(
Пеше, съвета ми към теб т.е. как си реших тоя проблем -
1.увеличих порцията гориво на помпата;
2.намалих предварението - завъртих помпата към матаретката, с което:
- компенсирам амортизацията на веригите;
- давам повече мощност в ниските обороти, защото горивото се впръсква по - близо до Горна Мъртва Точка (ГМТ)
3. преди това съм си махнал катализатора;
4. въздухопроводите + интеркуулера са измити;
5. горивен и маслен филтър сменени, съответно и маслото сменено с 10в40
6. АГР запушен/изолиран
7. трансмисионното масло сменено преди 2000км.
8. маслото на диффа - сменено;
9. предницата изцяло нова - преди 3000км. сменена;
И да ви кажа честно доволен съм , мамка му :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Дек 2008, 10:50

Wenzy написа:Пеше, работата е там, че когато хидравличната глава даде фира и почва да пуска колкото нафта си пожелае - пускаш педала на газта - електрониката не подава нормално за празните обороти гориво и те падат рязко - колата почва да хълца :(
Пеше, съвета ми към теб т.е. как си реших тоя проблем -
1.увеличих порцията гориво на помпата;
2.намалих предварението - завъртих помпата към матаретката, с което:
- компенсирам амортизацията на веригите;
- давам повече мощност в ниските обороти, защото горивото се впръсква по - близо до Горна Мъртва Точка (ГМТ)
3. преди това съм си махнал катализатора;
4. въздухопроводите + интеркуулера са измити;
5. горивен и маслен филтър сменени, съответно и маслото сменено с 10в40
6. АГР запушен/изолиран
7. трансмисионното масло сменено преди 2000км.
8. маслото на диффа - сменено;
9. предницата изцяло нова - преди 3000км. сменена;
И да ви кажа честно доволен съм , мамка му :)


Здрасти Венци, при мен няма проблем :) Смисъл 4е оборотите ми падат много плавно...
Помпата, не съм до сега компенсирал веригата макар 4е ако се наложи мисля направо да сменя верига и вси4ко необходимо...
Пло4ката ми е настроена на 7...
Що се отнася до масло и филтри вси4ко сменям на 5 500 км.

Питането ми беше за един приятел, също за инфо за мен за което много ти благодаря за то4ния и пален отговор от твоя страна :D

P.S. При мен понякога и само зимата ми се е слу4вало леко притрисане на оборотите само докато е студена, смисъл падат пак плавно но за миг падат пове4е и веднага ги възстановява и като си влезе горе долу в работен режим се нормализира. Ходих до Варна Кар и ми казаха 4е няма проблем...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Дек 2008, 11:32

Колега съмнява ме плочката да ти е на 7 и да ти падат бавно оборотите
Относно ,така да го кажа -компенсирането на разтягъне на веригите,чрез въртене на гнп т.е. промяна ъгъла на впръскване-това си го препоръчва производителя,дори и след смяна на вериги.
Едно съм сигурен,че не трябва вместо да си смениш веригите да караш колата с предварение на макс.-не е хубаво за мотора
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Дек 2008, 23:57

ivan. написа:Колега съмнява ме плочката да ти е на 7 и да ти падат бавно оборотите
Относно ,така да го кажа -компенсирането на разтягъне на веригите,чрез въртене на гнп т.е. промяна ъгъла на впръскване-това си го препоръчва производителя,дори и след смяна на вериги.
Едно съм сигурен,че не трябва вместо да си смениш веригите да караш колата с предварение на макс.-не е хубаво за мотора


Здрасти, до колкото си спомням последно преди година и нещо пипах помпата, свалих я заради смяна на семеринги имах лек теч и тогава на диагностиката така я настроиха :roll: от тогава за хубаво или лошо не съм пипал и гледал за какво става въпрос, колата върви много добре, матаретката се развърта пълноценно без никъв проблем си гони макса, по никъв повод не дими, след пълна профилактика лятото и смяна на почти всички важни елементи мисля че няма проблем...
Гори ми във Варна 9-10 л. на 100, а на вън до към 130 км около 7-7,5 л. на сто..

Оборотите ми падат нормално смисъл не се влачач или да забива стрелката...аз не разбирам много обясними ако искаш по добре за това което съм написъл..
Смятам след нова година да скоча до един майстор да видя отново за какаво става въпрослАз съм и на принципа че кано нещо е добре не пипам...

Предварително благодаря и честита коледа пичаги

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: plovdiv

Мнение от zlatograd » 28 Дек 2008, 17:49

имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва
bega4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Дек 2008, 21:06

zlatograd написа:имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва


Веригите как са ти? Може и от тях да е. Ако са сменени....

В една друга тема се разбра, че ремонт на плочката е невъзможен единствено и само замяната на елемента може да го смяташ като ремонт.

Не ходи по майстори ами събери пари за нова плочка и тогава питай за сервизи и майстори.

Др. варянт е да търсиш на втора ръка, ама ако можеш да си позволиш 400лв. да дадеш за котка в чувал, по-добре да дадеш 800лв и да си купиш нова (от Киров - Bosh). Мой съвет е това и не ангажирам никой с това си мнение.

Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.03.2009

Мнение от stil124 » 26 Май 2009, 17:19

zlatograd написа:имам проблем сас колата като загрее гасне и не пали ремонтираха помпата и пло4ката но проблема си остана може ли някои да ми каже какав може да е проблема 4е обиколих много маистори и никои не може да ми е направи само пари давам ама ништо проблема си остава ако някои знае добар маистор в пловдив да ме посаветва

здр според мен има шанс и дае от температурнят предпазител моя тдс е настроен кат прегрее на 110 градуса да гасне данеби некои дагое пипал ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 16 Юни 2009, 9:22

zvetiko ,ivan
вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Казах си симптомите на Иван и той ми каза да си бутна малко помпата към блока. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума. И специално на ivan

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: bmw 320d
Мечтае да кара: M3

Мнение от moni » 11 Авг 2009, 21:58

колега ти колко мрана помпата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 16 Сеп 2009, 18:59

здравеите колеги благодарение на тази тема си смених сам гарнитурките на гнп-то дори след смяната запали въпросът ми е какъв е точнят ъгал на впръскване (предварението)на гнп-то на колко градоса трябва да се нагласи помпата заводско както е :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 16 Сеп 2009, 19:06

3 градуда преди ГМТ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 16 Сеп 2009, 19:14

благодаря за бързият отговор колега :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Re:

Мнение от His Shadow » 14 Ное 2009, 8:28

bmwfena написа:
dinozab написа:И ти си станал спец по тия дизели :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ако някой ден си купя ТДС-дет не ми се вярва :mhihi: моя майстор и диагностик ще е батко Дино--истински спец по ТДСите :!: :!: :!: днес пак бях в пловдив ама не го притесних :!: :!: :!: ще взема да си купя и аз един ТДС иначе не мога го накара да почерпии :mhihi:



Хахаха ама си купи нали :twisted: рано или късно всеки разбира къде е истината :ok: айде отивай да я надуят малко и да те взимам на шела :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.11.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от 4uki » 28 Ное 2009, 2:01

здр пичове наскоро смених нафтовата си помпа на бмв е30 324тд колата е с чип дадох си малко закусненине на ъгала на заплване защото мн ми чукаше бутнах си малко плочката за подаването на горивото и така следния проблем е че колата си пали лесно но като запали леко си мини оборотите и като тругна до 1200 оборрота има едно тресене даже няяккои път сама си ги дига но колата си вари ония ден е пробвах 215 за кола 91 мисля че мн добре и мн ми пуше колата като е изцепя може ли да нещо от този чип моля някои ако знаеее нещо за проблема да пише това тресенее ми е мн дерт :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2009, 11:46

Само едно знам със сигурност - ако ти е М51 мотора си направил глуспот
Тоя чип ти е точно за това - по електронен път да ти увеличи порцията, толкова че да е оптимална количество , което може да изгаря качествено
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook