топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
ddddk написа:нов е радиатора и е BEHR... как да го сменям...?
ddddk написа:извадил съм радиатора, измил съм вън, вътре и около него. Два пъти съм прекарал цялата система с вода дейонизирана и сега съм налял само вода такава, защото постоянно отварям. Намерих един теч, който предполагаше че смуче и въздух от там... по този въпрос съм пуснал тема в КУПУВА...
След като е нов какъв е тоя теч? И вместо да сменяш термостати до полуда по-добре виж дали уреда ти работи коректно

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
///peter написа:След като е нов какъв е тоя теч? И вместо да сменяш термостати до полуда по-добре виж дали уреда ти работи коректно
теча няма общо с радиатора, той е от тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=159208
а за уреда... как да го проверя... нали затова пиша тук... който знае да споделя...
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Описвай нещата по-добре де... няма да тръгнем да ти четем всички мнения и да сглобяваме едно по едно.
Уреда се проверява като я закачиш на диагностика, която показва температурата на охладителната течност.
Уреда се проверява като я закачиш на диагностика, която показва температурата на охладителната течност.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
///peter написа:Описвай нещата по-добре де... няма да тръгнем да ти четем всички мнения и да сглобяваме едно по едно.
Колега,
Ако не ти е приятна тази тема, моля не вземай участие.
До момента от твоите постове прочитам само заядлив тон, а аз търся колегиални съвети.
Моята цел с тази тема е да си стабилизирам автомобила с минимум средства в средата на финансова криза... твоята цел в тези язвителни постове не я откривам... 3 седмици съм се луднал и чат-дразги е последното което търся... най ми е лесно да закарам колата във Варна Карс и да кажа: "Оправете колата и пратете сметката!", но уви немога да си го позволя... Затова занимавам колегите в този форум вече 15 дена с мойте глупости...
... както и да е ...
Изключително притеснен, но с най-добри чувства поздрави,
Дамян

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Не съм се заяждал, а беше съвет
Отиди и виж колко градуса ти показва когато е леко на пред, термостата не би бил проблема след като е нов и е ок

Отиди и виж колко градуса ти показва когато е леко на пред, термостата не би бил проблема след като е нов и е ок

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
не съм специалист но -
- виж ремъка на водната помпа и евентуално самата помпа /чувал съм че превъртат лопатките понякога ако е пластмасова или метална но менте ,дали е възможно не знам /
- смени термостата с 80 градуса- от това ще имаш полза
- почисти и радиатора на климатика с пароструйка и обезмаслител .Може да не стига притока на въздух .
- виж ремъка на водната помпа и евентуално самата помпа /чувал съм че превъртат лопатките понякога ако е пластмасова или метална но менте ,дали е възможно не знам /
- смени термостата с 80 градуса- от това ще имаш полза
- почисти и радиатора на климатика с пароструйка и обезмаслител .Може да не стига притока на въздух .
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Здр. колега. Погледнах снимките и да ти кажа и на мен стрелката ми стои на 12.01 ,само че съм дизел и без клима. Не казвам че е нормално, само че при мен като закове там и не мърда ни напред,ни назад и няма значение как карам /стъпка или спокоино/.
p.s. От 2 години е така
p.s. От 2 години е така

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
sa_hellrot написа:Здр. колега. Погледнах снимките и да ти кажа и на мен стрелката ми стои на 12.01 ,само че съм дизел и без клима. Не казвам че е нормално, само че при мен като закове там и не мърда ни напред,ни назад и няма значение как карам /стъпка или спокоино/.
p.s. От 2 години е така


P.S. Казахти Дамяне, сменяй водна помпа и ремък....
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Ми аз съм си доволен, макар че не съм направил даже задължителните процедури по охл.система при вноса
.Смених само термостата, за друго все не остава време.Само да не се налага по спешност,че олеле. Мисалта ми е че може да е от показанията на уреда

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
sa_hellrot написа:Ми аз съм си доволен, макар че не съм направил даже задължителните процедури по охл.система при вноса.Смених само термостата, за друго все не остава време.Само да не се налага по спешност,че олеле. Мисалта ми е че може да е от показанията на уреда
Не е колега


- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Ами колеги, тука имахме следната дилема с един ТДС, нова помпа, виско, термостат и антифриз и загрява в градски условия и при напън, следваше проверка за изгорели газове в охладителната система, но уви нищо. Мислихме доста и решихме да свалим водния радиатор, еми колеги трябва да ви кажа че там се криеше ключа за палатката, имаше толкова много боклуци между водния и климатичния радиатор, че просто незнам как се е охлаждал двигателя изобщо, та мисълта ми е колегата да свали водния както и климатичния радиатор и да го закара на мивка, сигурен съм че ше остане доволен от резултата, а това че ти се преохлажда по наклон надолу, означава смяна на термостат. Дано да съм бил полезен, поздрави 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
И аз съм за уреда!Имах и все още имам подобен проблем-смених виско(то си беше за смяна де),термостат,проверка на водна помпа,миене на радиаторите вътре и вън и все една и съща песен-1мм след средата!не следващата чертичка след средата!И най-интересното мерим температура на охл.течност навсякъде с лазерен термометър-нормална е!Та датчика който е на блока и дава показания на уреда смени и виж къв ще е резултата!Дори от колега който му е наред колата да земеш само да пробваш за да се увериш е достатъчно!
Успех и дано се оправиш скоро защото знам ужаса от каране с едното око вперено в уреда и нерви!!
Успех
Успех и дано се оправиш скоро защото знам ужаса от каране с едното око вперено в уреда и нерви!!
Успех
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Изчетох цялата тема сега на един дъх както се казва , в последната седмица не ми остава време за форума ...
Първо да кажа за мойта кола
виско на 3 години , термостат 88 градуса на 3 години , водна помпа с метална турбинка на около година ,радиатори никога сваляни и чистени и тези дни на 40 градуса в задръствания заради затворени за ремонт улици ,макар и поизпразнена София колата ми не мина 12:00 часа за нито една секунда.Много тежки условия на работа при включен климатик в адската жега ,когато между колите и загрятия до лудост асфалт температурата на метър от пътното платно бе поне към 44 градуса ...
Нямам проблеми и като пътувам с вкл. климатик за Пловдив или другаде по магистралата на жега и с 200 км/ч даже ,пак стрелката седи на 12:00 часа.Никога тая кола на пистата с много газ не ми е загрявала ,та даже и в най-тежките условия според мен когато ходим зимата да караме по проходите на Стара Планина и Витоша там където заради ниско сцепление на снега гумите буксуват постоянно ,скорост толкова няма и най-малкото и неоткрито проблемче се явява изведнъж и става много страшно ,имам чувството ,че на писта на състезание не може такъв зор да има охладителната уредба и мотора както при тия дивашки изпълнения зимата ...
Моето предложение - смени си водната помпа , смени я без да се замисляш , разберете се с Митака ,той ще ти я даде даже може ако той има време да ти помогне да я смените , обезвъздушете двигателя качествено и ще видиш ,че проблема ще отшуми вовеки ,аз съм убеден 100% в това което ти предлагам
За проверка на механичната изправност на уреда е достатъчно да потупаш 2-3 пъти с дясната длан таблото отгоре и ако стрелката не помръдва наляво-надясно ,като междинно застава в неточно положение ,значи уреда е механически здрав.
За температурния режим на средата аз знам ,че е от 88 до 102 градуса , вие казвате ,че допълнителния температурен датчик за спомагателната перка е с характеристика 105 градуса ,но на мен никога не ми мръдва стрелката а в тези чудовищни жеги перката почти постоянно при вкл. климатик ми работеше на втора скорост.
За мен този датчик сработва на 99 градуса
В случай ,че наистина датчика сработва на 105 градуса всяко едно БМВ с М50 двигател щеше да загрява постоянно в тежки климатични условия до следващата бяла черта и нямаше да се кахърим толкова тук за някакви си 12:02 часа и прочие
Качвал съм на БМВ диагностичен уред колата за диагностика и напълно загряла и работеща на място и включен БМВ диагностичен уред уреда на таблото седи на средата а на тъч-скрийн дисплея показанието бе 90 градуса , след около 10 секунди 89 градуса за около 3 до 4 секунди , после пак 90 градуса и така.Тогава и диагностика каза ,че ми е напълно изправна системата и всичко работи нормално. Смени по възможност скоро водната помпа и ще се кротне колата както и ти
Георги Пенчев
Първо да кажа за мойта кола

Нямам проблеми и като пътувам с вкл. климатик за Пловдив или другаде по магистралата на жега и с 200 км/ч даже ,пак стрелката седи на 12:00 часа.Никога тая кола на пистата с много газ не ми е загрявала ,та даже и в най-тежките условия според мен когато ходим зимата да караме по проходите на Стара Планина и Витоша там където заради ниско сцепление на снега гумите буксуват постоянно ,скорост толкова няма и най-малкото и неоткрито проблемче се явява изведнъж и става много страшно ,имам чувството ,че на писта на състезание не може такъв зор да има охладителната уредба и мотора както при тия дивашки изпълнения зимата ...
Моето предложение - смени си водната помпа , смени я без да се замисляш , разберете се с Митака ,той ще ти я даде даже може ако той има време да ти помогне да я смените , обезвъздушете двигателя качествено и ще видиш ,че проблема ще отшуми вовеки ,аз съм убеден 100% в това което ти предлагам

За проверка на механичната изправност на уреда е достатъчно да потупаш 2-3 пъти с дясната длан таблото отгоре и ако стрелката не помръдва наляво-надясно ,като междинно застава в неточно положение ,значи уреда е механически здрав.
За температурния режим на средата аз знам ,че е от 88 до 102 градуса , вие казвате ,че допълнителния температурен датчик за спомагателната перка е с характеристика 105 градуса ,но на мен никога не ми мръдва стрелката а в тези чудовищни жеги перката почти постоянно при вкл. климатик ми работеше на втора скорост.
За мен този датчик сработва на 99 градуса


Качвал съм на БМВ диагностичен уред колата за диагностика и напълно загряла и работеща на място и включен БМВ диагностичен уред уреда на таблото седи на средата а на тъч-скрийн дисплея показанието бе 90 градуса , след около 10 секунди 89 градуса за около 3 до 4 секунди , после пак 90 градуса и така.Тогава и диагностика каза ,че ми е напълно изправна системата и всичко работи нормално. Смени по възможност скоро водната помпа и ще се кротне колата както и ти

Георги Пенчев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани