съвет за ГНП
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Айде като сме почнали да пишем за въздух,може ли някой да ми обясни следното-отвъртам пробката за източване на горивният филтър,но вътре няма никой.Вместо да потече нафта,почна да смуче въздух:shock: и да се образуват мехурчета в горивопровода между филтъра и ГНП. Какво е изкарало нафтата от филтъра-горивопроводите минават в горната му част и не достигат до дъното-за да изтече на принципа на скачените съдове.Остава някакъв вакум да го е изсмукал .
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Цветико,според мен е вакуум.Виж дали на капачката на резервоара(в центъра на капачката) клапанчето не е запушено.Отделно има два отдушника който са на гърлото на резервоара и с тръби са изведени:
1.зад заден десен подкалник
2.като влезеш в канала и като погледнеш се пада точно по средата на резервоара
и двете са тръбички с чашка/камбанка накрая.само гледай да не ги измъкнеш че аз в момента със само с една тръбичка(той си диша от отвора,пък и шанса да се напълни с кал е почти нищожен)
3.колата ти да е станала толкова лакома че постоянно да върти нафтата с такова налягане че да минава транзит през филтъра.Тва шега
Почисти си отдушниците,моите бяха пялни с вода и кал, и трябва да се оправи работата ако не ще я мислим допълнително
1.зад заден десен подкалник
2.като влезеш в канала и като погледнеш се пада точно по средата на резервоара
и двете са тръбички с чашка/камбанка накрая.само гледай да не ги измъкнеш че аз в момента със само с една тръбичка(той си диша от отвора,пък и шанса да се напълни с кал е почти нищожен)
3.колата ти да е станала толкова лакома че постоянно да върти нафтата с такова налягане че да минава транзит през филтъра.Тва шега

Почисти си отдушниците,моите бяха пялни с вода и кал, и трябва да се оправи работата ако не ще я мислим допълнително
марку4а от първа дюза,отиващ в пло4ката,влиза просто в един щуцер,които свързва излишното гориво от гнп и от дюзите(нафтата в пло4ката е излишно гориво),нямам представа за какъв клапан става въпрос,на капака на пло4ката няма.Дебелия марку4 от пло4ката към резервоара няма въздух в него,защото през него горивото минава постоянно, с налягъне равно на налягането на ел.помпата в резервоара или вакумното налягъне на гнп за засмукване на нафтата от резервоара(когато горивната с-ма е ок,няма ядове).На които му е интересно може да пробва следното-туба с многократно, прецедена нафта с нея да се захрани гнп след горивния филтер(преди това е изваден бушона на ел.помпата)и марку4а от пло4ката се отка4а и се монтира временно друг които отива в тубата с нафта,ако вси4ко е прозра4но ще се види 4е никаде няма въздух
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
И тва съм пробвал но в различно време и то след като се убедих че до ГНП няма никакъв въздух,интересното е че след нея бълбукам
.В другата тема занафтата съм писал ....

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Цветико,според мен е вакуум.Виж дали на капачката на резервоара(в центъра на капачката) клапанчето не е запушено.Отделно има два отдушника който са на гърлото на резервоара и с тръби са изведени:
1.зад заден десен подкалник
2.като влезеш в канала и като погледнеш се пада точно по средата на резервоара
и двете са тръбички с чашка/камбанка накрая.само гледай да не ги измъкнеш че аз в момента със само с една тръбичка(той си диша от отвора,пък и шанса да се напълни с кал е почти нищожен)
3.колата ти да е станала толкова лакома че постоянно да върти нафтата с такова налягане че да минава транзит през филтъра.Тва шега![]()
Почисти си отдушниците,моите бяха пялни с вода и кал, и трябва да се оправи работата ако не ще я мислим допълнително
Колега ,благодаря но вече гледах вентилацията-това беше първото ,което ми хрумна.
Ето малко снимки ,които говорят сами за себе си-това е фиртър на 18К
След филтъра


Ето и преди филтъра:


Ето го филтъра:

марку4а от първа дюза,отиващ в пло4ката,влиза просто в един щуцер,които свързва излишното гориво от гнп и от дюзите(нафтата в пло4ката е излишно гориво),нямам представа за какъв клапан става въпрос,на капака на пло4ката няма.
Не знам ,така го наричан-преливен клапан на възвратният горивопровод.

И тва съм пробвал но в различно време и то след като се убедих че до ГНП няма никакъв въздух,интересното е че след нея бълбукам .В другата тема занафтата съм писал ....
Колега ти нали пишеше ,че ГНП ти тече от всякъде,да не би да не сати я опр

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
М не такова нещо не съм писал.Тва е бил някой друг.Аз писах че ако са гарнитури все отнякаде трябва поне да омазнява,обаче видях че имам такава работа на 6-та дюза,помпата ще я оставя малко да си почине 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани