e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация
силно ти препоръчвам козметичните процедури по салон да са последното нещо което правиш
1во че има естетичен ефект само и 2ро , цялото тва влизане, излизане и ровене по колата ... сещаш се колко мръсотия става... ако така или иначе ще вадиш салона, ок извади го и го остави настрана за последно нещо което ще се прави и слагав колата

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация
Като човек, минал през това, което си намислил, бих те посъветвал да започнеш от ламарините - нямаш ли купе, на практика нямаш кола! Лично аз изхвърлих всичко от купето до голо, всяка ръждичка бе обработена, грундирана и боядисана. Всички кухини бяха обработени с парафини, включая и тези, на които са махат тапи за по-добър достъп, накрая финално и пода отвън бе опръскан с парафин. Това съм го правил на кола, която не се кара зимно време и никога не е спала навън. Това разбира се е моя начин, но в общи линии се прави така, ако искаш ефекта да е дълготраен!При мен като цяло мисля се получиха нещата -
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
only rear wheel drive
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
host написа:силно ти препоръчвам козметичните процедури по салон да са последното нещо което правиш1во че има естетичен ефект само и 2ро , цялото тва влизане, излизане и ровене по колата ... сещаш се колко мръсотия става... ако така или иначе ще вадиш салона, ок извади го и го остави настрана за последно нещо което ще се прави и слагав колата

michev написа:Като човек, минал през това, което си намислил, бих те посъветвал да започнеш от ламарините - нямаш ли купе, на практика нямаш кола! Лично аз изхвърлих всичко от купето до голо, всяка ръждичка бе обработена, грундирана и боядисана. Всички кухини бяха обработени с парафини, включая и тези, на които са махат тапи за по-добър достъп, накрая финално и пода отвън бе опръскан с парафин. Това съм го правил на кола, която не се кара зимно време и никога не е спала навън. Това разбира се е моя начин, но в общи линии се прави така, ако искаш ефекта да е дълготраен!При мен като цяло мисля се получиха нещата -
Това ми е идеята и на мен, ще я разглобя до ламарина, вкл. багажника, салона и тавана ще си ги оправям вкъщи, тапицериите по вратите и тях ще сложа в последствие и ще оставя само шофьорската седалка, да може да се кара. В тва положение ще вида, ако има малки ръждички, които мога да оправя сам, другото ще го оставя на майстор. (в тази връзка някакви препоръки за масйтор/сервиз? ) Таблото, централна конзола, жабка не знам дали ще имам нерви, желание и умение да разглабям за да се види там за ръжди. Иначе да, точно това искам - дълготраен ефект.
Предлагат ми да взема цялото, купе от което свалих вратите, но в такъв филм не съм сигурен че ми се влиза. Тука работата по преместването наистина няма да има край.
Много ти е изпъната 30ската, евала


Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация
Много ти е изпъната 30ската, евала
[/quote]
Благодаря
, но трябва да отбележа, че и изходната ми база бе повече от добра.Пожелавам ти да постигнеш с твоята кола още повече 


Благодаря


only rear wheel drive
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Не искам да скачам от тема в тема, но случайно някой е имал подобен проблем да сподели мнение.
Питам преди да отида на диагностика
Както казах в началото, един цилиндър ми се струва че се губи.
Сега след като колата утихна (откъм бучене от гърнета) се усеща, че на място двигателя работи неспокойно. Проверихме свещите и бубините в сервиз на приятел, дори я закачи на някаква негова диганостика, но не можа да открие нищо нередно, но според него трябва да отида на читава доагностика.
При бързо ускороние, не се усеща някакъв проблем, но например ако на 4та карам с 60 и натисна газта от 60 до 70 колата тресе като дизел, същото е и когато съм на 5та в диапазона 70-80, след като вдигне оборотите и посочените скорости, отново изглежда, че почва да работи нормално.
Някой има ли някаква идея?
М50Б20 е мотора.
Питам преди да отида на диагностика

Както казах в началото, един цилиндър ми се струва че се губи.
Сега след като колата утихна (откъм бучене от гърнета) се усеща, че на място двигателя работи неспокойно. Проверихме свещите и бубините в сервиз на приятел, дори я закачи на някаква негова диганостика, но не можа да открие нищо нередно, но според него трябва да отида на читава доагностика.
При бързо ускороние, не се усеща някакъв проблем, но например ако на 4та карам с 60 и натисна газта от 60 до 70 колата тресе като дизел, същото е и когато съм на 5та в диапазона 70-80, след като вдигне оборотите и посочените скорости, отново изглежда, че почва да работи нормално.
Някой има ли някаква идея?
М50Б20 е мотора.
Последна промяна leTransporteur на 10 Авг 2016, 17:10, променена общо 1 път
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: e34 520i - реставрация
По точка 8 прегледай хубаво инсталацията която излиза от купето към багажника по лявата панта кабелите се нацепват и дори прекъсват при мен от 17 кабела 14 имаха нужда от обработка след което дойде осветление в багажника аларма централно 

Всички пътища водят към НАДИН 

- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
sixstraight написа:По точка 8 прегледай хубаво инсталацията която излиза от купето към багажника по лявата панта кабелите се нацепват и дори прекъсват при мен от 17 кабела 14 имаха нужда от обработка след което дойде осветление в багажника аларма централно
Мерси колега, ще ги разгледам!
Много се радвам, че се включвате с адекватни мнения и съвети. Така се чувствам някак по сигурен в крайния резултат


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Досега писах 2 страници статия .... и накрая ме изхвърли, че не съм бил логнат ААА ПОЛУДЯВАМ.
Това, което старателно бях писал е че качвам снимки на автомобила, за да видите какво съживяваме. Качвам и линкове към ютуб за проблема с тресенето и вибрациите.
Другото, което исках да кажа е че ще обновя първия си пост, където също ще кача снимките, линковете, въпросите, на които търся отговор в даден момент, решените въпроси, както и ще качвам снимков материал с работния процес. Всичко това ще бъде в първото мнение, за да може да се следи по-лесно от всички, какво правя и докъде съм стигнал.
Сега снимки на машината:







Клиповете към ютуб:
https://www.youtube.com/watch?v=4uBlCVAPFFw - палене на студен двигател
https://www.youtube.com/watch?v=eLED6QHr_zY - малко след запалването, ясно се вижда и усеща тресеното на празен ход. Телефона е върху крака ми, не ми треперят ръцете
https://www.youtube.com/watch?v=cnlW2Hk9x-M - тук в първите секундя ясно се чува вибрацията(тресенето, което се усеща) между 2 и 3 хил оборота. Днес обърнах специално внимание, това тресене го има на всяка една скорост, между 2 и 3 хил оборота. Жалко, че след това съм запушил микрофона, без да искам и не се чува добре звука.
https://www.youtube.com/watch?v=HOOWNvZlWXY - това е звука от двигателя отвън, както и на резонаторните гърнета. крайното гърне е ремус с 2 кюнеца, че и той се чува как боботи
https://www.youtube.com/watch?v=Aa_q9bWpi7Y - а това вече е звука на драгстера, преди да сменя катализатора и средното гърне
Вечерта свалих корите в багажника, видимо няма ръжда, освен в дупката за резервната гума. на други места не видях, но не съм и гледал подробно още.
На снимката изглежда,че има много ръжда, но на живо не е така. Корите досега съм ги прал, защото бяха отвратително мръсни.

Това е засега.
Това, което старателно бях писал е че качвам снимки на автомобила, за да видите какво съживяваме. Качвам и линкове към ютуб за проблема с тресенето и вибрациите.
Другото, което исках да кажа е че ще обновя първия си пост, където също ще кача снимките, линковете, въпросите, на които търся отговор в даден момент, решените въпроси, както и ще качвам снимков материал с работния процес. Всичко това ще бъде в първото мнение, за да може да се следи по-лесно от всички, какво правя и докъде съм стигнал.
Сега снимки на машината:







Клиповете към ютуб:
https://www.youtube.com/watch?v=4uBlCVAPFFw - палене на студен двигател
https://www.youtube.com/watch?v=eLED6QHr_zY - малко след запалването, ясно се вижда и усеща тресеното на празен ход. Телефона е върху крака ми, не ми треперят ръцете

https://www.youtube.com/watch?v=cnlW2Hk9x-M - тук в първите секундя ясно се чува вибрацията(тресенето, което се усеща) между 2 и 3 хил оборота. Днес обърнах специално внимание, това тресене го има на всяка една скорост, между 2 и 3 хил оборота. Жалко, че след това съм запушил микрофона, без да искам и не се чува добре звука.
https://www.youtube.com/watch?v=HOOWNvZlWXY - това е звука от двигателя отвън, както и на резонаторните гърнета. крайното гърне е ремус с 2 кюнеца, че и той се чува как боботи

https://www.youtube.com/watch?v=Aa_q9bWpi7Y - а това вече е звука на драгстера, преди да сменя катализатора и средното гърне


Вечерта свалих корите в багажника, видимо няма ръжда, освен в дупката за резервната гума. на други места не видях, но не съм и гледал подробно още.
На снимката изглежда,че има много ръжда, но на живо не е така. Корите досега съм ги прал, защото бяха отвратително мръсни.

Това е засега.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: e34 520i - реставрация
При толкова читави купета на пазара, грехота е да наливаш пари в това.
Щом при не толкова слаби места е пооранжевяла, представям си какво ще е отдолу.
Както ти каза Мичев - търси купе. То е основната база.
Щом при не толкова слаби места е пооранжевяла, представям си какво ще е отдолу.
Както ти каза Мичев - търси купе. То е основната база.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Е колко читави купета да има на пазара..
Донора е много читав, човека ще ми го даде почти за без пари. Проблема е след това - няма къде да го държа, няма къде да се извърши прехвърлянето. Пари на чужди хора за тая работа не мога да заделя.
Ще трябва да се оправя с мойто си купе. Отдолу не изглежда толкова зле. Има пооранжевели места по едни издатини малко по навътре от праговете. Някъде под шоф и пасажерската врата се падат. Друго не видяхме като я гледахме.
Донора е много читав, човека ще ми го даде почти за без пари. Проблема е след това - няма къде да го държа, няма къде да се извърши прехвърлянето. Пари на чужди хора за тая работа не мога да заделя.
Ще трябва да се оправя с мойто си купе. Отдолу не изглежда толкова зле. Има пооранжевели места по едни издатини малко по навътре от праговете. Някъде под шоф и пасажерската врата се падат. Друго не видяхме като я гледахме.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: e34 520i - реставрация
За да е траен резултатът ще трябва сериозен тенекеджия, който много добре знае какво прави. В противен случай ще си на изходна позиция с купето за 2-3 години. А и бюджетът ще е недостатъчен...
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Пак казвам в момента гнилото са праговете, и задните калници, които могат да се изрежат от донора. Ако някои знае читави тенекеджии бояджии за препоръка нека да ми пише моля.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: e34 520i - реставрация
Аз мога да кажа, че с малко по-добра кола се борих около 3 години, след около 3 кърпения, влизане на ботуша на задните макферсони в купето + късане на болта на макферсона към носача и факта, че таа кола на места е с двойни ламарини, които като се заваряват отдолу не могат да се обработят отгоре, извадих мотора и нарязох купето. Не бутай нито лев по таа кола, докато не оправиш ръждите!!! Премисли цялата работа отново, ръждите които виждаш са доста дълбоки, а отдолу сигутно няма и едно мясно което да няма ръжда по него!
П.С.
Всеки Българин вярва само на себе си и стига винаги до отговорите сам и по трудния начин.
П.С.
Всеки Българин вярва само на себе си и стига винаги до отговорите сам и по трудния начин.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
KPETEH написа:Аз мога да кажа, че с малко по-добра кола се борих около 3 години, след около 3 кърпения, влизане на ботуша на задните макферсони в купето + късане на болта на макферсона към носача и факта, че таа кола на места е с двойни ламарини, които като се заваряват отдолу не могат да се обработят отгоре, извадих мотора и нарязох купето. Не бутай нито лев по таа кола, докато не оправиш ръждите!!! Премисли цялата работа отново, ръждите които виждаш са доста дълбоки, а отдолу сигутно няма и едно мясно което да няма ръжда по него!
П.С.
Всеки Българин вярва само на себе си и стига винаги до отговорите сам и по трудния начин.
В такъв случай, това което ще направя е да съблека колата до голо, след което ще я закарам на тенекеджия за обстоен преглед и мнение.
Отдолу по купето, отново казвам, не се виждат ръжди, да частите по окачването, преден заден мост имат ръжда, но все пак те се сменят.
Логично е човек, като види на какво прилича, колата в момента, да помисли, че няма здраво място по нея, но чесно казано не мисля така, затова ще я оставя по ламарини и ще събера мнения поне от 2-3 тенекджии.
За момента ще спра набутването на пари, както посъветва

Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: e34 520i - реставрация
като можеш я вземи я заснеми отдолу цялата секция по секция детайлни
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани