Проблем с кормилна уредба и студен старт
Модератор: Технически модератори
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с кормилна уредба
И трите
дядо попе , каретата на полуоските , дифа не заключва като хората и се и пързаля ..и аз го забелязвам от време на време.


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с кормилна уредба
При е30 това нещо е почти нормално. Аз лично смятам, че това се случва когато пружините, амортесьорите и тампоните не са в ред, от там се получава подскачане и проблеми със сцеплението. Също при е30 дифа е с едно ухо, а симетрично на средата на моста. Познавам хора с големо прасе от е34 в е30 с захващане в багажника стегнато окачване и тоя елемент с липса на сцепление просто не съществува. Аз на е30 само с подмяна на тампони на амортесьори съм успявал да го накарам да изчезва... Но на мокро се случва доста по-често, а дали на сухо някога си го усещал?!
П.С.
И без шпер пак се случват тия работи.
П.С.
И без шпер пак се случват тия работи.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
Ми не.На сухо не.Оня ден беше голям порай тука валя доста и в рамките на един ден го направи два пъти иначе преди това никога не го е правило.И при двата случая беше с пълна газ и дефакто си пързаляше.Нямам
други забележки по поведението на колата но това тресене ме хвърли в потрес понеже е такова блъскане все едно ще се разпадни колата.Дифа е малко прасе и е без стабилизираща щанга.Незнам в е30 как е закрепен но в е34 има два варианта доколкото виждам според големината на дифа.
други забележки по поведението на колата но това тресене ме хвърли в потрес понеже е такова блъскане все едно ще се разпадни колата.Дифа е малко прасе и е без стабилизираща щанга.Незнам в е30 как е закрепен но в е34 има два варианта доколкото виждам според големината на дифа.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с кормилна уредба
Такова блъскане имам аз и подозирам тампоните на задния мост. Веднъж докато колата беше на канала някой се беше отпуснал на моста и се видя как единия тампон мръдна. После щяхме да ги гледаме, ама... При мен се чува при превъртане на гумите след вкарване на 2-ра - чуват се няколко удара, като от чук. Това съм го наблюдавал и като бях със 17-ките, когато потеглям с въртел на мокро. Със зимните не се получава така (при потегляне).
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с кормилна уредба
Има общо с обилно мокър асфалт и гумите във всички случаи. Не му се косете 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
Така - старата песен на нов глас както се казва !
Пак не успява да запали от първото въртене, и почва като че ли да се дави !
Работи стабилно на бензин, сменени са свещите и палец+капачка !
Ако случайно запали от раз почва да вдига бавно оборотите докато достигне 1000 ! Следващите паления са без този проблем !
Някакви идеи колеги, че утре ще ми се наложи да ставам рано сутрин (около 5 часо) и не трябва да стават фалове !
Бензин има 20+ литра !
Държа да отбележа че проблема се явява асмо при температури по-ниски от 10 градуса под нулата !
Преди 300 км съм сипвал добавка за дюзите ! Чакам само да изгори още малко бенз, и махам и филтъра !
Пак не успява да запали от първото въртене, и почва като че ли да се дави !
Работи стабилно на бензин, сменени са свещите и палец+капачка !
Ако случайно запали от раз почва да вдига бавно оборотите докато достигне 1000 ! Следващите паления са без този проблем !
Някакви идеи колеги, че утре ще ми се наложи да ставам рано сутрин (около 5 часо) и не трябва да стават фалове !
Бензин има 20+ литра !
Държа да отбележа че проблема се явява асмо при температури по-ниски от 10 градуса под нулата !
Преди 300 км съм сипвал добавка за дюзите ! Чакам само да изгори още малко бенз, и махам и филтъра !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
Колега ти още ли го моташ тоя проблем .
Няколко неща са и ако беше ги подхванал да провериш едно по едно досега да беше забравил.На тоя простия и елементарен мотор кво му баеш още не знам.
Подхвани ги сериозно проверките на отделните компоненти иначе няма да стане някой да познае от раз що не пали.
датчик КВ и буксата на датчика под колекторите както и ТПС ключа на дросела ?
бензинова помпа и налягане на бензина плюс регулатора ?
свещи капачка бобина кабели и искра ?
дебитомер замерване и проверка както и датчика за температурата на мотроника ?
компресия на мотора и регулиране на хлабините на клапаните ?
Цялото това се глада като не може да запали не като е топла и няма грижи.
Няколко неща са и ако беше ги подхванал да провериш едно по едно досега да беше забравил.На тоя простия и елементарен мотор кво му баеш още не знам.
Подхвани ги сериозно проверките на отделните компоненти иначе няма да стане някой да познае от раз що не пали.
датчик КВ и буксата на датчика под колекторите както и ТПС ключа на дросела ?
бензинова помпа и налягане на бензина плюс регулатора ?
свещи капачка бобина кабели и искра ?
дебитомер замерване и проверка както и датчика за температурата на мотроника ?
компресия на мотора и регулиране на хлабините на клапаните ?
Цялото това се глада като не може да запали не като е топла и няма грижи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с кормилна уредба
Запали ли?! 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
Да, да я вземат никакви !
Значи имам чувството че трябва да изкарам специален курс за паленето на този автомобил !
В интерес на истината всичко по колата си работи ОК - регулатора няма пробив, датчика си работи коректно, на теста за компресия си се справи мисля отлично, ТПС си отчита без "дупки" ... И като се задави проклетията, дотам !
Все повече почвам да си мисля че аз съм некадърен, и ми идва да се самоубия !
Ся нямам идея колко е стандартно да въртят "на стартер" тези коли, обаче със сигурност е доста повече от старото ми Ауди (извинявам се за аналога - там даже има и стартова дюза) ! Според диагностика докато си изброяла цилиндритеи така .. С задържане на стартер една идея повече проблем няма ! Просто явно не мога да се науча да я задържам повече
А днес за капак се почувствах като собственик на ТДС
Ей, като рипна таз стрелка за температурата да ходи към 16 часО, и щях да получа инфаркт на миокарда .
Винаги си е седяла където трябва, а днес направо щях да припадна от тревоги. Отгорето на всичко сутринта закарах милото на работа (в 5 сабахлем че първа смяна), и таз кола като каза че няма да се возя на топличко и не та не. И тръгна да грее и парно няма, и веднага се сетих какво може да е
Изчаках пред сервиза да падне малко температурата, и докато хранех малоумното копче за вентилатора че само пада (вече оправено де) се бях кордисал до отворения капак. И по навик викам чакай да видя къде е антифриза
и стискам маркуча от термостата до радиатора няколко пъти. И като го пуснах почна да се чува характерният съскащ звук от пропускащ вакуум примерно! Викам си само да те мерна - разбира се дупчицата е отдолу, все едно пробита от карфица и оттам е омазала дифузьора на радиатора. Та сега си чакам маркуча (чисто нов за 8 лева) и сме пак в играта.
А тоз мотор колкото повече го карам, толкова повече ме кефи колко е "малоумен". С почти празно казанче за антифриз, температура една идея след 12 (която след каране си минава в нормалната позиция - виското е голяма работа), вече крещящ за антифриз се държа геройски след 50+ км градски преход
Ако беше Аудито да е кипнало, сварило и покривило всичко. Не се хваля с това което се е случило, просто споделям как с пробит маркуч си карах без да имам проблем с температурата.

Значи имам чувството че трябва да изкарам специален курс за паленето на този автомобил !
В интерес на истината всичко по колата си работи ОК - регулатора няма пробив, датчика си работи коректно, на теста за компресия си се справи мисля отлично, ТПС си отчита без "дупки" ... И като се задави проклетията, дотам !
Все повече почвам да си мисля че аз съм некадърен, и ми идва да се самоубия !
Ся нямам идея колко е стандартно да въртят "на стартер" тези коли, обаче със сигурност е доста повече от старото ми Ауди (извинявам се за аналога - там даже има и стартова дюза) ! Според диагностика докато си изброяла цилиндритеи така .. С задържане на стартер една идея повече проблем няма ! Просто явно не мога да се науча да я задържам повече


А днес за капак се почувствах като собственик на ТДС





А тоз мотор колкото повече го карам, толкова повече ме кефи колко е "малоумен". С почти празно казанче за антифриз, температура една идея след 12 (която след каране си минава в нормалната позиция - виското е голяма работа), вече крещящ за антифриз се държа геройски след 50+ км градски преход

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Проблем с кормилна уредба
Ше ме прокълне некой сигурно, ама аз съм карал с 3 литра антифриз и чак тогава почна да стопля.
Гледам си го казанчето - вода си има. Е да - ма не.
Иначе имах същите филми с паленето. Не ще да пали, след 2-3 опита въртене тръгва да пали и се дави на 200-300 оборота кюфка и на следващото въртене вече пали. Какво ли не сменявах, не се оправи, накрая викам бал съм ти мамата, карам те до пролетта и те хвърлям. А тва го правеше и лете и зиме, няма студ няма жега. Накрая хвана си изчезна от самосебеси.
Как вика Ванката, уж само тдс-а бил имал духове.


Иначе имах същите филми с паленето. Не ще да пали, след 2-3 опита въртене тръгва да пали и се дави на 200-300 оборота кюфка и на следващото въртене вече пали. Какво ли не сменявах, не се оправи, накрая викам бал съм ти мамата, карам те до пролетта и те хвърлям. А тва го правеше и лете и зиме, няма студ няма жега. Накрая хвана си изчезна от самосебеси.

Как вика Ванката, уж само тдс-а бил имал духове.



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с кормилна уредба
ивчо написа:Да, да я вземат никакви !![]()
Значи имам чувството че трябва да изкарам специален курс за паленето на този автомобил !
В интерес на истината всичко по колата си работи ОК - регулатора няма пробив, датчика си работи коректно, на теста за компресия си се справи мисля отлично, ТПС си отчита без "дупки" ... И като се задави проклетията, дотам !
Все повече почвам да си мисля че аз съм некадърен, и ми идва да се самоубия !
Ся нямам идея колко е стандартно да въртят "на стартер" тези коли, обаче със сигурност е доста повече от старото ми Ауди (извинявам се за аналога - там даже има и стартова дюза) ! Според диагностика докато си изброяла цилиндритеи така .. С задържане на стартер една идея повече проблем няма ! Просто явно не мога да се науча да я задържам повече![]()
![]()
А днес за капак се почувствах като собственик на ТДСЕй, като рипна таз стрелка за температурата да ходи към 16 часО, и щях да получа инфаркт на миокарда .
Винаги си е седяла където трябва, а днес направо щях да припадна от тревоги. Отгорето на всичко сутринта закарах милото на работа (в 5 сабахлем че първа смяна), и таз кола като каза че няма да се возя на топличко и не та не. И тръгна да грее и парно няма, и веднага се сетих какво може да е
Изчаках пред сервиза да падне малко температурата, и докато хранех малоумното копче за вентилатора че само пада (вече оправено де) се бях кордисал до отворения капак. И по навик викам чакай да видя къде е антифриза
![]()
и стискам маркуча от термостата до радиатора няколко пъти. И като го пуснах почна да се чува характерният съскащ звук от пропускащ вакуум примерно! Викам си само да те мерна - разбира се дупчицата е отдолу, все едно пробита от карфица и оттам е омазала дифузьора на радиатора. Та сега си чакам маркуча (чисто нов за 8 лева) и сме пак в играта.
А тоз мотор колкото повече го карам, толкова повече ме кефи колко е "малоумен". С почти празно казанче за антифриз, температура една идея след 12 (която след каране си минава в нормалната позиция - виското е голяма работа), вече крещящ за антифриз се държа геройски след 50+ км градски преходАко беше Аудито да е кипнало, сварило и покривило всичко. Не се хваля с това което се е случило, просто споделям как с пробит маркуч си карах без да имам проблем с температурата.
Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство.


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с кормилна уредба
zvetiko написа:ивчо написа:Да, да я вземат никакви !![]()
си.
Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство.А това, което са ти казали за преброяването на цилиндрите и нуждата от продължителното въртене на стартер е пълна глупост-трябва да пали на 2-ят зъб
.
Трябва да пали на четвърт зъб даже

И тва че траят тия мотори на малко вода и много жега...ми не разчитайте много на тая притча

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с кормилна уредба
Jordana написа:zvetiko написа:ивчо написа:Да, да я вземат никакви !![]()
си.
Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство.А това, което са ти казали за преброяването на цилиндрите и нуждата от продължителното въртене на стартер е пълна глупост-трябва да пали на 2-ят зъб
.
Трябва да пали на четвърт зъб дажеНяма зима няма лято.При мен си е така но при завъртане на ключа подавам леко газ .Това е единствения пиниз но трябва да се внимава че може да отидат в червеното оборотите при такъв форсаж.
И тва че траят тия мотори на малко вода и много жега...ми не разчитайте много на тая притча
Tраят ама в движение с поне 50км/ч. На място след минути вече ще е при дедо за шлайфане




- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с кормилна уредба
zvetiko написа:Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство.
Приятно ми е

След близо 3 часа в които Пепи провери всичко де що има по тоз мотор (да му се невиди и животно - всичко си му е наред - кабели, искри, квото се сетите






После видях че е с вместимост 1л


Демек малко дебит и недостига ... И тук там нещо вакуум малко чезне, но това поне е лесно поправимо

Утре пак ще го тормозя !
Благодаря Пепи - златен си !




Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с кормилна уредба
Предполагам бензинов филтър си сменил с читав, преди да се заканваш на помпата? 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани