Проблем с кормилна уредба и студен старт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Дек 2012, 15:42

И трите :) дядо попе , каретата на полуоските , дифа не заключва като хората и се и пързаля ..и аз го забелязвам от време на време.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от KPETEH » 18 Дек 2012, 9:20

При е30 това нещо е почти нормално. Аз лично смятам, че това се случва когато пружините, амортесьорите и тампоните не са в ред, от там се получава подскачане и проблеми със сцеплението. Също при е30 дифа е с едно ухо, а симетрично на средата на моста. Познавам хора с големо прасе от е34 в е30 с захващане в багажника стегнато окачване и тоя елемент с липса на сцепление просто не съществува. Аз на е30 само с подмяна на тампони на амортесьори съм успявал да го накарам да изчезва... Но на мокро се случва доста по-често, а дали на сухо някога си го усещал?!
П.С.
И без шпер пак се случват тия работи.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 18 Дек 2012, 9:54

Ми не.На сухо не.Оня ден беше голям порай тука валя доста и в рамките на един ден го направи два пъти иначе преди това никога не го е правило.И при двата случая беше с пълна газ и дефакто си пързаляше.Нямам
други забележки по поведението на колата но това тресене ме хвърли в потрес понеже е такова блъскане все едно ще се разпадни колата.Дифа е малко прасе и е без стабилизираща щанга.Незнам в е30 как е закрепен но в е34 има два варианта доколкото виждам според големината на дифа.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Дек 2012, 21:20

Такова блъскане имам аз и подозирам тампоните на задния мост. Веднъж докато колата беше на канала някой се беше отпуснал на моста и се видя как единия тампон мръдна. После щяхме да ги гледаме, ама... При мен се чува при превъртане на гумите след вкарване на 2-ра - чуват се няколко удара, като от чук. Това съм го наблюдавал и като бях със 17-ките, когато потеглям с въртел на мокро. Със зимните не се получава така (при потегляне).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от KPETEH » 19 Дек 2012, 9:08

Има общо с обилно мокър асфалт и гумите във всички случаи. Не му се косете :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 08 Яну 2013, 20:49

Така - старата песен на нов глас както се казва !
Пак не успява да запали от първото въртене, и почва като че ли да се дави !
Работи стабилно на бензин, сменени са свещите и палец+капачка !
Ако случайно запали от раз почва да вдига бавно оборотите докато достигне 1000 ! Следващите паления са без този проблем !
Някакви идеи колеги, че утре ще ми се наложи да ставам рано сутрин (около 5 часо) и не трябва да стават фалове !
Бензин има 20+ литра !
Държа да отбележа че проблема се явява асмо при температури по-ниски от 10 градуса под нулата !
Преди 300 км съм сипвал добавка за дюзите ! Чакам само да изгори още малко бенз, и махам и филтъра !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 08 Яну 2013, 21:17

Колега ти още ли го моташ тоя проблем .
Няколко неща са и ако беше ги подхванал да провериш едно по едно досега да беше забравил.На тоя простия и елементарен мотор кво му баеш още не знам.
Подхвани ги сериозно проверките на отделните компоненти иначе няма да стане някой да познае от раз що не пали.
датчик КВ и буксата на датчика под колекторите както и ТПС ключа на дросела ?
бензинова помпа и налягане на бензина плюс регулатора ?
свещи капачка бобина кабели и искра ?
дебитомер замерване и проверка както и датчика за температурата на мотроника ?
компресия на мотора и регулиране на хлабините на клапаните ?
Цялото това се глада като не може да запали не като е топла и няма грижи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от KPETEH » 09 Яну 2013, 11:38

Запали ли?! :roll:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 09 Яну 2013, 13:06

Да, да я вземат никакви ! :bang:
Значи имам чувството че трябва да изкарам специален курс за паленето на този автомобил !
В интерес на истината всичко по колата си работи ОК - регулатора няма пробив, датчика си работи коректно, на теста за компресия си се справи мисля отлично, ТПС си отчита без "дупки" ... И като се задави проклетията, дотам !
Все повече почвам да си мисля че аз съм некадърен, и ми идва да се самоубия !
Ся нямам идея колко е стандартно да въртят "на стартер" тези коли, обаче със сигурност е доста повече от старото ми Ауди (извинявам се за аналога - там даже има и стартова дюза) ! Според диагностика докато си изброяла цилиндритеи така .. С задържане на стартер една идея повече проблем няма ! Просто явно не мога да се науча да я задържам повече :banghead: :dunno:
А днес за капак се почувствах като собственик на ТДС :smoke: Ей, като рипна таз стрелка за температурата да ходи към 16 часО, и щях да получа инфаркт на миокарда . :mhihi: Винаги си е седяла където трябва, а днес направо щях да припадна от тревоги. Отгорето на всичко сутринта закарах милото на работа (в 5 сабахлем че първа смяна), и таз кола като каза че няма да се возя на топличко и не та не. И тръгна да грее и парно няма, и веднага се сетих какво може да е :mhihi: Изчаках пред сервиза да падне малко температурата, и докато хранех малоумното копче за вентилатора че само пада (вече оправено де) се бях кордисал до отворения капак. И по навик викам чакай да видя къде е антифриза :mhihi: :banghead: и стискам маркуча от термостата до радиатора няколко пъти. И като го пуснах почна да се чува характерният съскащ звук от пропускащ вакуум примерно! Викам си само да те мерна - разбира се дупчицата е отдолу, все едно пробита от карфица и оттам е омазала дифузьора на радиатора. Та сега си чакам маркуча (чисто нов за 8 лева) и сме пак в играта.
А тоз мотор колкото повече го карам, толкова повече ме кефи колко е "малоумен". С почти празно казанче за антифриз, температура една идея след 12 (която след каране си минава в нормалната позиция - виското е голяма работа), вече крещящ за антифриз се държа геройски след 50+ км градски преход :bowdown: Ако беше Аудито да е кипнало, сварило и покривило всичко. Не се хваля с това което се е случило, просто споделям как с пробит маркуч си карах без да имам проблем с температурата.
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от PornoMANo » 09 Яну 2013, 14:18

Ше ме прокълне некой сигурно, ама аз съм карал с 3 литра антифриз и чак тогава почна да стопля. :mhihi: Гледам си го казанчето - вода си има. Е да - ма не. :D

Иначе имах същите филми с паленето. Не ще да пали, след 2-3 опита въртене тръгва да пали и се дави на 200-300 оборота кюфка и на следващото въртене вече пали. Какво ли не сменявах, не се оправи, накрая викам бал съм ти мамата, карам те до пролетта и те хвърлям. А тва го правеше и лете и зиме, няма студ няма жега. Накрая хвана си изчезна от самосебеси. :kuku:
Как вика Ванката, уж само тдс-а бил имал духове. :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от zvetiko » 09 Яну 2013, 15:09

ивчо написа:Да, да я вземат никакви ! :bang:
Значи имам чувството че трябва да изкарам специален курс за паленето на този автомобил !
В интерес на истината всичко по колата си работи ОК - регулатора няма пробив, датчика си работи коректно, на теста за компресия си се справи мисля отлично, ТПС си отчита без "дупки" ... И като се задави проклетията, дотам !
Все повече почвам да си мисля че аз съм некадърен, и ми идва да се самоубия !
Ся нямам идея колко е стандартно да въртят "на стартер" тези коли, обаче със сигурност е доста повече от старото ми Ауди (извинявам се за аналога - там даже има и стартова дюза) ! Според диагностика докато си изброяла цилиндритеи така .. С задържане на стартер една идея повече проблем няма ! Просто явно не мога да се науча да я задържам повече :banghead: :dunno:
А днес за капак се почувствах като собственик на ТДС :smoke: Ей, като рипна таз стрелка за температурата да ходи към 16 часО, и щях да получа инфаркт на миокарда . :mhihi: Винаги си е седяла където трябва, а днес направо щях да припадна от тревоги. Отгорето на всичко сутринта закарах милото на работа (в 5 сабахлем че първа смяна), и таз кола като каза че няма да се возя на топличко и не та не. И тръгна да грее и парно няма, и веднага се сетих какво може да е :mhihi: Изчаках пред сервиза да падне малко температурата, и докато хранех малоумното копче за вентилатора че само пада (вече оправено де) се бях кордисал до отворения капак. И по навик викам чакай да видя къде е антифриза :mhihi: :banghead: и стискам маркуча от термостата до радиатора няколко пъти. И като го пуснах почна да се чува характерният съскащ звук от пропускащ вакуум примерно! Викам си само да те мерна - разбира се дупчицата е отдолу, все едно пробита от карфица и оттам е омазала дифузьора на радиатора. Та сега си чакам маркуча (чисто нов за 8 лева) и сме пак в играта.
А тоз мотор колкото повече го карам, толкова повече ме кефи колко е "малоумен". С почти празно казанче за антифриз, температура една идея след 12 (която след каране си минава в нормалната позиция - виското е голяма работа), вече крещящ за антифриз се държа геройски след 50+ км градски преход :bowdown: Ако беше Аудито да е кипнало, сварило и покривило всичко. Не се хваля с това което се е случило, просто споделям как с пробит маркуч си карах без да имам проблем с температурата.


Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство. ;) А това, което са ти казали за преброяването на цилиндрите и нуждата от продължителното въртене на стартер е пълна глупост-трябва да пали на 2-ят зъб ;) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от Jordana » 09 Яну 2013, 17:25

zvetiko написа:
ивчо написа:Да, да я вземат никакви ! :bang:
си.


Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство. ;) А това, което са ти казали за преброяването на цилиндрите и нуждата от продължителното въртене на стартер е пълна глупост-трябва да пали на 2-ят зъб ;) .

Трябва да пали на четвърт зъб даже :) Няма зима няма лято.При мен си е така но при завъртане на ключа подавам леко газ .Това е единствения пиниз но трябва да се внимава че може да отидат в червеното оборотите при такъв форсаж.
И тва че траят тия мотори на малко вода и много жега...ми не разчитайте много на тая притча :)
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от cod-cdbp » 09 Яну 2013, 17:31

Jordana написа:
zvetiko написа:
ивчо написа:Да, да я вземат никакви ! :bang:
си.


Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство. ;) А това, което са ти казали за преброяването на цилиндрите и нуждата от продължителното въртене на стартер е пълна глупост-трябва да пали на 2-ят зъб ;) .

Трябва да пали на четвърт зъб даже :) Няма зима няма лято.При мен си е така но при завъртане на ключа подавам леко газ .Това е единствения пиниз но трябва да се внимава че може да отидат в червеното оборотите при такъв форсаж.
И тва че траят тия мотори на малко вода и много жега...ми не разчитайте много на тая притча :)


Tраят ама в движение с поне 50км/ч. На място след минути вече ще е при дедо за шлайфане :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от ивчо » 17 Яну 2013, 20:35

zvetiko написа:Колега, когато смениш маркуча, запознай ме моля с тази кола- тя е истинско предизвикателство.

Приятно ми е :)
След близо 3 часа в които Пепи провери всичко де що има по тоз мотор (да му се невиди и животно - всичко си му е наред - кабели, искри, квото се сетите :bowdown: ), установихме че налягане на бензина има ... После Пепи реши че ще е удачно да проверим и колко точно гориво дава ... Дръж вика таз бутилка ... Крепим я аз там, той дава ток на помпата и засича 30сек. ... Гледам шишето се напълни почти до половината ... После Пепи разясни че за около мунита трябва да изкарам над 1.5 литра (демек се целиме в двата литра) ! Викам супер - шишето е наполовина пълно за 30-тина секунди ... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
После видях че е с вместимост 1л :paranoid: :mhihi:
Демек малко дебит и недостига ... И тук там нещо вакуум малко чезне, но това поне е лесно поправимо :smoke:
Утре пак ще го тормозя !
Благодаря Пепи - златен си ! :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с кормилна уредба

Мнение от cod-cdbp » 17 Яну 2013, 22:41

Предполагам бензинов филтър си сменил с читав, преди да се заканваш на помпата? :roll:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook