топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 17 Юли 2009, 18:49

Само да спомена, понеже аз си мислех,че 12:1 значи ,че стрелката е на 12+ 1 мм и затова му казвате така .Моля, това 12:1 в поста ми да не се тълкува като все едно стрелката е на следващото деление на дясно след средата ! Тма никога не е била !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Юли 2009, 20:13

Здравейте колеги,

Имаме още една екстра, която открих вчера! :shock:

Като вдигне градус колата и се включи перката на климатика на втора степен... гле`й сега к`во става :shock: ти се отваря клапанчето на парното на шофьорската зона и въпреки, че си включил климатика в лицето ти духа яко жега!!! :shock: А, на пасажера си духа студено!

Разбира се, първо си помислих, че и клапаните са за ремонт и запсувах каръка си: не ми стига другото ами сега и клапаните...

Обаче, :shock: като свалих температурата на 11:59 и отново си тръгна студеното :shock:

Дойчо е помислил за всичко! :shock: баси! :shock:

Иначе по темата - сагата продължава - повече развитие очаквам в понелник, най-късно вторник. Ще пиша.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 20:48

Средата е 95 градуса, така че имайте в предвид това ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 19 Юли 2009, 20:53

///peter написа:Средата е 95 градуса, така че имайте в предвид това ;)


Сигорен ли си в това?
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 19 Юли 2009, 20:55

ddddk написа:Здравейте колеги,

Имаме още една екстра, която открих вчера! :shock:

Като вдигне градус колата и се включи перката на климатика на втора степен... гле`й сега к`во става :shock: ти се отваря клапанчето на парното на шофьорската зона и въпреки, че си включил климатика в лицето ти духа яко жега!!! :shock: А, на пасажера си духа студено!

Разбира се, първо си помислих, че и клапаните са за ремонт и запсувах каръка си: не ми стига другото ами сега и клапаните...

Обаче, :shock: като свалих температурата на 11:59 и отново си тръгна студеното :shock:

Дойчо е помислил за всичко! :shock: баси! :shock:

Иначе по темата - сагата продължава - повече развитие очаквам в понелник, най-късно вторник. Ще пиша.

Поздрави,
Д

налягането на фреона ти се дига и компресора изключава- затова ти духа топло.... а това не е добре...не е екстра
36436
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Юли 2009, 21:09

vanci88 написа:налягането на фреона ти се дига и компресора изключава- затова ти духа топло.... а това не е добре...не е екстра


1. Налягането на фреона се вдига неестествено високо, когато температурната разлика между изпарител и кондензатор падне под 7 градуса. В моя случай в купето беше 20 градуса а навън 37,6 градуса. Значи не е от налягането.

2. Дори и да вдигне налягане, няма начин климатикът да пусне топло. Единственото топло идва от радиатора на парното и то когато клапите пуснат антифриза да циркулира през него.

3. Жега, не топло, а жега духаше само от шофьорската зона, докато в пасажерската зона духаше яко лед.

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 21:17

S_h_e_f_a написа:
///peter написа:Средата е 95 градуса, така че имайте в предвид това ;)


Сигорен ли си в това?


апцолютно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 19 Юли 2009, 21:21

S_h_e_f_a написа:Когато си правих настройките на газовото,колата работи на маясто околко 40мин (при темп на въздуха 28 градуса) на лаптопа показваше температура на водата 87-91 градуса. Задържа на 88-89 повече време стига до 90 виското е зацепило на 100%,вдига до 91 и след няколко секунди (10-20) е на 87 градуса и после пак в продолжение на 40мин ;) А стрелката на таблото почти не помръдва или поне не се забелязва с просто око ;)


Аз съм се убедил че не е така,но незнам ти?
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 21:28

Не знам с какво си гледал, но аз цял ден съм пред мегатЮна и да ти кажа малката разлика в градусите се отразява от стрелката също.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 19 Юли 2009, 21:41

Аз пък колеги искам някой да ми каже 12+1 мм т.е. мъничко не е стигнало до следващото деление преди червената зона колко точно градуса е и дали ако караш автомобила така в продължение на 200 км му има нещо? Никога не стига до следващата стрелка преди червеното или както вие му казвате 12:1,но леко се отклонява от 12 с 1 мм и след това виското стои зацепено постоянно чак като смъкна под 170 км/ч тогава температурата си пада точно на средата. Като гледах антифриза в казанчето ми е на 4-ри пръста под чертата където е на пластмасовото казанче, но не е доливана сигурно от 2 години . Аз карам на антифриз с концентрация на - 35 градуса, защото автомобила стои отвън зимата. Дали да му сипя малко антифриз или да не го пипам ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Юли 2009, 21:42

Сипи му малко вода, не антифриз ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 25 Юли 2009, 18:17

Здравейте колеги,

Ужас! Вече стана, колко, 3 седмици се белосвам с топлото на моята кола. Баси капризната баба :evil:
Вече съм се луднал и има опасност да почна да греша, затова се обръщам отново към вас с молба да отделите време за да разгледате снимките и да дадете съвет, за който ще питам след като дам информацията.
Какво съм направил до сега: Виско два пъти (първото работеше със собствено мнение), термостат 88 градуса, защото така дават тук: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
извадил съм радиатора, измил съм вън, вътре и около него. Два пъти съм прекарал цялата система с вода дейонизирана и сега съм налял само вода такава, защото постоянно отварям. Намерих един теч, който предполагаше че смуче и въздух от там... по този въпрос съм пуснал тема в КУПУВА...
И така с нов термостат BEHR 88, ново виско BEHR, супер обезвъздушена система с вода тръгнах на обиколки и правех снимки.

Направи ми впечатление, че като гледаш таблото централно стрелката се пада малко в дясно и това създава илюзията, че стрелката е отместена по-надясно от колкото е, затова съм дал по две снимки - едно централно от шофьорското място и една директно на датчика от непосредствена близост.

Времето е по обяд, карам на ауто-клима настроен на 20 градуса и околната температура в града беше 33 градуса, а извън града около Девня беше 40,5 градуса :shock:

И така:

В града преди да изляза на магистралата поддържаше това

Изображение
Изображение
Изображение

Като излязох на магистралата поддържаше това:

Изображение
Изображение
Изображение

Направи ми впечатление, че като изкачвам баир дига градус:
Баирът е на Девня по посока Варна и околната температура е въпросните +40,5 градуса

Изображение
Изображение

и като излязох на равното стана това:

Изображение


На място с климатик картинката е тази:

Изображение

Направи ми и друго впечатление: Гася двигателя, изчаквам 5 минути и след това като дам на контак виждам това:
Изображение
Като запаля и като тръгна до 5 метра стрелката се връща в 12 часа

На връщане в града поддържаше това:
Изображение

Стойностите, които ви показвам, колеги са максималните. От време на време стрелката се връщаше на 12:00 и после пак се откланяше както е на снимките. Само 2-3 пъти слезе сериозно под 12:00, но при спускане продължително и то на скорост, когато оборотите на колата са над 3000. Ако се спускам по инерция то държи 12:00, че дори и малко отгоре както се вижда на снимките.

И след всичката тази информация ето въпроса, който ме терзае:

Да сменя ли термостата с 80 градусов?

Защо питам, а не го сменям директно? Защото 80 го дават за по-старите модели. За моя дават 88 и 92.
С други думи: Ако сложа не за моя модел няма да поддържам оптимална температура, а пък като съм с този за моя модел температурата му идва висока... баси дилемата... баси капризната система...

Колеги, ще ви бъда много благодарен за съвети, защото вече съм изкукал...

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Юли 2009, 18:23

Смени тоя радиатор най-после

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 25 Юли 2009, 18:26

сложи си термостат 82 градуса :idea: все пак температурите лятото са доста високи и се отнасят не за умерен климат а за топъл :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 25 Юли 2009, 18:26

нов е радиатора и е BEHR... как да го сменям...?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook