топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Само да спомена, понеже аз си мислех,че 12:1 значи ,че стрелката е на 12+ 1 мм и затова му казвате така .Моля, това 12:1 в поста ми да не се тълкува като все едно стрелката е на следващото деление на дясно след средата ! Тма никога не е била !
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Имаме още една екстра, която открих вчера!
Като вдигне градус колата и се включи перката на климатика на втора степен... гле`й сега к`во става
ти се отваря клапанчето на парното на шофьорската зона и въпреки, че си включил климатика в лицето ти духа яко жега!!!
А, на пасажера си духа студено!
Разбира се, първо си помислих, че и клапаните са за ремонт и запсувах каръка си: не ми стига другото ами сега и клапаните...
Обаче,
като свалих температурата на 11:59 и отново си тръгна студеното
Дойчо е помислил за всичко!
баси!
Иначе по темата - сагата продължава - повече развитие очаквам в понелник, най-късно вторник. Ще пиша.
Поздрави,
Д
Имаме още една екстра, която открих вчера!

Като вдигне градус колата и се включи перката на климатика на втора степен... гле`й сега к`во става


Разбира се, първо си помислих, че и клапаните са за ремонт и запсувах каръка си: не ми стига другото ами сега и клапаните...
Обаче,


Дойчо е помислил за всичко!


Иначе по темата - сагата продължава - повече развитие очаквам в понелник, най-късно вторник. Ще пиша.
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
ddddk написа:Здравейте колеги,
Имаме още една екстра, която открих вчера!![]()
Като вдигне градус колата и се включи перката на климатика на втора степен... гле`й сега к`во ставати се отваря клапанчето на парното на шофьорската зона и въпреки, че си включил климатика в лицето ти духа яко жега!!!
А, на пасажера си духа студено!
Разбира се, първо си помислих, че и клапаните са за ремонт и запсувах каръка си: не ми стига другото ами сега и клапаните...
Обаче,като свалих температурата на 11:59 и отново си тръгна студеното
![]()
Дойчо е помислил за всичко!баси!
![]()
Иначе по темата - сагата продължава - повече развитие очаквам в понелник, най-късно вторник. Ще пиша.
Поздрави,
Д
налягането на фреона ти се дига и компресора изключава- затова ти духа топло.... а това не е добре...не е екстра
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
vanci88 написа:налягането на фреона ти се дига и компресора изключава- затова ти духа топло.... а това не е добре...не е екстра
1. Налягането на фреона се вдига неестествено високо, когато температурната разлика между изпарител и кондензатор падне под 7 градуса. В моя случай в купето беше 20 градуса а навън 37,6 градуса. Значи не е от налягането.
2. Дори и да вдигне налягане, няма начин климатикът да пусне топло. Единственото топло идва от радиатора на парното и то когато клапите пуснат антифриза да циркулира през него.
3. Жега, не топло, а жега духаше само от шофьорската зона, докато в пасажерската зона духаше яко лед.
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
S_h_e_f_a написа:///peter написа:Средата е 95 градуса, така че имайте в предвид това
Сигорен ли си в това?
апцолютно
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
S_h_e_f_a написа:Когато си правих настройките на газовото,колата работи на маясто околко 40мин (при темп на въздуха 28 градуса) на лаптопа показваше температура на водата 87-91 градуса. Задържа на 88-89 повече време стига до 90 виското е зацепило на 100%,вдига до 91 и след няколко секунди (10-20) е на 87 градуса и после пак в продолжение на 40минА стрелката на таблото почти не помръдва или поне не се забелязва с просто око
Аз съм се убедил че не е така,но незнам ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Не знам с какво си гледал, но аз цял ден съм пред мегатЮна и да ти кажа малката разлика в градусите се отразява от стрелката също.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Аз пък колеги искам някой да ми каже 12+1 мм т.е. мъничко не е стигнало до следващото деление преди червената зона колко точно градуса е и дали ако караш автомобила така в продължение на 200 км му има нещо? Никога не стига до следващата стрелка преди червеното или както вие му казвате 12:1,но леко се отклонява от 12 с 1 мм и след това виското стои зацепено постоянно чак като смъкна под 170 км/ч тогава температурата си пада точно на средата. Като гледах антифриза в казанчето ми е на 4-ри пръста под чертата където е на пластмасовото казанче, но не е доливана сигурно от 2 години . Аз карам на антифриз с концентрация на - 35 градуса, защото автомобила стои отвън зимата. Дали да му сипя малко антифриз или да не го пипам ?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Ужас! Вече стана, колко, 3 седмици се белосвам с топлото на моята кола. Баси капризната баба
Вече съм се луднал и има опасност да почна да греша, затова се обръщам отново към вас с молба да отделите време за да разгледате снимките и да дадете съвет, за който ще питам след като дам информацията.
Какво съм направил до сега: Виско два пъти (първото работеше със собствено мнение), термостат 88 градуса, защото така дават тук: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
извадил съм радиатора, измил съм вън, вътре и около него. Два пъти съм прекарал цялата система с вода дейонизирана и сега съм налял само вода такава, защото постоянно отварям. Намерих един теч, който предполагаше че смуче и въздух от там... по този въпрос съм пуснал тема в КУПУВА...
И така с нов термостат BEHR 88, ново виско BEHR, супер обезвъздушена система с вода тръгнах на обиколки и правех снимки.
Направи ми впечатление, че като гледаш таблото централно стрелката се пада малко в дясно и това създава илюзията, че стрелката е отместена по-надясно от колкото е, затова съм дал по две снимки - едно централно от шофьорското място и една директно на датчика от непосредствена близост.
Времето е по обяд, карам на ауто-клима настроен на 20 градуса и околната температура в града беше 33 градуса, а извън града около Девня беше 40,5 градуса
И така:
В града преди да изляза на магистралата поддържаше това
Като излязох на магистралата поддържаше това:
Направи ми впечатление, че като изкачвам баир дига градус:
Баирът е на Девня по посока Варна и околната температура е въпросните +40,5 градуса
и като излязох на равното стана това:
На място с климатик картинката е тази:
Направи ми и друго впечатление: Гася двигателя, изчаквам 5 минути и след това като дам на контак виждам това:
Като запаля и като тръгна до 5 метра стрелката се връща в 12 часа
На връщане в града поддържаше това:
Стойностите, които ви показвам, колеги са максималните. От време на време стрелката се връщаше на 12:00 и после пак се откланяше както е на снимките. Само 2-3 пъти слезе сериозно под 12:00, но при спускане продължително и то на скорост, когато оборотите на колата са над 3000. Ако се спускам по инерция то държи 12:00, че дори и малко отгоре както се вижда на снимките.
И след всичката тази информация ето въпроса, който ме терзае:
Да сменя ли термостата с 80 градусов?
Защо питам, а не го сменям директно? Защото 80 го дават за по-старите модели. За моя дават 88 и 92.
С други думи: Ако сложа не за моя модел няма да поддържам оптимална температура, а пък като съм с този за моя модел температурата му идва висока... баси дилемата... баси капризната система...
Колеги, ще ви бъда много благодарен за съвети, защото вече съм изкукал...
Поздрави,
Д
Ужас! Вече стана, колко, 3 седмици се белосвам с топлото на моята кола. Баси капризната баба

Вече съм се луднал и има опасност да почна да греша, затова се обръщам отново към вас с молба да отделите време за да разгледате снимките и да дадете съвет, за който ще питам след като дам информацията.
Какво съм направил до сега: Виско два пъти (първото работеше със собствено мнение), термостат 88 градуса, защото така дават тук: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
извадил съм радиатора, измил съм вън, вътре и около него. Два пъти съм прекарал цялата система с вода дейонизирана и сега съм налял само вода такава, защото постоянно отварям. Намерих един теч, който предполагаше че смуче и въздух от там... по този въпрос съм пуснал тема в КУПУВА...
И така с нов термостат BEHR 88, ново виско BEHR, супер обезвъздушена система с вода тръгнах на обиколки и правех снимки.
Направи ми впечатление, че като гледаш таблото централно стрелката се пада малко в дясно и това създава илюзията, че стрелката е отместена по-надясно от колкото е, затова съм дал по две снимки - едно централно от шофьорското място и една директно на датчика от непосредствена близост.
Времето е по обяд, карам на ауто-клима настроен на 20 градуса и околната температура в града беше 33 градуса, а извън града около Девня беше 40,5 градуса

И така:
В града преди да изляза на магистралата поддържаше това



Като излязох на магистралата поддържаше това:



Направи ми впечатление, че като изкачвам баир дига градус:
Баирът е на Девня по посока Варна и околната температура е въпросните +40,5 градуса


и като излязох на равното стана това:

На място с климатик картинката е тази:

Направи ми и друго впечатление: Гася двигателя, изчаквам 5 минути и след това като дам на контак виждам това:

Като запаля и като тръгна до 5 метра стрелката се връща в 12 часа
На връщане в града поддържаше това:

Стойностите, които ви показвам, колеги са максималните. От време на време стрелката се връщаше на 12:00 и после пак се откланяше както е на снимките. Само 2-3 пъти слезе сериозно под 12:00, но при спускане продължително и то на скорост, когато оборотите на колата са над 3000. Ако се спускам по инерция то държи 12:00, че дори и малко отгоре както се вижда на снимките.
И след всичката тази информация ето въпроса, който ме терзае:
Да сменя ли термостата с 80 градусов?
Защо питам, а не го сменям директно? Защото 80 го дават за по-старите модели. За моя дават 88 и 92.
С други думи: Ако сложа не за моя модел няма да поддържам оптимална температура, а пък като съм с този за моя модел температурата му идва висока... баси дилемата... баси капризната система...
Колеги, ще ви бъда много благодарен за съвети, защото вече съм изкукал...
Поздрави,
Д

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
сложи си термостат 82 градуса
все пак температурите лятото са доста високи и се отнасят не за умерен климат а за топъл 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани