BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 03 Юни 2009, 20:42

Щом продаваш кажи цена и да видим дали ще ми хареса да ти я платя ;) понеже не съм се интересувал много по въпроса. Той какво точно има като функции тозо борд освен че показва колко бенз има в резервоара ако някой ми даде линк направо да чета ще съм благодарен. Аз пробвах да го сложа без чип ей така да видя какво ще стане и не светна даже а на 7-мицата работеше.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 3.06.2009

prodavam bmw-ta E34 na 4asti

Мнение от angelari_ » 03 Юни 2009, 21:41

prodavam bmw-ta E34 na 4asti imam absolutno vsi4ko za tqx M20 i M50
imam oburudvani vrati poprincip vsi4ko tel za vruzka 0886107563 i e-mail:gbai_brenda@abv.bg i skyp:brenda8936

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 03 Юни 2009, 21:47

drmirchev написа:Щом продаваш кажи цена и да видим дали ще ми хареса да ти я платя ;) понеже не съм се интересувал много по въпроса. Той какво точно има като функции тозо борд освен че показва колко бенз има в резервоара ако някой ми даде линк направо да чета ще съм благодарен. Аз пробвах да го сложа без чип ей така да видя какво ще стане и не светна даже а на 7-мицата работеше.


колега прочети темата от начало до край и ще разбереш защо не ти е тръгнал борда и какви функции има...

ПП: от кога във форума може да се пише на латиница ?? :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 03 Юни 2009, 22:10

Абе на мене ми е ясно защо не е тръгнал :mhihi: . Колкото за функциите интересно ми е има ли някъв смисъл от него и за темата, не ми се четат 50 страници за за да намеря нещо дето е 3 реда. Тъй като борда не е оригинално за е34 520, до колкото четох преди из тая тема, създава проблеми като се откачи акумулатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 07 Юни 2009, 1:07

това са скритите функции:


1. Display test (Lights up the whole display)
2. Current consumption (Liters/100km)
3. Current consumption (Liters/hour)
4. Average consumption (Liters/100km)
5. Current range.
6. N/A
7. Average fuel in tank (liters)
8. Current speed (kph)
9. System voltage at Term. "R" (Battery voltage)
10. Country/Language (US, Spa, Ger, Jap, etc.)
11. Units am/pm
12. Average Speed
13. ETA
14. Date of Software Mask
15. Production Diagnosis
16. ""
17. Display Vehicle specific Data
18. Alarm Changeover (cont. vs. intermittent OBC chime)
19. Lock/Unlock OBC
20. Correction factor for fuel consumption ( DO NOT ALTER)
21. Reset all defect codes (Does NOT reset the Service Light)

кодинга се прецаква само ако си отключил горе изброените функции и махнеш акумолатора ...
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 11 Юни 2009, 22:29

Това са данните, които събрах отначало когато правих кодинги за
ентусиастите :uups: Много се извинявам на тези на които не успях
да направя. Просто много я бах закъсал и нямах време за това.
Освен това на всеки, на който съм направил не съм взел и стотинка
и даже като съм им ги пращал съм плащал пощнските разходи.
Ако някой иска да пита нещо или да помагам да пише. Сега
пак имам време.

Е34/32 :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Юни 2009, 13:13

BMW5820iA написа:...

кодинга се прецаква само ако си отключил горе изброените функции и махнеш акумолатора ...

Да ама не моя чип пак се прецака вече 3-ти поред като откачах акумолатора и уж всичко беше заключено някрая пак тва РРРР.Дори на тоя последния чип никога не съм ги отключвал тия скрити функции и пак отиде подяволите.Писна ми вече ще го заменям май за дигиталния часовник и друг му бере ядовите 200лв. за чипове отидоха на майна за година и половина :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2009, 15:05

dinozab написа:
BMW5820iA написа:...

кодинга се прецаква само ако си отключил горе изброените функции и махнеш акумолатора ...

Да ама не моя чип пак се прецака вече 3-ти поред като откачах акумолатора и уж всичко беше заключено някрая пак тва РРРР.Дори на тоя последния чип никога не съм ги отключвал тия скрити функции и пак отиде подяволите.Писна ми вече ще го заменям май за дигиталния часовник и друг му бере ядовите 200лв. за чипове отидоха на майна за година и половина :evil:


Значи искаш да кажеш ,че на борда ,дето го свалих от предишното BMW,чипа пак ще замине като го включа в колата ,която още не съм купил :mhihi: -при мен втори. :confused:
Може да се помисли за едно ключе ,с което да се прекъсва захранването към колата и една букса през ,която да се подаде 12V на борда преди сваляне на акумулатора. :roll:

Дино исках да те питам бях чел едно твое мнение, че на 200К може да се сменят само бананите,може ли и обтегача-попадна ми една кола с труден топъл старт и нагласен максимален ъгъл на впръскване.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Юни 2009, 9:43

Нищо чудно да е заминал вече.При мен всичките чипове се скапаха просто.Аз започвам да си мисля че тоя проблем може да се окаже от липсата на релето под задната седалка което подава реално ток на борда пък ние тука директно връзваме кабелите през един бушон и тва е.Ако съм прав явно има защо тва реле да струва 80лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 24 Юни 2009, 15:11

имам аз следното питане: по талон колата ми е 09/93 и се вайкам ся чип след тая дата ли ми требе или преди...логиката ми е че колата неминуемо е произведена преди датата на талона та да се ориентирам за чип преди 09/93...мнения ?
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 25 Юни 2009, 8:45

дино направи добро предположение за въпросното липсващо реле....аз още не съм проверил дали го имам или не....но ако го няма...и зак е склонен да ми помогне със чипа и съответно така да спестя пари ще го взема това реле от дару и понеже съм и аз с дизел веднага ще пробвам махане на акумолатора/функция 21, да видим дали или :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 25 Юни 2009, 14:32

Аз пък имам предчуствие, че и с въпросното реле ще е така едно пиленце ми подшушна къде е проблема с РРРР и акумулатора,при мен ресета (функция 21)работи нормално без да ми се изплезва след това - според мен това е до самия борд предполагам по-новите модели не го пържат чипа със ресета но с акумулатора е неизбежно..та за РРРР след дърпане на клемата проблема е в модела на чипа които ползваме за донор.значи оригиналния чип които идва има едно S след номера и този чип се записва само с по-скъп програматор които малко хора имат,защото със нормален не става лично съм пробвал с моя-не че е някакво мерило...но е факт

Та това е което имам аз като инфо
успех с релетата :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 25 Юни 2009, 15:19

е дино нали изпържи и оригинален чип...
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 25 Юни 2009, 16:13

...и моя изписваше PPPP след махане на акумулатора ,но си реших проблема като си смених двигателя и окабеляването :mhihi: :mhihi: :mhihi: и сега всичко е OK ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юни 2009, 9:44

kraininski написа:е дино нали изпържи и оригинален чип...
,
Три оригинални чипа да бъдем точни ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook